wrestling ships

Taking off the Universal Championship, Ambrollins IS the biggest feud of Raw and, dare I say, of WWE, maybe tied with the US Championship

The crowd is totally on board with, the writers are nailing (I bet money who’s writing this story was on SD last year), Dean and Seth are KILLING, showing how much they understand their characters and their relationship

If you just started watch WWE, you can totally get the concept behind it. If you had been watching in the past 3 years, this feels even bigger

Shouji Mezou/Satou Rikidou is now called RikiZou

I was two seconds away from calling it ShoTou and then it occurred to me that it might be a little confusing

SOME HEADCANONS BECAUSE THIS IS A SHIP THAT SHOULD BE CONSIDERED!!!!! IT’S GOOD PLS CONSIDER!!!!!!!!!

  • They’re the two biggest kids in Class 1-A so they bond over their inability to really relate in the struggles of their tiny/smaller classmates
  • Rikidou prefers to hang out with slightly quieter people, i.e. Kouda so Shouji and him get along GREAT
  • “Hey Mezou, what’ve you got there?” *distinct grape like muffled yelling in a sack* “…nothing.” “Great, want help burying nothing?”
  • “Does this taste okay to you?” “…it’s takoyaki flavored?” “Yeah I made it for you.” Mezou: *is absolutely touched*
  • One of their fave things to do is literally fight
  • they spar all the time because they wanna fight someone closer to their size because they don’t wanna accidentally crush anyone else
  • ARM WRESTLING IS A CORNERSTONE OF THEIR RELATIONSHIP
  • Rikidou: *points to calamari* It’s you.
  • Mezou: *points to a cake* Right back at you.
  • They try to study together but they both kinda suck at studying so they just kinda try their best and hope Bakugou will tolerate them in study sessions (he kinda does because they’re pretty neutral)
  • Rikidou wears the absolutely ugliest fucking sweaters on god’s green earth and Shouji straight up telling him “You wear that in public and I suddenly don’t know you”
  • RIKIDOU LOVES IT WHEN SHOUJI PICKS HIM UP BECAUSE HE CAN’T REMEMBER THE LAST TIME HE WAS PICKED UP
  • SHOUJI FAINTS IN RIKIDOU’S ARMS WHEN HE’S SUDDENLY IN A BRIDAL CARRY
  • WELCOME TO THE GUN SHOW
  • Riki’s brain going out the window after too much sugar and straight up annihilating Shouji’s embarrassment after he flirts shamelessly 
  • KITCHEN GODS
  • all of Satou’s kitchen expertise + Shouji’s many hands = PERFECT
  • Not enough blanket during cuddle time so they have ONE GIANT BLANKET MOMO MADE AND IT’S HELLA SOFT
  • Satou is able to keep minimalist aesthetic for Shouji a little bit but Shouji also finds that he doesn’t mind the grandpa baker vibe either
  • They are the designated tall helpers in group outings so whenever they separate they continually text each other pictures with emojis

THAT’S ALL I GOT SO FAR PLS ENJOY

BONUS:

  • Shouji gets a “Kiss the Baker” apron for Satou and shyly pecks his cheek every time he wears it
  • Satou getting Shouji a pink face mask with little cupcakes printed on it and Shouji doesn’t take it off for like a week

Some of you are ridiculous. I know that you live in a world where your ship is the most important but please be smart.

Acting like Jon and Dany won’t meet or do anything the spoilers suggest because they weren’t seen together in the trailer is wishful thinking. Jon and Dany are IMO two of the most important characters left on the show. They have like a million parallels and their stories have been connected to each other in the eyes of book readers and show watchers over the years.

Their eventual meeting is an highly anticipated moment for a lot of fans. And it’s just as important for a lot of non shippers like myself. Why would they spoil a monumental plot point just to prove to j*nsa shippers that jonerys is happening?

ambr*llins shippers asking the rest of us to stop ruining the party and being negative about these dean/seth interactions are… so….. damn………. frustrating???? because I can’t believe they still don’t get our point ajfdksgk


as someone who’s had both friends and lovers that
1) backstabbed me
2) were gaslighting me
3) manipulated me
4) made me look like a fool/the bad guy

you don’t get to stop me from expressing my disgust with the way wwe is writing this toxic storyline and putting dean ambrose through a whole new level of psychological abuse!!! ok bYE