#YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Avatar

20 questions tag!

Tagged by @strayology omg an H O N O R <3

Rules: answer the twenty questions and tag twenty people you want to get to know better!

1.Name: Fatimah

2.Nickname(s): honestly i dunno but like youre welcome to make one up idk

3.Height: 5′5″

4.Orientation: straight

5.Nationality: MURICA yeeHAW

6.Favourite season: winter bc all the bugs die but also its snowing this spring so like ???!!! seasons are a social construct

7.Favourite scent: strawberry shampoo, vanilla conditioner, freshly washed clothes.

8.Favourite flower: carnations bc im always drawing them

9.Favourite colour: not sure rn so sorry

10.Favourite colour of pen ink: pink?

11.Favourite animal: whatever can be my pet i want a pet pls give me a pet i like cats and German shepherds in case someone wants to get me a pet

12.Coffee, Tea, or Hot Chocolate: it depends, i like frappes during the day, green tea at night, hot chocolate whenever

13.Average hours of sleep: like five

14.Dog or cat person: both

15.Favourite fictional character: wow i dont know im super indecisive

16.Number of blankets you sleep with: 1

17.Dream trip: away from school lmao anywhere as long as im with people i love

18.Blog created: so long ago i forgot

19.Number of followers: we are a smol happy family thanks yall

20.Fun fact: im allergic to beef but burgers are my favorite food

(Definitely not 20 people, and you don’t have to dw :))

Avatar

message for the tag

YOOOOOOOOOOO WHAT ARE THE NAMES FOR ALL THE OTHER PBR KIDS WE GOTTA FIGURE THIS OUT PEEPS WE CAN’T JUST CALL THE BIG DUDE JOHN CENA AND CALL IT GOOD WE’VE GOTTA GIVE EM LINGUISTIC MARKERS THAT AREN’T JUST ROBYN HOOD  AND PROTO-DVA AND SK8ER BOI ANTARES IS JUDGING US FOR NOT COMING UP WITH ANYTHING YET DON’T LET HIM DO THAT DON’T GIVE HIM THE SATISFACTION WHAT ARE THE NAAAAAAAAAAAAAMES

Avatar

GUYS GUYS GUYS GUYS GUYS REMEMBER HOW MY FORENSICS CLASS HAS MADE ME PUKE A BUNCH AND PUNCH A WALL SEVERAL TIMES AND GET EMOTIONALLY DISTRESSED BECAUSE OF STRESS?!?!

OKAY SO I HAD THIS HUGE 1000 POINT, 100 QUESTION EXAM IN MY FORENSICS CLASS FROM HELL. 

THANKFULLY IT WAS A TAKE HOME TEST AFTER SOME PURPOSEFULLY CAUSED ANXIETY BY THE TEACHER BECAUSE HE LIKES TO WATCH US PANIC.

 IT WAS DUE TODAY.

WE GRADED THE FIRST 93 AND THEN 2 OF THE SHORT ANSWERS IN CLASS.

YOU WANNA KNOW WHAT I MISSED? ONLY 2. BUT WAIT IT GETS BETTER

HE LETS YOU ACTUALLY ARGUE FOR YOUR CHOICE BECAUSE SOME QUESTIONS ARE KINDA BROAD AND HE LIKES TO HEAR YOUR REASONING AND IF HE LIKES IT HE’LL ALLOW IT.

SO I GOT 100 BECAUSE I ARGUED MY REASONING AND IT WAS SOUND AND GOOD.

BUT IT STILL GETS BETTER.

HE CURVED IT FIVE POINTS, WHICH MEANS I ACTUALLY GOT 100% + 5 POINTS ON THE MAJORITY OF THE TEST. TOTALLY WORTH THE 9 HOURS.

Avatar

YOOOO MY HOROSCOPE TODAY IS ACCURATE AS SHIT I SKIPPED SCHOOL TODAY AND I WAS DEBATING ON WHETHER I SHOULD OR SHOULDNT HAVE AND MY HOROSCOPE SAID  "Don't feel guilty for taking a day off today. It will recharge your creativity."