well not his

  • Other Ninja meeting their parents after a long time: * starts hugging them and have a heartfelt moment *
  • Kai meeting his parents after a long time: * starts attacking his own father *

God. This is so good. This is such good angst. The way Grif says “I don’t like any of you” in that quiet unhappy voice. The zoom in on Simmons’ helmet. Sarge telling Grif to just come back. And Simmons in the next episode! “Hey Grif- wait you’re not here. Grif would say this in this situation! Oh yeah Grif’s the only one who knows I’m scared of snakes. No I don’t miss him fuck off.”

Something I continue to be impressed by is how very adept ONE is at manipulating the emotions of his readers. I think it’s especially fitting for Mob Psycho 100, a series where the emotions of the main character are pretty much the key plot point.

5th year?
More like The Year Leonardo Hamato Questions His Sexuality

@mesacat13 it’s been a while since I last draw them in the AU I didn’t realize how much I missed it :”D

9

in new york, you can be a new man :: on the last day and night of killian’s run in kinky boots on broadway, a small celebration of NYC muppetry, trips to DC and LA, and general wonder.

2

– but Mint Eye Yoosung tho ((mmmMMm how r u gonna smooth all that edge))

SPOILERS!!! [sort of] gr8 now i wanna draw mint eye rfa Flipped!AU zzz ((basically the only good people are saeran and rika ++ MC idk AAAAAAAA))

sorry ive been a bit inactive bc of work but hhh here’s some quick sketches sjkdfhdk O<-<

billie joe armstrong is like…the definition of chaotic good. a prime example of this is the fact that one time at a green day concert this guy in the pit was harassing a young girl so billie stopped the show to help her. however, his way of doing so was to jump into the audience, dropkick the guy directly in the face, and then fight him in a crowd of screaming fans

4

Shiro is gonna be so Happy to have Matt Back, oh my goshh. 

@thatsthat24 So I’ve been meaning to make this drawing for a while and I’ve also been meaning to test out a new art program for a while and I’m happy with both of them!