tttnet

2

Modern Hogwarts House Aesthetics // Hufflepuff

You might belong in Hufflepuff,
Where they are just and loyal,
Those patient Hufflepuffs are true
And unafraid of toil;

2

Modern Hogwarts House Aesthetics // Gryffindor

You might belong in Gryffindor,
Where dwell the brave at heart,
Their daring, nerve, and chivalry
Set Gryffindors apart;

AISTHĒTIKOS NETWORK

for all the aesth loving people :)

E N T E R
  • blog = solid 30% aesthetic
  • mbf neon & grid 
  • take this survey (it’s short we promise)
  • reblog this post (likes only for bookmarks pls!)
I F  A C C E P T E D
  • track #aisthetikosnet
  • must be comfortable giving us email address for the net page!
  • tag the net somewhere on your blog!

So I hit 1k recently (!!!!thankyousomuch!!!!) and you voted for tumblr awards, so here ya go!!

RULES:
  • Must be following this happy bunny
  • Reblog to enter; likes are for bookmarking
  • Reblog until 13th January; results posted sometime after
  • 100 notes I mean 30 but whatever or you can kiss buh-bye to this post!
  • Fandom blogs only please
CATEGORIES:
  • Best URL
  • Best title
  • Best icon
  • Best theme
  • Best posts
  • Best originals (message if you want to be considered, so I can look at your neat creations!)
  • Best Doctor Who
  • Best Harry Potter
  • Best MCU
  • Best Supernatural
  • Best Tolkien
WHAT YOU WILL GET:
  • A follow back from me
  • A link to the results post on my updates tab (until the end of January) and also on my hall of fame page (forever!)
  • 1 promo a week, on request, until the end of January
  • Best fandom blogs can have a graphic request 
  • Depending on how many notes this gets, there may be runner ups
  • Maybe a couple of random group promos

-GO FORTH AND MULTIPLY-

Blogrates!

im close to my next hundred and also ive been sick and am starting to get rly bored and just wanna do some blogrates so yeah:)

rules:

  • mbf me
  • reblog this post
  • send me something idk song rec, tv show rec, movie rec, book rec, how your day was, a smiley face, anything:)

example rate below the cut

Keep reading

Hello everyone! Here are the first members of The Time Travellers Network! We have not closed applications yet, so you can still apply

We’ll be admitting people in groups of 10
Thank you all for applying and welcome:

underthevioletskies
ofwitchesandwizardss
ofmjolnir
galuhfrey
patmolandcornedrue
buxkybarnaes
voyages-of-enterprise
sweetfantine
ijustgenuinelyhatecoldplay
queerdrarry

blogrates because i reached .9k followers

and i’m pushing off watching the doctor who episode angels in manhattan. so here’s the dealio:

  • if you want, you can follow mrs. matt smith
  • reblog this post so more people can participate
  • i believe in equivalent exchange, so tell me one of the following:

1. which doctor (9-12) you think i would travel with

and/or

2. which wizarding school (beauxbatons, durmstrang, or hogwarts – remember they’re all co-ed) you think i would be best suited for

  • bonus points if give me a reason why (and by bonus points i mean you receive my love)

other things you can do:

blograte sample below the cut

Keep reading

hey guys so yes i am reposting this because now it’s just me running it and not mariah too:( anyways if you already entered you dont have to fill out the form again, but you do still have to reblog this, also i extended the deadline a little:)

what:
This is a network for anyone who just really freaking loves femslash, any and all femslash:) You’ll get to talk to other people who love famslash too! It’ll be super fun:)

how to join:

  • mbf me or my greys sideblog
  • fill this out (ugh i know, but its short)
  • reblog this post
  • must reach 30 notes or it mysteriously dissapears
  • ends november 27nd, results on the 29th
  • about 15 members will be accepted

looking for:

  • just some hella cool blogs with rly nice ppl who love femslash

if accepted:

  • you’ll get a message with what you need to submit
  • be willing to provide your email so you can join the chat
  • track the tag #femslashnet
  • follow some of the other members
  • have a link to the network on your blog

you’ll get:

  • a spot on the network page
  • new freinds and followers
  • people to reblog your stuff
  • a place to chat/freak out over femslash

aaaaaand thats it!:D

blogrates b/c 2 years ago today I made my tumblr account!

(also its the 2 year anniversery of olicity meeting, I made my tumblr the same day they met, how cool is that?!?!)

mbf me

reblog this post 

send me an ask telling me approximatley how long youve been on tumblr or send me a ♔

blogrates will look like this

url
length: too short | just right | too long
do i get it?
overall: ok | nice | cute | fabulous | omg gimme it right now!

icon
do i get it?
quality: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
colors: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
overall: ok | nice | cute | fabulous | omg gimme it right now!

theme
sidebar/header: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
colors: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
neatness: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
overall: ok | nice | cute | fabulous | omg gimme it right now!

updates tab(if applicable)
type: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
colors: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
content: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
overall: ok | nice | cute | fabulous | omg gimme it right now!

posts
are they in my fandoms?
quality: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection
overall: ok | nice | cute | fabulous | absolute perfection

advice/compliments:

following: no, sorry,ily<3 | +follow | duh | FOREVER AND ALWAYS<3<3<3

blacklist ‘Ali rates’