you are not one of us

One memory of my dad that I will always remember was from a couple years ago. It was right after I went to the 1989 show in Gillette, and my mom, dad and I were sitting at the kitchen table eating dinner. Out of nowhere my dad asks me,

“So, JT. When are you going to invite Taylor Swift over for dinner? I want to cook a nice Italian dinner for her.”

I humorously replied with, “Let me get right on that dad, I’ll contact her in a bit and mark down a date we can have her over when she’s not too busy haha!”

And I thought it would be the end of that discussion, but nope. My dad wound up coming up with this whole elaborate plan! He just kept going with,

“Well we have a pretty spacious backyard, we can have the family over, and I have all my music equipment downstairs that I can bring up and we can set it outside! And she can perform a few songs, have a nice dinner…”

And even my mom got in on it at that point and went on to say, “Jessie remember, your cousin is the Mayor, he can probably even help us out and get a small stage of some kind set up and whatnot!”

So what turned into just inviting Taylor over for dinner, wound up being some elaborate plan to have her over and perform a small concert lol! But that was my dad for ya haha! He really did have so much respect for you though Taylor. He was always in constant awe and amazement with how much you accomplished and continue to accomplish. He was a fan of yours, much like I am and always will continue to be 😊

I think the most scariest thing is to marry someone who appears to be on the deen and have good manners but behind close doors they are like monsters.

genuine question: does anybody else remember dragonfly tv?? it was one of my favorite tv shows growing up, and i think probably definitely nurtured my interest in science and i think about certain episodes of it all the time, but i’ve never even heard anyone mention it when getting nostalgic about kids shows

Its Voltron but soft #2 (full)

SHEET MUSIC FOR PIANO HERE

SHEET MUSIC FOR CLARINET AND TRUMPET HERE

SHEET MUSIC FOR BASS TERBLE AND ALTO CLEFTS HERE

LOWER OCTAVE VERSION

MUSIC BOX VERSION 1

MUSIC BOX VERSION 2

Youtube

Youtube lower octave

Yall free to make covers of this and write sheet music and download it with youtube converters for whatever purpose you want! Please message me if you make something so I can yell about it!! 

Legit I know some of you darlings on here are young, but if you ever refer to my 30 year old ass as “baby boomer” again I will not be held responsible for my actions.

So like a baby boomer, but without the financial stability or racism.

Hope of Morty

Look, I know there’s like a million Hope of Morning vids already, but trust me. This is a Rick Sanchez song.

Watch on Youtube: (x)

8

modern disney aesthetic
↳ aladdin