ukaleli

anonymous asked:

Ukalalık hakkında ne düşünüyosun adaş??

görmezden gelmeye çalışırım hiçbirimiz mükemmel değiliz sonuçta hepimizin şu ya da bu şekilde bi kusurlu yanı var ama normalde de sinir olduğum biri yapıyosa eğer bu ukalalığı kafasını duvara sürtüp kıvılcım çıkartasım geldiği oluyo yalan olmasın

anonymous asked:

daha birkaç dakika önce girdim bloğuna ve kim nasıl bir ukalalığını gördü anlamadım hangi sözünden veya davranışından bunu çıkarabildiler onu hiç anlamadım ama sıkma canını sevenin kadar sevmeyeninde olacaktır bu hayatta bazıları hasetlenmekten başka bir duygu barındırmıyor içinde bu tür insanlar için sıkma güzel canını,hadi Allahaısmarladık.

Evet kesinlikle haklısın. Ama karar verdim nasıl soru sorarlarsa öyle cevap alırlar benden bundan sonra. Tabii ki asla küfür edip terbiyemi bozmayacağım o ayrı. Teşekkür ederim sana da. *-*

anonymous asked:

bütün ukalalıklar bir cevap ötede dururken bu hiçte içten bir ses değildi benden olsun bi çay koy gökyüzü seninle olsun hevala dicle. şewbaş

Sende içersen olur. Tek başına çekilmez şimdi çay. Kırılgan arkadaş.

#throwbackthursday with a #straightoutta style (it’s going to the last one hopefully). The image is from when we casking 40 not out beer. Today I was back at the brewery. First time for a while.
#cask #beer #beerhipster #beernerd #BeerIsCulture #CraftBeer #ukale #ale #ukrealale #realale #ukcraftbeer #9casks #brewing #ukbrewery #ukbrewing

Cool Olmak..

“Özgüven ile ukalalığı-kendini beğenmişliği, samimiyetle de yavşaklıklığı birbirine karıştırmamak gerek…”

Günümüzde herkesin çok fazla kullandığı ve benim de çok sevdiğim bir kavram.. “Cool” kavramı..

Ancak ne yazık ki biraz yanlış anlaşılmış- anlamı havada kalmış bir kavram.. Nesil olarak tam anlayamadık ya da sindiremedik bu kavramı.. Günümüzde ukalalığın, umursamazlığın, aşağlıyıcılığın ve aşırı soğuk kanlılığın sempatik gösterilmeye çalışılması durumu bana kalırsa…

“Cool” olma olayı kendi içine dönük olma olayıdır. Dış etkenlerden etkilenmeme olayı.. Soğuk kanlılık..

Sıcak kanlılık ise dışa dönük olma olayı.. Sempatidir..

Bir zamanlar “karizmatik adam” tanımı vardı, insanların “cool” olmaya çalışmadıkları zamanlarda…

İşte karizmatik adam, bu kendine dönüklük olayı ile sempatiyi dengeleyebilen adamdı……..

anonymous asked:

Ulan kimseye birşey demeden kendi halinde takılıyorsun millete giren çıkan ne ne ukalalığı aq

Gerçekten bilmiyorum. Ellerim titriyor çok sinirlerim bozuldu küfürden sonra ben de film koptu. Sinirleniyorum artık.

youtube

Sevgilim Aytuğ’dan sonra dünyanın en karizmatik insanı yahu. :)

Keşke gün gelse de canlı dinleme fırsatı bulsak.

Zaten Greg House karakterinin aşırı zeki ve karizmatik olması, ukalalığına rağmen beni kendine hayran bırakıyordu. Bitmesin diye hâlâ son iki sezonunu izlemedim House M.D.’nin.

Neyse işte… “Smart is the new sexy” diyemeyeceğim, çünkü benim için “smart is always sexy”

Historic Medina barn to become events space
http://tinyurl.com/cha5thl - Wiped out on way to wedding, driver feared killed by jet

ONE of the cars destroyed in yesterday&imler limo whose chauffeur had been driving to pick up a bride on her wedding day. The classic car& driver was last night feared to be among those killed.

Shoreham Airshow plane crash crashed on dual carriageway and exploded

Telegraph.co.ukAccording to the hire company&ble for hire in the Brighton area. A spokesman for Chariots Chauffeurs, based in Lewes, East Sussex said: &lect a bride and groom and take them to their wedding. I …Shoreham Airshow crash death toll may rise above seven as pilot fights for lifeBelfast TelegraphShoreham Airshow crash: &felt the heat …Mirror.co.ukall 864 news articles »

Historic Medina barn to become events space

The Brunings are hoping to provide a more suitable environment for weddings, large parties and evenings by restoring a Civil War-era barn on North Gravel Road into a proper event space — The Gallagher. “We loved our wedding and every else did too …

anonymous asked:

ukalalık etme kötü bi şey demedim onu üzersen o da seni üzer ikinizinde menfaati için konuştum

Ukalalık etmek değil. Neyse düşündüğün için saol.

anonymous asked:

Bacım sen takma kimseyi ertafta çok şerefsiz var

Biliyorum. Ama insanın ister istemez morali bozuluyor. Ne ukalalığımı gördülerse maşallah demediklerini bırakmadılar.

anonymous asked:

Suzy bana gore sadece güzel şuan. Cunku oynadigi diziyi izlemedim hic veya film ? bilmiyorum filmi varmı ama izledigim ilk dizisi olur buyuk ihtimalle woo bin i dort gozle bekliyorum 2016 ya surda ne kaldi sherlock bekleyen insanim ben koymaz :D

Aha da Sherlock izleyen biri! Daha bugün başladım bende. Ve hiç şaşırmicaksın, Benedict’in o ukalalıklarına, kendini beğenmiş laflarına, olayları çözerken ki heyecanlı hallerine ve bakışlarına bayıldım!! *-* Robert Downey Jr’ı aratmıyo sağolsun :D

Ha bide Suzy.. Filmi var onun. Hatta Arthitecture 101 filmi sayesinde bu kadar sevildi. Zirveye çıktı o filmle. Güzel kız, cidden çok güzel. Ama donuk. Oyunculuğunda hala çok sıkıntılar var. Onun için duyduğumdan beri Woo Bin’e daha iyi bi partner olsaydı diyorum. Woo Bin oyunculuk anlamında döktürüp Suzy karşısında eğreti kalırsa, hem diziye hem kendine yazık olur.