well i know everyone already made it but let's try

maybe unpopular opinion

and i was almost sleeping when i saw it but i didn’t find TMZ video the worst ever done.I wasn’t reblogging it because i didn’t want to upset some of my friends here and because i don’t like 100% the way tmz handles this kind of clips about everyone even before Darren.

But this sudden interest in naked Darren from tmz ( we already had Hedwig, why not talking about it) and the puns about bananas (God help me) made me think about pr and the way they all are trying to handle everything on the plate right now. And from this point of view, knowing who tmz director is and his policy.. well it makes me think a lot. And i don’t see the clip being.. so bad after all.

And let’s be honest, we drooled on his speedo pics so it would be hypocritical attack this video

The 100 S02E08 Recap: Spacewalker
  • <camp human>
  • Bellamy: mom's home
  • Clarke: so I have some good news and bad news
  • Clarke: good news
  • Clarke: the grounders are cool with a truce
  • Clarke: bad news
  • Clarke: they want Finn
  • Bellamy: ...
  • Bellamy: so what's the bad news?
  • <sexy theme song>
  • <Finn's flashback>
  • Raven: I'm super badass, hot, AND smart
  • Finn: I don't deserve you
  • Finn: but I made you a necklace
  • <the present>
  • Clarke: murphy gtfo
  • <inside>
  • Octavia: can you plz shave
  • Lincoln: I kinda like these chains
  • Lincoln: but seriously, take the deal
  • Lincoln: you'll save so many lives
  • Clarke: nah
  • Clarke: Finn didn't mean to kill 18 people
  • Clarke: they just, like
  • Clarke: walked into his gun
  • Clarke: individually
  • <elsewhere in the camp>
  • Finn: I need to repent
  • Finn: also, I love you
  • Clarke: ...
  • Clarke: ...
  • Finn: say something
  • Clarke: ...
  • Clarke: ...
  • Finn: there's someone else, isn't there
  • Clarke: nailed it
  • Bellamy: sup
  • <grounder chanting>
  • Darth Vader: give us Finn
  • Abby: nah
  • Kane <from nowhere>: waddup guys
  • <inside the ship>
  • Kane: so why do you have my good buddy Jaha locked up?
  • Abby: cause he's been a bad boy
  • Abby: ;)
  • Abby: no seriously
  • Abby: he's been a real dick
  • Kane: ...
  • Kane: so the grounders are cool with us putting Finn on trial and then killing him
  • Kane: cause I spoke to them nicely
  • Kane: (which you obviously didn't)
  • Abby: k that doesn't solve much
  • <the halls>
  • Bellamy: I'm protective of Finn even though he's the reason we're all gonna die
  • Bellamy: man I'm awesome
  • <flashback>
  • Raven: my birthday sucks
  • <hellhole of the present>
  • Bellamy: Finn's gotta bounce
  • Random man: not if I have anything to say about it
  • <Bellamy punches him>
  • Bellamy: don't worry, you don't
  • <flashback>
  • Finn: hey
  • Finn: I know you wanted to spacewalk
  • Finn: and even though you've never been trained
  • Finn: or have any idea how to do it safely
  • Finn: and not only is it super illegal
  • Finn: but you could easily die
  • Finn: I think you should go for it
  • Raven: ...sounds awesome let's do it
  • <Lincoln's room>
  • Lincoln: dude just kill Finn already
  • Abby: nah
  • Abby: I'm gonna try talking to Lexa
  • Abby: since she listened to everyone else so well
  • <insta-woods>
  • Clarke: I'm suddenly not thinking very clearly and Finn's being my voice of reason
  • Finn: oh look, another gun's made it into my hands
  • Finn: and I didn't shoot anyone
  • Finn: it's a christmas miracle
  • <dropship>
  • Bellamy: where did my princess go?
  • Murphy: right here, baby
  • Bellamy: I guess you'll do for now
  • <flashback #46>
  • Finn: you should probably come back inside
  • Finn: since I'm already going to jail
  • Finn: ...
  • Finn: uhh
  • Finn: I think I broke the airlock
  • Finn: don't hate me
  • <tent of dashed dreams>
  • Finn: plz help
  • Finn: Clarke got knocked out again
  • Finn: I really don't think she can keep getting hit in the head
  • Finn: she has like 10 untreated concussions going on
  • Bellamy: oh god
  • Bellamy: Clarke
  • Bellamy: I hope no one notices I'm gently stroking her hair
  • <grounder camp>
  • Abby: so can we come to a better agreement?
  • Grounder: um no
  • <dropship>
  • Finn: is she dead
  • Raven: nope
  • Finn: sorry for cheating on you, btw
  • Raven: Finn?
  • Finn: yeah?
  • Raven: ...
  • Raven: please stfu
  • Raven: like permanently
  • Bellamy: jfc guys, grounders
  • <yet another flashback>
  • Raven: never once did I think of putting my helmet back on
  • <a little impressed with Finn>
  • <back to the present>
  • Raven: so even though Finn killed 18 people
  • Raven: let's throw Murphy under the bus
  • Raven: show of hands?
  • Everyone: ehhhhh
  • Murphy: I came out here to have a good time and honestly I'm feeling a little attacked right now
  • <land of charred grounders>
  • Finn: see ya later alligator
  • <flashbax>
  • Commander: lol you're approved and your boyfriend's going to jail for nothing
  • <the great grounder army front>
  • <Clarke and Bellamy exchange glances and can speak telepathically>
  • Finn: time to become one with the fire
  • Clarke: wait
  • Clarke: I love you, too
  • Fandom: she doesn't mean it
  • Fandom: it's the adrenaline talking
  • Clarke: don't worry, Finn
  • Clarke: in order to save you from the agony of being burned alive
  • Clarke: I stabbed you in the stomach
  • Clarke: so you can die even slower
  • Clarke: you're welcome