wtf even is that shit

Watch on tobitatsuno.tumblr.com

170921 BTS (방탄소년단) - MIC Drop @ BTS Comeback Show [1080p]

haven’t drawn a night sky in a while so now the boys are stargazing

houses going through rebellious high school phases

gryffindo

  • fights anyone
  • always wearing merch (tshirts, beanies, wristbands)
  • interrupts the teacher with dick jokes
  • skips class to take a train or bus anywhere
  • redyes hair every second week, bright af colors
  • multiple lip/ eyebrow piercings
  • constantly making kms jokes
  • still listens to my chemical romance and will mug anyone who judges them
  • splashes water over toilet cubicle walls and giggles
  • “did you do your homework?”
    “what homework?”

  • asks sad people if they’re okay
  • makes everyone do shots at parties but takes ten years to drink their own
  • PARTIES.
  • tries to drag their wallflower ravenclaw friend everywhere
  • cruisers and beer
  • aggressive facebook posts
  • panic at the disco.

hufflypuff

  • septum piercing
  • chokers
  • flannels and chunky boots
  • “wtf is math”
  • “why do we even need to know this shit”
  • glares really hard at slow readers
  • skips class to smoke weed behind the school
  • or sleeps with their face attached to the desk
  • colorful artwork hidden in their artbook
  • schoolbooks are full of worksheets they’ll never finish 
  • liked halsey, martinez and matd before they were cool
  • unironically listens to vaporwave
  • memelords and queens
  • emotionally plays piano when no ones around to hear them fuck up bc embarassing but
  • will totally play for their punkass slytherin friend
  • drinks with friends over going to parties anyday
  • clings to a bottle of vodka when they do go to parties
  • doodles all over their exam papers and likes drawing on the whiteboard
  • twenty one pilots.

ravencloogle

  • dark lipstick
  • lowkey fashionistas but will also show up in trackpants and tshirts with half-did hair
  • always correcting the teacher or finding ways to humiliate them
  • cheats on tests bc they spent their prep time writing/ reading gay porn
  • starts shit with everyone to polish their insulting skills
  • legitimately terrified of family gatherings
  • black nail polish
  • has loud gryff friend that they tolerate bc they’re cute
  • listens to music when they breathe
  • their bones are made of musical talent, true fact
  • reckless driver but still obeys all the laws
  • took some form of martial arts as a kid so is able whoop ass when ass whooping is needed
  • super smart in elementary, is now riddled with the anxiety to succeed
  • possibly skipped a grade and has to deal with their friends making fun of them for being younger
  • makes out in stairwells
  • cries in them too
  • do not approach when mad, aggresive rambling with lots of long words
  • nirvana.

snyzzerin

  • pastel/white hair
  • flower crowns (not real flowers tho)
  • skips school to go shopping
  • heLLA CONTOURING SKILLS
  • professional at cheating on tests
  • spits on people
  • “it’s not a phase mom”
  • drinks alcohol straight. like people are scared of them bc where the fuck did all the whiskey go
  • smokes
  • has already been suspended, to juvy and to a mental hospital once or twice
  • lone wolf but
  • has a pure af hufflepuff friend that gives them bandaids if they get into a fight
  • video games
  • standing up for people who can’t defend themselves
  • always in the principals office
  • likes to steal earphones and candy
  • “well fuck you” “because fuck you” and “fuck you”
  • the one behind all the really rude nicknames (that everyone uses) for teachers
  • shit talks a lot but feels bad about it inside
  • movie soundtracks
more texts for you bitches

ANGSTY TEXTS, BITCH

[text] You should have told me you wanted me out of your life.
[text] I should have never let you back into my life.
[text] Okay [muse’s name] what’s the deal, pretty sure this is you…listen if you want me to leave you alone, please just tell that.
[text] Please don’t walk away.
[text] Please don’t do this.
[text] When are you going to realize I want nothing to do with you?
[text] You want nothing to do with me, I get it.
[text] I’m an idiot. You fooled me again.
[text] When I think things are about to change … I’m always proven wrong.
[text] I just want you to be happy. And you’ll be happier without me.
[text] I just hate that someone could make me trust [him/her/them] the way that I did
[text] The truth is I’m not over you.
[text] The truth is I never really wanted to be with you.
[text] I’m seeing someone else.
[text] How the hell did you get my number, stalker?
[text] You’re so selfish.
[text] I just saw you leave with [her/him/them].
[text] FUCK YOU AND YOUR DUMB CUTE FACE

LOVING TEXTS, BITCH

[text] Did I tell you today that you’re the most adorable? Cause, yeah.
[text] Be careful.
[text] I’m only saying it because I love you.
[text] I’m only saying it because I care about you.
[text] Okay, I’m bringing coffee.
[text] I’m thinking dinner and a movie later this week?
[text] Let me take you out, please?
[text] Let me make you dinner tonight.
[text] I want you to be happy.
[text] You’re always safe with me.
[text] I can’t stop thinking about you.
[text] I seriously don’t know what I’d do without you.
[text] I know you may not feel like you are, but you are loved. And important. Please don’t forget that.
[text] It was so good seeing you.
[text] You don’t need this shit.
[text] I’ll be there in five minutes.
[text] Let me help, please?
[text] You’re important to me.
[text] Stop falling asleep in the bathtub. You’re going to drown and die and leave me and I’m not having that.
[text] I would gladly watch Netflix and eat Thai with you any day.
[text] I’d give up my phone charger AND the last piece of gum for you. That’s love.
[text] Hey beautiful no judgment but why is there a bucket of KFC chicken in the bathtub??

ANGRY TEXTS, BITCH

[text] If you don’t want me to bust your window, I suggest you answer the phone. Now.
[text] To quote Mean Girls, you’re a fugly slut.
[text] Are you SERIOUSLY bringing that up right now!?
[text] Lose my number, asshole.
[text] You’re so predictable and obnoxious. And it’s not only me who thinks so.
[text] …The least you could do is answer, wtf.
[text] You’re a piece of shit human being and an even worse friend.
[text] This is YOUR FAULT. And you can’t even pretend like it isn’t, because you know it is.
[text] Why couldn’t you just stay out of it?
[text] Holy fucking shit, take a hint, asshole.
[text] Go fuck yourself.
[text] What the fucking hell is wrong with you?
[text] You can take your stuff back as long as I don’t light it on fire first.
[text] I have cramps and a migraine so you do NOT want to mess with me right now
[text] Bye and have a very fuck you day

SEXY TEXTS, BITCH

[text] Just let me suck your dick and be happy. Let me have this.
[text] Why are you so hot…like honestly, it’s not fair.
[text] Yeah, you looked good in your [dress/shirt/pants] last night but really, they looked way better on my floor.
[text] Come over. With condoms.
[text] You should come over, clothing optional.
[text] I feel like a nasty slut and I LOVE IT
[text] Sorry I got drunk and texted you about my sex life
[text] Sex on a rooftop - trashy or adventurous?
[text] If you’re not at my apartment, shirtless, in five minutes, I will be personally offended.
[text] I don’t think he likes that I’m always sending him pictures of me in my bra but he needs to get it together
[text] It’ll be like The Notebook, except with way more of my penis.
[text] I didn’t know that all of his brothers would be hot and musically inclined, too. That’s a dick move on behalf of biology.
[text] I DON’T WANT YOUR DICK. I WANT BRUNCH.
[text] So is it your turn now to pretend like dating someone else would stop us from fucking?
[text] I just need some of your time and all of your body.
[text] I am available for nakedness
[text] I think about [him/her/them] when I masturbate so I guess you could call it love

DRUNK TEXTS, BITCH

[drunk text] So wat are you really over me no w
[drunk text] AND I UNFOLLOWED YOU ON INSTAGRAM TOO, BITCH
[drunk text] You are my queen and my savior and I love you forever
[drunk text] You are the most beautiful girl I have ever known
[drunk text] I’m eating macaroni and cheese on a slice of pizza and autocorrect just wrote that text for me pretty much, what’s your night like
[drunk text] Listen up slut, you’re one hot piece of ass and if [he/she/they] doesn’t realize it, it’s their loss
[drunk text] but what’s the point of a Disney sing off party if you’re not here. You have to be be the Pumbaa to my Timon
[drunk text] Can you pls remind me tomorrow of how much of a fool I made myself tonight
[drunk text] FUCK YOU YOU’RE GORGEOUS
[drunk text] I think maybe you and me should like go out and eat pizza or something check yes or no
[drunk text] Please don’t hate me I’m too tired and too dizzy to be hated
[drunk text] I hate (him/her) but less when I’m drinking. Thanks, alcohol.
[drunk text] Omf g you need to get over here now I think I’m dyin
[drunk text] SWEEEEEEEET CAROLINE

i need some gay after the newest fuckin episode

2

“But now there won’t be any more seasons. So I still feel there’s a lot Even could have told, and a lot he could have taught others. Through his story. So of course, I’m sure I could have played this character for years. But it’s weird that it’s over.”

  • me: lol i have no idea how to pronounce tarjei's name
  • tarjei: *makes a video on how to pronounce his name*
  • skavlan interviewer: *introduces him by saying his name*
  • henrik: *says it in the fan interview video*
  • nissen students: *say tarjei like 5 different times in fuck marry kill*
  • me:
  • me: ... anyway i hope my bean tarjay sandwich mow is having a good day <3
5

Deku Squad

highlight reel summary
  • seokjin: i stole some random girl's notebook and read it even though the girl was within calling distance and i definitely could have returned it
  • jungkook: i was going to do this epic wheelie in the hospital corridor before this girl stopped me wtf
  • yoongi: im filming a 'no smoking' cf
  • namjoon: i stood here on this bridge for who knows how long watching this girl struggle with posters until realizing that i should probably help her rn
  • taehyung: wait i paid for your shit then you snob me? i didn't even get to finish my ramen wtf
  • jimin: fuck my hyung is cute... wait but that girl is kinda cute too... the fuck...
  • hoseok: when i was 8 my mother abandoned me and this cake just triggered me wtf it's not even my birthday tag your shit pls

look man say what you want about this scene but holy shit how strong is eren

Dating Jeff Atkins....

Originally posted by knightlley

* gif isnt mine*

As requested by @lordashleyy :))

- going to his baseball games, him ALWAYS searching the crowd for you constantly

- him always giving you a smile before going to bat

- post-game ranting to you about everything Bryce did wrong and about how great he swung or some shit wtf even is baseball

- taking you out to a surprise date every week, you never know when or where it’s going to be until he texts you something along the lines of, “you. me. ice cream. movies.”

- you helping him study, forcing him to get off twitter for fucks sake

- Him calling you sexy at the most random moments & you’re always taken by surprise like thanks babe but hate to burst your bubble but we’re in the middle of a final

- good morning texts. every. morning. no. matter. what.

- going to the gym w him!! and after hes sweaty af he pulls you in for a bear hug no matter how many times you beg no

- sing-screaming with you in the car to your favorite songs, holding your hand and laughing

- CUDDLES CUDDLES CUDDLES HES A MEGA CUDDLER

- play fighting!! hes totally one to flick you just for the fun of it

- his varsity jacket? nah. Yours now

- playing you in 8ball and letting you win because hes the best human to have existed on this planet knows you like to win