ugh i just have so much love for this character

archiveofourown.org
On a Clear Day
By Organization for Transformative Works

Author: Saras_Girl | Word Count: 41.5k | Rating: NC-17

Summary: Draco Malfoy is waiting for his real life to begin, and it appears that he’s not the only one. Coffee, charity, and the wisdom of the elderly.

Review: Ugh I have so much love for this fic! This was such an earnest and charming and refreshing story, with just the most amazing character development ever. Draco works for a charity after the war, but his job is on the line unless he can convince Harry Potter, who has become an absolute recluse after the war, to come to a charity function.

There’s so much that makes this story complete and wholesome, with all the amazing secondary characters, the little details here and there that give such life to this story, the exceedingly believable way Harry and Draco interact with each other and their post-war personalities. 

I absolutely loved how stubborn Draco was, how he refused to take all the post-war prejudice thrown his way lying down and practically bullied his way into Harrys life - pure genius! And how Draco’s reasons to get Harry to listen to him and come out into public gradually shift from self serving to his just wanting Harry to progress was just the most wonderful thing to see from a readers perspective. 

Gosh this was so tantalisingly slow burn, while still being so fulfilling. Towards the end all you want to do is fervently shake Harry and Draco and force them to smooch - thankfully we have a secondary character in the form of a charming old lady looking out for our interests in the story :D

Content/Warnings: Humour, Hurt/Comfort, Friends To Lovers

Mood Music: Where The Fence Is Low - LIGHTS

6

It’s been a while since I’ve actually drawn something lol.

I’ve been playing a lot of Don’t Starve Together and playing with a few character mods :3 (Peridot and Lapis are two of them lol). I loved the Christmas outfits so much that I just had to draw these two in them. Course this was back last month. I have just been lazy to finish them.

First two pictures are free to use icons :3 Just make sure to credit me!

10 characters I wished were real so I could date them. Part One

10) Age of Youth: Park Jae-Wan: Every single drama I’ve seen Yoon Park in I’ve hated him lol. But this is the first time he has played a decent character for me. I loved him in this. I have no idea what he is saying in this gif.

Originally posted by haydiselametle

8) Healer: Seo Jung-Hoo: I literally picked him because of this scene. He kept cuddling with her and I was like “oh my gawd!” I want one! I honestly like Bong-soo too.

Originally posted by kdramastuff

7) Descendants of the Sun: Yoo Shi- Jin: No list is complete without him lol. He was perfect….just perfect. I fangirled so much watching this drama. Should I apologize or confess? JESUS! That nearly kicked the wind out of me. lol

Originally posted by harboursidechristmas

6) Uncontrollably Fond: Shin Joon- Young: UGH! I loved this character so freaking much. OMG! That confession scene was AMAZING! He said some pretty amazing things as well. Chiillleeee he honestly could be number one the more I think about it. I mean KIM FUCKING WOO-BIN!

Originally posted by lavenderbyun

5) Cheese In the Trap: Baek In-Ho: I didn’t read the web-toon so I can’t share the anger for the show being all about him. However, by the end of it I stopped shipping him with Seol and started shipping him with myself lol.

Originally posted by dramaaddict101

quick sketchy of veronica because i love her so much and can relate to her a lot

I used to LOVE this show, I remember watching the first Steven Bomb and having so much fun. I remember how I immediately started loving almost all of the characters, but now… Idk, maybe it’s because of all the hiatuses taking away the excitement, or maybe it’s just me, but I’ve grown… kinda tired of the series. It feels like we don’t move forward, and most of the time, it doesn’t even feel like the personal problems get solved anymore, just postponed. The fandom isn’t really helping either.

— Anonymous

2

Ugh, I love this moment so much, because it’s one of the few times you can subtly yet clearly see Frank Castle’s internal struggle. It’s a huge testament to Jon Bernthal and his impeccable portrayal of the character.

Karen Page, with her absolute decency, her willingness to listen, and her reservation of judgement, manages to do to Frank Castle what all others have failed to do. She manages to sneak up on his human side, make him laugh, help him remember his past, crack him open and expose him, and make him feel less sure about the things he’s done. It’s not enough to make him stop, but it’s enough to make him pause. For god’s sake, the man spent an hour on a rooftop having a shouting contest with Matt Murdock about whether he has the right to viciously murder criminals, and he didn’t give an inch. But Karen Page refuses to judge him as all others have, works tirelessly to see all of him, not just the negative parts, and maybe that’s why her opinion is impossible for him to simply brush off.

You can see that the normally-twitchy Frank goes still, and his eyes drop. He’s really listening to her, and hearing what she’s saying. He’s absorbing the fact that, of course she doesn’t like what he does. And though he may never admit it, when he’s lost in these moments with her, he doesn’t like what he’s become, either. The fact that she resurrects the old Frank in him proves that becoming the Punisher was never his only recourse after he lost everything that mattered to him. Maybe he even regrets his choice.

You also can’t miss his expression when he turns his eyes on her. It’s full of sympathy for her; pity, even. It must be difficult to fight so hard to defend a monster. To validate every part of someone, good and bad, and have it not be enough to undo what they’ve become. Hell, he probably does belong in jail. Because he’s pretty certain, at this point, that he’s a lost cause. That, like the quiet fear he voiced across an interrogation table, “this is just me now.” He sees that she wants him so badly to be good, to be the man that he used to be. And he knows that, despite how many remnants of that man she unwittingly drags to the surface, he can never fully go back. The future might be uncertain, but the past is set. This is just him now.

So I'm watching Strange Magic

And I love when two characters are fighting/training and they start flirting by teasing each other and insulting the other. Like just
• person A: you fight good for a(n) (insert description here)
Person B: thanks, you too
• “you have enough yet?”
• “you getting tired?”
“I could go all night.”
• “that all you got?”
• “I expected… more.”

Or when they are bonding over hating the same thing and are just destroying everything right there that has to do with that topic.
•person A: *flips table* I hate (insert thing they hate here) ugh!
Person B: ugh I hate it so much! *rips down curtains*

Or when they are supposed to hate each other and they are arguing but like you can see that they don’t want to be fighting, and that makes the fights that much more emotionally charged.

i don’t think you guys understand how satisfying it is to flip/fix the (many) ugly reflections of dt in the minor character like first we have this:

okay well, it’s not as bad as all the other ones, pretty subtle right, but hOLD ON JUST A JIFFEH, bc with two clicks you got this:

i mean praise jesus

8

“I’m gonna tell you a story. […] Like all great stories, it’s a love story. And like all great stories, it’s terribly tragic.”

Lee Pace as Calpernia Addams in Soldier’s Girl (2003).

4

By request (and gracious permission of Luis) here’s the first of the New X-Men stories we did a while back.

I’m not going to lie, I loved most of these kids up until Wolverine and the X-Men hit. They had a fantastic growing-up arc that was derailed and then aborted just shy of the final step – leaving the X-Men to find their own way. Then they became regressed wallpaper because Marvel thinks that “continuity” is a dirty word. They’re (arguably, of course) the generation of students worst served by Xavier’s dream, and there were a hundred stories that could have come out of that conflict. Ugh. So much wasted potential…

But at least there are always back-issues.

Rules: Answer the 20 questions and tag 20 amazing followers you would like to get to know better. I was tagged by @steyujbellamy! Thank you :))


Name: Lara
Nicknames: they’d sound riddiculous in English so I’m not gonna write them lol
Zodiac Sign: cancer
Height: 5′6
Orientation: straight
Ethnicity: I’m pretty sure I’m just Croatian
Fav fruit: watermelons and blackberries
Fav season: ugh idk I love all of them. I guess fall
Fav book: The Court of Mist and Fury by Sarah J. Maas
Fav flower: orchids
Fav scent: cinnamon
Fav Colour: blue
Fav animal: cats!!
Coffee, Tea, or Hot Cocoa: coffee all the way
Average Sleep Hours: 8
Cat or Dog Person: cat
Fav fictional character: Bellamy Blake! I have many faves but my love for him is unconditional
Number of blankets you sleep with: One
Dream Trip: Idk, I want to travel so much but I guess London? I’ve always wanted to go there
Blog Created: Four years ago
Number of followers: 943

I’m tagging: @cupcakeblake, @gibbonpie, @skyesquaked, @bellarkeaddict, @koopatroopa10, @bane-of-wonderland@bellarkestories, @literary-wanheda, @haillydiamartin, @clarkelizas, @truenorthhope, @clarkesfreckledking, @promoteselfsoothing, @defy-the-odds16, @kickassfu, @99snightmare, @love-laugh-read54, @onehundredsketchbooks, @maree-s, @carrieeve

Obviously you don’t have to do it :)

anonymous asked:

Hey so I'm Hispanic and I've rped as one of the patil twins before. I would just like to say I'm sorry, I should have realized it would be offensive. I do however, understand what it's like having few characters that look like yourself, as there are zero Hispanics in the hp series. I'll take down my posts now:)

Oh sweetheart. Thank you so much. 

And don’t beat yourself up to hard about not knowing before. We all learn, and as long as you’ve seen your mistake and corrected it, it’s okay. 

Thank you for understanding too - that shows a lot about you :)

I look forward to seeing other cosplays of yours up on my dash at some point - I do love the idea of a Hispanic Weasley family… ^_^

One of my favourite thing about Beyond is that, it explores so many dynamics among the crews.

Jim and Chekov
I always imagine Jim as a brother figure to Chekov. Their journey together is adorable and exciting! I’m so glad they give so much more screen time to Chekov as compared to the two previous movies. He’s brilliant, fresh, genius and undeniably reliable. Thank you Anton for playing this lovable character so well, you will be missed.

Spock and Bones
Ugh these two. I love their dynamic sooo much. It had always been Spock and Jim or Bones and Jim before (not that I’m complaining, don’t let me start on our golden triumvirate but) it’s time to have the goodness of Spones and Beyond gives us just that, thank you! They have vastly different personalities and I love watching them bickering with each other as a façade of their mutual respect. Besides, we can witness Spock’s rare moment of vulnerability (wink wink) and Bones kicking some major asses, so, hell yeah!!

Scotty and Jaylah
You have no idea how much I love Jaylah, she’s AMAZING! Brilliant, strong and independent. Sure she has her vulnerable moment but FUCK IT, WHAT DOESN’T KILL YOU MAKES YOU STRONGER!! Scotty and Jaylah are amazing together (I see them having father/daughter relationship is it weird? anyway) Jaylah is a free spirited lassie with minimum contact with other beings (minus those hostiles aliens of course) and Scotty being as accommodating as he is, just know how to balance out their dynamic, so YAY!

Sulu and Uhura
BROTP! They are so protective of each other, like when Uhura lost her shit when Krall did his sucking mojo on Sulu and Sulu super worried expression when Uhura and Syll was trapped in a room with Krall and Manas. They are super concern of each other it gives me this warm and tingling feeling inside. We saw them working together in the opening scene of ST:ID but this is just another level.

I’m sooo happy to witness their relationship had evolved to one step further, better. Not just as crew members who got stuck together due to the event of Narada but to actually have mutual trust and respect, much like a family. For that, I’m sooo happy and grateful for what this trilogy (reboot wise) had brought to us.

Thank you Beyond.

onyovrleft  asked:

&

        ☆.。.:*・°  @bloodintolerant    ;   @wildhearted   ;   @svdbcy    -  these are the Best OC’s that i have ever had the honor of being followed by tbh.   each one of them are insane inspiration goals,   from the sweetheart in levi who just … makes my heart soar with every thread i stumble across.   so lighthearted   &  comedic,   it’s such a relief to see tbh.  the passion they have for their lil’ vamp is incredible  &  ugh … i just love them so much.   then you have mia who is just when is she gonna be canon @ universe ??  she is such a darn badass,  it’s unreal.  insanely developed  &  i honestly would love to read a book series or watch a tv show of her amazing character.  it’s already been brought to life on my dash,  spoil me.    &  then we have ivan  &  the absolute dedication that the mun puts toward him  &  the world surrounding him is just unreal.   they are so talented,  so beautiful in their creation,  their writing,  their development,  i’m just left stunned.  the progress they have made with their novel is awe-inspiring  &  i just  orz … love these guys so much  ~ ♡

☆.。.:*・° the baes i love   →     accepting

lonelyhe4rtsclub  asked:

JESUS I JUST READ THE TWO LAST CHAPTERS AND NEARLY DIED KLSJDLSKJD This story is so so sooooo good!!! Ren is hand down best character development and harry is just UGH all the compliments are not enough. I'm so curious to find out the reason of his dreams... can you give us any other hint pleeease?!

Very happy you enjoyed the chapters my love!!!! THEY’RE SO SWEET I LOVE WRITING THEM LIKE THIS IT’S AMAZING!!!!!
A hint…… hmm…………. Oh god I don’t know how to hint without completely giving it away, or giving too much away.
All I’ll say is that you’ll have your answer very soon. It’s not something that’s going to end the story, you’ll all get to see how he deals with it and the repercussions and everything. It’s coming so so soon. I won’t keep you guessing much longer.

anonymous asked:

Ugh I get so mad at myself sometimes cause I get crushes so easily??!! Like I saw this cute girl in my class and my heart did The Thing and I couldn't focus the rest of the hour!! It's even worse for fictional characters...I can't even number the amount of those I have...

are you me?? cus this is exactly me. hyper fixative bish right here uhm hello?? i just have os much love to give okay. we’re goon anon dont worry. we’re both gifts to the world and shoudlnt feel bad about our big hearts. 

anonymous asked:

hi! i'm really really enjoying your fake marriage ice mechanic au! your raven and roan are so believable and in character and ur just an amazing writer and ugh its just so good! i just have to ask tho, will raven and roan be a thing in ur bellarke nashville au that im also loving very much? thanks and hope u have a great day!

Aah thank you so much! Happy to hear you like the stories, I love writing them! Will Raven and Roan be a thing in the Nashville!AU? You know, I hadn’t thought about it yet. Now that I am, however, I’m thinking they absolutely should be. I’ll try and see if I can’t come up with a way to sneak them in. Or do an outtake? I guess that would work too. This is excellent new Ice Mechanic inspiration!