you are such an idiot ily

i-am-a-bear-mom  asked:

Can i just say??? I love you and this blog!!!! I turned notifications on right away. Your so smart this is such a good idea!!! Like your really awesome and talented. AND THE FLOWER GORE Y E S !!! THAT!!! IS!! MY!!!! SHIT!!! Your an amazing artist and like???? So nice??? Just thank you for blessing us with this blog!

aaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

(whoops i accidentally deleted this ask straight after i posted it so HERE WE GO AGAIN)

do you mean can i relive @pika-ace messing with my emotions for 12 beautiful beautiful chapters just to draw a picture???

YES I CAN

(psst the last chapter made me cry dont tell anyone)

anonymous asked:

Oh jeez requests are open!!!! Ily mum u r da best mum!!! Could I request rfa reacting to an mc who's a klutz plz? Like constantly tripping/falling/walking into things/falls off chairs etc etc (lolol TOTALLY not a self insert pshhhfff idk what you're talking about) (u don't have to do this if u don't wanna!!!)

i am the most klutzy idiot so lets dive right in

Yoosung

  • even though you trip over something like 5 times an hour, he still flips his shit every time
  • he’d grab your arm and get super concerned
  • “MC!!! are you okay???”
  • “uh, yea, i’m fine! just gotta brush it off haha”
  • his hands hover over you for a second before going back to walking normally
  • “alright…are you sure?”
  • “yes, yes, im sure-”
  • this is when you trip for a second time curse this uneven sidewalk
  • and Yoosung does the same ridiculously protective thing where he puts his hands out to catch you, even though you know full well how to stop yourself from falling down after years of being clumsy
  • he really wishes he could wrap you up in bubble wrap
  • and Yoosung is pretty clumsy himself
  • sometimes while he’s cooking his spoon will just fall on the ground and he’s just kind of like “well there goes that”
  • you love to cook together but theres also a very high chance that most of the food will end up on the ground
  • my clumsy OTP

Zen

  • your clumsiness is a big source of stress for him
  • every time you  fall off of a chair, or almost fall flat on your face in public he has a tiny heart attack
  • once you two were on a jog in the park and you fell and scabbed your knee and Zen really almost took you to the hospital
  • it takes him awhile to learn that clumsy people are actually tough as shit, yknow from years of being beat up by the ground
  • “Zen, i swear im alright”
  • “are you sure? do you need me to carry you?”
  • “no”
  • sometimes Zen will ask you to help him practice a dance number with him
  • big mistake 
  • you have two left feel and he daces with the grace of a swan
  • its a terrible idea, but Zen loves dancing with you nonetheless
  • he thinks its kind of cute, and since you’re dancing together he can easily grab you if he sees you falling
  • this way u can fall all over the place without it stressing him out too much

Jaehee

  • she essentially becomes the most prepared person on the planet
  • she starts carrying around a full-blown first aid kit in her purse
  • she’s got band aids of all shapes and sizes, medical tape, gauze, alcohol rubs
  • instead of worrying about catching you as youre falling, she just worries about patching you up afterwards
  • at first she tried to stop it while it was happening
  • but Jaehee quickly learned that you’re a lost cause and there is no way humanly possible to stop you from falling over
  • also, Jaehee doesnt let you bring coffee to customers anymore
  • lets just say you’ve broken multiple mugs and pissed of one or two costumers
  • so you make the coffee and she carries it out
  • she knows from experience that usually your klutzy episodes wont end in a serious injury, so she just lets you live your life and keeps band aids on hand

Jumin

  • you’ll never forget the first time you were eating dinner with Jumin and you slipped out of your chair
  • he was at your side so fast, holding your hands
  • you were laughing at yourself, and when you looked up and saw how concerned he looked, you laughed even harder
  • “are you alright? how are you feeling? do i need to call an ambulance?”
  • you were laughing so hard you couldnt even answer him, but for some reason he was still convinced that you were seriously hurt
  • he takes out his phone with one hand while still holding yours with the other, and you started pulling on him to try and stop him
  • “im…fine…”
  • “theres no way you’re fine. it sounded like something broke”
  • everything that comes out of his mouth makes you laugh even harder
  • you wipe some tears away from your face and pull Jumin to the ground
  • “this happens all the time, i promise im alright”
  • ever since then Jumin still whips his phone out until you tell him you’re okay
  • now he’s used to it, but he cant help but ask how youre feeling every time something happens
  • he just has to

707

  • the first time something happened he couldnt stop laughing
  • the second time something happened he couldnt stop laughing
  • it gets him every time
  • “hey, why dont you sit on the floor during lunch today? it will be much safer for you”
  • “woah, watch out for those poles! they move pretty fast”
  • “what happened there? the ground whispered to you and you had to get closer to hear it?!”
  • the one time he trips over something you go HAM on his ass
  • you dont let him live it down for the rest of his life
  • one time he actually wrapped you in bubble wrap
  • like you were sitting at the computer and he sneak attacked you and essentially tied you to the chair with a wide layer of bubble wrap
  • he thought it was a good idea but since you couldnt use your arms he had to wait on you hand and foot
  • it was a terrible day for him but a great day for you
  • “i swear from now of im just gonna let you fall over…”
  • “thats all i ask”

thanks for reading!!!!!!!!! pls show me sum love if u liked it :3

Ways to say I love you (Philkas Edition)
  • Ily: I love you
  • Ilysm: I love you so much
  • Imya: i mean, you're amazing
  • Ifyft: I fixed your flat tire
  • Bykily: because you know I like you
  • Ityhtrtb: I'll teach you how to ride the bike
  • Bilyi: because I like you, idiot
  • Yltpr?: you like taking pictures right?
  • Lpohtwidih: liking Philip out here the way I do, it's hard
  • Twgtya: they were gonna take you away
  • Ybnlt: you better not leave tivoli
  • Dysh?: does your stomach hurt?
  • Ificw: it's fine, I can walk
  • Ilteenty: I lie to everyone else, not to you
  • Idwag: I don’t want a girlfriend
  • Imuap: I made us a playlist
  • Uo?my!: u okay? Miss you!
  • Irh: I'm right here
  • Pwu: please wake up
  • Wp?: where's Philip?
  • Iwatywgwu: I was afraid that you weren't gonna wake up
  • Ihdltbarowy: I've had dreams like that before about riding off with you
  • Arbc: all right, be careful
  • Iwwcjhhf: I wish we could just hang here forever
  • Rlingwy: right, like I'm not going with you
  • Omgyai: oh my god you're an idiot
  • Mbigyl: maybe, but it got you laughing
  • Aaron: Don't let Liv skive too much. Don't climb any trees. Try not to kidnap anyone. And don't attempt to break me out. (forehead touch)
  • Robert: I love you.
  • Aaron: I love you. (kiss and hug)
  • Chas: It's time, love.
  • Aaron: Watch, I'll go and get a suspended sentence now and we'll look like a right pair of idiots.
  • Robert: I hope so.
  • Aaron: Bye then, Mr Dingle.
  • Robert: Bye, Mr Sugden.
Six Sentence Sunday- 7/16/17

“Molly, I need you to know that I honestly do love you,” Sherlock suddenly blurted out at Bart’s lab.

After a moment of stunned silence, Molly nodded while casually replying, “it’s ok, Sherlock, I know.”

“No no, you don’t understand,” he continued, a bit more desperate and aggitated now. “I love love you, as in wanting to be with you in every way two people can be together. I want to hold you and kiss you and do an innumerable list of other intimate things with you, make you feel wanted as well as needed, act like an idiot at times just to make you happy, see you every night before I fall asleep while comforted with the knowledge that you’ll be there when I wake up, because it’s only you who have finally made me understand how a romantic relationship truly could complete me as a human being!”

Molly’s lips spread in a slow smile as his little speech drew to a close, and she very calmly and simply repeated, “Sherlock…I know.”

anonymous asked:

Hello! I really loves all of your AU! And I was wondering if you have made a Kiribaku AU about them as a photographer and a model? What do you think about it? Who become who?

OMG OMG OMG I’M ACTUALLY FREAKING OUT BECAUSE I HAVE THIS AU AND I LOVE THE MODEL/PHOTOGRAPHER AU SO MUCH OM

*takes a deep breath*

So… okay hahah

That AU where Bakugou is a model and Kirishima is his photographer

Bakugou is the model because damn son that face and that appeal is 200% model material. He’s a really amazing model; he knows his angles and stuff. The only problem is that he has an attitude, and when I say attitude, it really means attitude. His photographers are the one suffering, and they don’t last more than a week.

Bakugou’s in demand as model, but it’s so troublesome that they have to change photographers every fucking week because Bakugou is being difficult. 

Enter Kirishima.

An amateur (but really good) photographer from a no name photo-studio that Bakugou’s manager and agency pulled out of desperation.

And he’s heaven sent! A total angel.

He’s Bakugou’s biggest fan! And no matter how Bakugou acts towards him, he still arrives to work earlier than needed be even! He’s totally immune to Bakugou’s diva-ness haha. To be honest, the agency was afraid that he’ll be driven off too by Bakugou, but nope; he’s still there after a week, and the next, and the, next, and before they know it, he’s been working with Bakugou for three months. It’s seriously a miracle.

He tends to break a lot of their equipment though. The manager says it’s okay as long as he never leaves.

Bakugou is baffled by this guy, because no matter how mean he is to him, shitty hair stayed and answered all of his meanness with a blinding smile. No matter how many times Kirishima’s chatter was left hanging (because Bakugou absolutely refused to talk to him, or anyone really) he never stopped trying to talk to him.

And really, being faced with the wonder that is Kirishima Eijirou is bound to soften even the most diva diva. And that’s what happened to Bakugou. He’s never gonna say it out loud, but he actually started liking this guy. He likes how hard he works and all.

And soon enough, Kirishima is finding coffee on his desk when their photo shoots end very late at night, and it only happens when Bakugou and him are the only one left in the studio (because Bakugou is super slow at packing up, and Kirishima have so much equipment to pack up) so that coffee was definitely from Bakugou.

And like, Bakugou starts to become less angry.

And then it happened.

“Did you know I like red?”

“Black is so much fucking better.”

And Kirishima almost dies (so does everyone else) because holy shit. Bakugou just talked to him. And like that was the beginning of it all (Bakugou (does not) regrets ever talking to Kirishima, because Kirishima took it as his cue to start pestering Bakugou even more, much to Bakugou’s charging because heck he ends up answering the idiot anyway).

Also, Kirishima’s shots of Bakugou are just perfect, and most of the time it doesn’t even have to be edited, because damn, it actually really is perfect.

“How do you know which angle looks best when it comes to Bakugou?”

“Oh. I don’t know. I just watch him a lot?”

*cue Bakugou dying in the corner*

Boyfriend does my makeup w/ Jaehyun
  • i haven’t done a jaehyun post since forever
  • he’s so ??? beautiful ¿? ???? i love him sm
  • never ever stop loving this baby boy okay?
  • he deserves never ending love <3
  • okay, but let’s start w the request shall we
  • okay so,,,,
  • he invited you to the 127 dorms that day to have dinner and to a ‘possible sleepover’
  • “what do you mean with a ‘possible’ sleepover, jaehyun?”
  • “i mean that i don’t have ty’s permission but that you should came and bring your things just in case”
  • lmao, this boy
  • so you put all the necessary stuff in your backpack, pjs, clothes for tomorrow, charger and obvs makeup
  • and then went to the 127 dorms where jaehyun opened the door for you w that precious smile of his <3
  • so now both of you were in the dorms, talking about different stuff and just chilling ya know
  • y’all had nothing to do later and just wanted to enjoy time with each other
  • “y/n, did you brought your make up bag today?”
  • “uhm, yeah. why?”
  • “well, ah~~ have you even seen lipstick prince?”
  • and you can’t help but smile bc he’s so adorable
  • like he saw his hyungs on tv doing other girls makeup and he wanted to try it out with you how cute is that
  • “you want to do my makeup?”
  • “well, if you want to..”
  • aND WITH ALL THAT CUTENESS HOW COULD YOU NOT SAY YES AM I RIGHT
  • “you fuck up my face and i’m fucking up your life, jung yoonoh” -you, 2K17
  • and he was shooketh when you started to organize all the products in front of him
  • he was slowly regreting his life decision but no!!1! gotta be better than johnny at this!!!1!
  • and he probably had a few ideas of what he should apply first bc i mean he also wears makeup all the time
  • so he choosed the right foundations and he did the basics pretty well but he may idk apply a little too much or not enough of something
  • and probably your face and neck were too completely different colours lmao
  • also, he would either went for a really bold and sexy look or a really cute and innocent one, there’s no between w him
  • but he actually tried to combine both and have a 50-50 but that was a mess
  • you ended up w a super bold smokey eyes and cute pastel pink lipstick
  • anyways yeah, the eyes.. were something, lmao
  • since he went for such a bold look the choosed dark colours and didn’t even thought about choosing ones that matched ur skin color
  • and you were like
  • “jaehyun tf are u doing”
  • “mY BEST!!!1!!”
  • he was getting so nervous it was so cute lmao
  • literally, you couldn’t stop giggling and he couldn’t stop smiling at how cute your laugh was
  • aND HE WAS PROBABLY BLUSHING BC YOUR’E SO CUTE OMG SO MUCH CUTENESS
  • and there was a moment when he had to stop and take a break bc he was getting stREssed
  • he diddn’t even wanted to try doing your eyeliner lmao what a mess
  • he just curled up your eyelashes being extremely careful and then aplied mascara
  • he probably fucked up the mascara too lmao
  • oh, and btw, this whole thing probably took him a whole hour or even more bc he was so slow and careful with all the products lmao
  • and he didn’t applied bronzer but applied blush ????? and LOTS of it
  • so your messy and black eyeshadow was looking completely out of place 
  • and when it came to him doing your lipstick, oh god
  • he was so stressed over this lmao you could see how his hands were shaking as he was trying to decide for a lipstick color
  • and when he finally decided for a bright pink one you tried to distract him by making funny faces or talking non stop so he couldn’t apply it lmao
  • “y/n can you sTOP”
  • “hehe ily”
  • and there was a moment when donghyuck suddenly came to the living room and saw jaehyun super close to your face
  • so he pushed jaehyun’s head causing bOTH OF YOU TO KISS OH MY GOD WHAT
  • and him also smashed ur lipstick in your cheek and broke it in the process,,,, yeah
  • and when donghyuck saw you with lipstick all over your face he wasn’t even able to run from a pissed off jaehyun bc of how much he was laughing
  • and you couldn’t stop laughing too bc hyuck is such an idiot and jaehyun is just as stupid
  • “baby, don’t worry about it, you choosed the ugliest one i had anyways”
  • “no, i’m s-wait what”
  • you standed up from your seat and hugged him
  • and you probably ruined his t-shirt w makeup lol
  • “i look cute anyways, don’t i?”
  • “yeah… i can’t confirm. i made too many terrible decisions”
  • so both of you start laughing as y’all hug again
  • “you’re lucky i like you”
  • and then you kissed him and he got all shy aw
  • but donghyuck was there like ew
  • lmao, okay and the end
  • idk why but i feel like jaehyun would be terrible w makeup
  • this guys gets stressed and nervous really easily what do you expect lmao
  • ugh i love him sm
  • anyways, bye
DYLAN O’BRIEN x READER IMAGINE

12. “Stop judging me”
20.  “Open up, I got McDonald’s.”

A/N: I wanted to try this text message thing and this is my first ever written like this sooo tell me your opinion about this one & if I should do more text message imagines. Sorry it took so long ily

Warnings: uh none? Just fluff and McDonald’s is mentioned. Gif is not mine, credits to the owner.

Originally posted by sirisaacnewtmas


Dylan:
Where r u

Y/N:
Home

Dylan:
Are u still mad at me?
read 9:48pm

Dylan:
Oh c'mon, your ignoring me now?

Y/N:
You’re*

Dylan:
shut up

Y/N:  
🙂

Dylan:
Don’t be mad

Y/N:
Um, I am going to be mad for a while, you idiot

Dylan:
Idek why ur mad at me because I didn’t do anything?

Y/N:  
What the hell

Y/N:
You ditched me at the bar where I never even wanted to go and I tried to find you and then I found u talking to a group of girls and then some jerk spilled his drink and then I smelled like beer and u didn’t even notice

Dylan:
Then why did u came if u didn’t want to

Y/N:
I wanted to hang out with u

Dylan:
wait, are u jealous
read 9:56pm

Dylan:
Do you LIKE me???
delivered 9:56pm

Dylan:
Do not close your phone
delivered 9:57pm

Dylan:  
Come back
Come back  
Come back
Come back
delivered 9:57pm

Dylan:  
Ok I’m coming over
delivered 9:59pm

Dylan:
I’m outside
read 10:20pm

Y/N:
Ok

Dylan:
Open the door please

Y/N:  
Nope

Dylan:
C'mon

Y/N:
Go away I’m going to sleep

Dylan:
Open up, I got McDonald’s

Y/N:
Proof

Dylan sent a picture  

Y/N went to open her door and streched her hand out. 

“Give me my food.” 

“I’m not going to give you these if you don’t let me in”, Dylan answered. Y/N snorted and let him in. She grabbed the brown paperback with McDonald’s logo on the side and went to the kitchen without saying anything to him. Dylan followed and sat across her staring her as her eyes brightened when she saw her favorites inside.  She put the foods on the table and Dylan reached his arm in order to steal couple of french fries but his hand got slapped away.

“Dude”, she said with a cautionary tone.

“Sharing is caring”, he said and tried again.

“Do not steal my food or I’ll dye your hair pink while you’re asleep.” Dylan looked at her smirking a little. “Somebody’s being overprotective over their food.”

“Don’t judge me, I’ll consider forgiving you after I’m done with these.” There was a moment of silence until Dylan spoke again.

“So, about last night..”  

Y/N interrupted. “Please, don’t.”

“We need to talk, I’ll forget it after we’ve talked, okay?” Y/N thought about it and eventually she nodded.

“I am extremely sorry about ditching you. The girl group kind of  surrounded me and I had no idea you felt like that and you know I would never do anything to upset you, right?” He looked like a sad puppy and you tried your best to not go over and wrap your arms around him.  

“Yeah, that’s okay”, Y/N said smiling softly.  

“No, it’s not okay. I promised myself I would do everything to protect you from stuff like this and it hurts like hell because, well, I like you a lot.” Y/N looked at him like she had just seen a ghost.

“You what?”

“I like you more than I should.” Y/N grabbed rest of her french fries and slide them over the table to Dylan.

“Feelings are mutual”, she smiled and blushed. They stared at each other for a while until Dylan stood up and pulled Y/N from her chair.

“Since both of us just confessed our feelings, do you think it’s okay if I kiss you now?” He whispered hand still on her hand.

“I think it’s more than okay”, she whispered back and pulled him closer so she could reach kiss him. The kiss got pretty intense and a moment later you pulled away to catch your breath.

“You taste like french fries”, Dylan said and tried to hold his laughter.  

“Oh shut up”, Y/N laughed and kissed him again.

usha [ jin ]

verb : to enjoy looking at the opposite other ; appreciate their beauty by staring.

knock knock. who’s there? two idiots who are in love with each other.

pairing: kim seokjin x reader
genre: fluff
type: hogwarts au
word count: 2,380 words
warnings: none
author’s note: it’s been over two months since i had last written anything, and last night, i was reminded again of how intrinsically rewarding and absolutely wonderful writing is after talking to @jheartseok, so thank you again, ave ♡ this is based on bits of my own dreams and how i see #seokfie aka @syubits and jin in a hogwarts au ily elfie even though i know you love jimin most but you refuse to admit it still


As one of the Hufflepuff prefects, you are making your rounds around the basement floor in the hallway opposite from your house’s entrance. You had passed the barrel fifteen minutes ago, now strolling down the kitchens corridor. It is quiet, which is the usual noise level down here. Hufflepuff students tend to stick to curfew hours more so than other houses, so you rarely find them sneaking out. Any clamor made by the house elves in the kitchens is sealed away behind the massive painting of the fruit bowl. You have not seen The Gray Lady floating by, so you assume she is haunting a place elsewhere tonight.

 A soft melody stuck in your head, you hum quietly and loosely hold your wand in hand, rhythmically tapping the tip of it against the side of your thigh as you continue your stroll. Suddenly, the edge of a heavy metal painting frame makes its way into your peripheral vision, and you quickly scamper away before you can suffer from a possible concussion, or a future visible bump on the forehead at the very least. 

Your eyes are met with the outer corner portion of an ebony cloak first, then the golden lining stitched inside of it, and finally, the rather handsome side profile of the perpetrator is brought into view. Moments later, you can clearly see the man you caught red handed, who is still hastily attempting to shove something beneath his robe—Merlin’s beard, is that a two layer, frosted, decadent chocolate fudge cake with all the works?

“Seokjin, what the heck?”

Keep reading

instagram

@jkshergill Is that Daenerys Targaryen skanking to @Stormzy1 ? Yes I think it is! #Glastonbury