euromaidanpress.com
Nostradamus and coronavirus: How Russian propagandists use names of seers to push own narratives
More .ru than Ukraina The online news portal Ukraina.ru has been operating from Moscow since June 2014 – the early days of the conflict in Ukraine. It is part of the Russian state-owned media holding Rossiya Segodnya. The Rossiya Segodnya media giant also includes the outlets Sputnik, RIA Novosti, and InoSMI. The CEO of Rossiya …