wtf did i do lol

8

Would you trade this war to make it so? It is some kind of hell to be forced to choose one irreplaceable thing over another.

2

“Are you the one just for me?”

Keep reading

  • Psychic: I'm going to read your mind now
  • Kylo Ren: Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader Darth Vader
  • Psychic: Wtf is going on
2

       I DID A REDRAW FROM LIKE THREE YEARS AGO WTF WAS I DOING LOL

        So, this was a Pewdiepie picture I drew back in April of 2013 and I kind of wanted to do a little redraw to see how much I have changed within the span of three years, and holy hot damn. 

Things I’ve noted:

  • Pretty sure I didn’t use references when I was younger so REFERENCE FOR ANY ARTIST IS IMPORTANT! It’s always great to have SOME kind of reference to you. I cannot tell you how long I stared at Pewd’s hair trying to get it right while looking at the other one and saying “Why the fuck does it look like this? This doesn’t look like Pewd’s hair in the slightest.”
  • Even if something is white don’t be afraid to make it an off white of some kind. It really helps with shading, lighting, and all that fun stuff. One thing my professors have always taught us is not everything is pure white or black. There will always be some tinge of color somewhere. 
  • Don’t give up. As you can tell between three years I’ve changed A HELL OF A LOT and to all artist out there who don’t think their good, get up and try again! Try harder and harder til you find that style that is right for you! All artist paint, color, draw, and do steps in different ways so don’t be discouraged if it doesn’t look like Picasso or something. It’s your work, and you put your heart and soul into it and that is what makes it special. If you keep trying and listen to those who critic you properly, you’ll make great things! I know it!

        There is possibly some other things I’m missing, but hell. I’m so happy with how much I have progressed.

  • Dan and Phil: buy a house together
  • Dan: ironically lol
  • Dan and Phil: come out
  • Dan: everything’s a joke my life is a joke
  • Dan and Phil: get married
  • Dan: #nohomohowell fyi I like vagina
  • Dan and Phil: adopt a child together
  • Dan: lol wtf did I just do that in my sleep whatever it’s kinda funny I’m gonna leave it
the signs as got7 yj’s english

Aries: Hey guys! Wassup? This is Youngjae class~ C’mon.

Taurus: It’s not hard! It’s not hard!

Gemini: Do you know english?? I know english.~

Cancer: Today is good. And then, uhh- I’m sorry, man.

Leo: No I cannot stop, I cannot stooop ittt.

Virgo: Why?! Why me?! Why?! 

Libra: Very excited, yes, thank you. Keep going? Okay… this is my time?

Scorpio: I take your pizza, pizza? Yeah man!

Sagittarius: Hello everyone. My name is Youngjae! How are you?

Capricorn: No~ No! nO! That’s no- no!

Aquarius: Oh! This is very spice! Omg.

Pisces: Yes man, do you want an americano? You want iced tea? ‘Kay, I’m out.