you're probably

so i’m watching disney’s hercules and there’s that one scene where hercules bursts into hell riding cerberus and pulling him by the ears to lead him and the persephone pyrrha inside of me is like: oh no he did not yOU GET THE FRICK OFF OF THERE

9

Happy 413.

My comic for the HS fan zine :’) I’ve started loving homestuck when I was the same age as the kids. Over the years I grew older than them, but now that Homestuck’s over, the kids are once again older than me (oh the irony). I’ve had a great time in the fandom, and I’ve met a lot of good people along the way so, thanks Homestuck.

Hope everyone had a good 4/13! Can’t believe Homestuck’s finally over.

(Ps: there’s more down below.)


Keep reading

amillioncryingporcupines  asked:

viktor's motivational board still makes me wheeze. (also you and keilattes??? incredible. i never knew i needed this in my life. you're both just so ... good ... i )

ahh thank you!!! I’m glad you liked the random collab thing hahah
and I agree??? @keilattes​ is great??? you can put any of kei’s yuuri’s on the motivational board and it’ll be 100/10. look at this masterpiece

Lance is like… the unexpected ride or die friend. He’s the guy you call when your car breaks down in the middle of the night but only after you’ve already tried ten other people. And when he picks up you don’t really have high hopes because you two aren’t really that close, but apparently he didn’t get the memo because he’s immediately like “oh shit yeah sure gimme a sec to get some clothes on and get in my car and also do you want coffee or anything? because I think I’m gonna stop and get some so I don’t crash my car on the way lol. no? you sure? okay hang tight for a few mins be right there”

2

will i ever stop making fanart for this fic????????? 

more gifts for @adreamingsongbird!! just think of this as me stuffing love letters in your shoe locker like in the animes 

youtube

BTS | The Ones Who Walk Away from Omelas : A Short Story

5

When you’re under investigation and unable to act officially but you don’t give a f.. about UN’s orders.
Idk, I just wanted to draw theses two together.

Okay guys, for writing/general reference, a bit about what a ‘blacksmith’ is and isn’t:

A blacksmith is a generalist, a person who uses tools and fire to work iron.  Some blacksmiths work more specifically, so you get, say, an architectural blacksmith, who focuses more or less exclusively on things like gates, rails, fences, or an artist blacksmith, who makes wacky sculptures or what have you.  These days, though, that’s a pretty blurry line.  ‘Blacksmith’ is a pretty damn broad term, but it’s nowhere near broad enough to cover everything encompassed in ‘metalworker’, which is how I often see it used.  There are a LOT of different skills for working metal, and no one knows them all.  Some other terms:

A farrier shoes horses.  They may make the shoes, or they may buy them and then size them, but they actually do the shoeing.  Unless the blacksmith is also a farrier, they don’t know shit about horses’ hooves and are not qualified to deal with them and probably don’t want to.

A blacksmith works IRON (or steel), usually almost exclusively.  They might work with bronze or do a bit of brazing, but those are really separate skillsets.  If you work, say, tin and/or pewter, you are in fact a whitesmith.  You could also be a silversmith or a coppersmith, and so on.

Knifemakers and swordsmiths have their own highly specialized and fairly complex specialties, and usually a blacksmith wouldn’t mess with that unless they want to pick up a new skillset or if they’re really the only game going for a long way around.  By the same token, a swordsmith might never have learned the more general blacksmithing skills.  They’re not the same thing is what I’m trying to say here.  Likewise armorers.  There’s overlap but it’s not the same thing.

If you make metal items via molds and casting, you work at a foundry and are a foundryman.

Look, when metalworkers and individual shops and masters were the height of industry, this shit got REALLY specific.  There were people who spent their whole lives making pins.  Just pins.  Foundries specialized and made only bells, only cannon, only cauldrons, etc.  This is scratching the surface, I just wanted to make the point that ‘blacksmith’ is not the same thing as ‘magical muscly person who knows how to do everything related to metal’.

2

you’re fishing up a storm you’re fishing up a storm you’re fishing up a storm


so that timed quest

Matt and Shiro's reunion

Shiro: Matt?? Matt is that you?! Oh my god!
Matt: wtf happened to your hair you look like a skunk
Shiro: It’s the stress and yOU KNOW IT
Matt: Yeah trying to get that eyeliner on point must be stressful
Shiro: *looks at the camera like he’s in the office*