this wasnt what i was supposed to draw

i was being dumb earlier so this happened

4

what happened after the tweet ♡

i was gonna post this during valentines day but i wasnt able to finish it, but ey better late than sorry

(( this was supposed to be a funny one but of course it ended up sweet bc its jikook and i lov sweet jikook ))

10

I tried anon, i really did. I hope this passes for ‘soft and cute’ lmao. Poor Frisk can’t catch a break.

and here’s a bonus panel as if this thing wasn’t long enough already:

bakamatsu for @nasty00 !! tysm for the request and the message :3!!! i wasn’t really sure what to draw but i think this turned out well…

[not shipping; please dont tag as shipping!]

prismportrait  asked:

Isn't Gaster's appearance based on canon of what we see of Gaster? I like that you try and harmonize more similarities with Papyrus, it's clear to me at least that Gaster's skull and body are slightly more elongated than Sans. The eyes and head shape seem closer to Sans in sprite too.

Yee the idea was originally gaster would have Papyrus’ face shape but I wasnt sure how to draw that boy right for the longest time, so I eased into a more elongated sans’ shape

Funfact: the reason Gaster was orginally skinny cause he was supposed to be Papyrus’ body shape, but shorter from growing up in the medeval ages. Now thats less true because my Pap is now a fuckin behemoth lmao

5

I know i am so late with this , i mean, when i saw the ,,meet the artist ,, on my dash i wasnt really interested in doing it, but some days ago i kinda regreted not doing it so i did it now, rip(better late than never :^). Well, i suppose it isnt a mistake since i did change a lot these past few weeks. Anyway, i hope this helps everyone get an idea of what kind of person or you know, just how i am in general. Love to all of you ^^ <3

i always liked the idea that Stephanie and Robbie never got along in the beginning

2

in case no one figured it out.  I like to draw space.  Seri is the definition of cute.

Cute paws, cute back feet, cute little mouth, cute little curls, cute stars, 11/10 too cute for me.

Since he tends to pack himself smaller than is good for him, his energy permanently curls.  Like when you unwrap wire, they always twist back up.  Seri may look soft and fluffy, but he is dense. Most starfolk float because they are barely effected by gravity and will settle like smoke.  Seri can, but he has to consciously go weightless.  Otherwise he whomps to the ground like 40 pounds of blankets.  If he’s sleeping in this form, you cannot move him.  Fortunately, (or unfortunately) he tends to wrap around objects when he sleeps and you can move those no problem.  Shimazaki’s favorite prank was to grab the umbrella when seri was asleep, and place him in front of doors.  

Reigen eventually breaks Seri’s habit of nervous tail chewing, and he rapidly grows to his proper size.  Which is very good, because seri being that small is not healthy for him or anyone around him.

3

based on this 

gotta adopt ‘em all 

2

I’ve seen drawings of blanche with either earrings or hair falling from the sides of their head and I like the idea of either or, or both!

2

Tsunemori Week -  Day 1 : First Impressions

Kougami and Akane’s first encounter in my point of view since I became a diehard shipper I suppose

based on that scene in ep 1 when Akane’s having a hard time familiarizing herself with the situation and Kou’s way of looking down her direction after that “if you don’t like it then shoot me” line is just idk

apparently it’s Kou checking out on Akane for the first time.  lol

this is gonna forever seem that way to me bc what has been seen cannot be unseen

generalwest

 asked you:

What does Sei wear in the Serageki SWITCH? Can I request a drawing of his outfit like you did Aoba’s?

I really dont wanna take requests right now cuz i need money.,., but i cant not do this. i was gonna do it eventually. Sei from the Seragaki SWITCH!! AU.  they’re a little livelier, has a little bit more color to them. their hair was supposed to b long too like Aoba cuz they have the same problem w their hair hurting. But some mean bully chopped it off, and well… it wasnt pretty. Now Sei’s eyes are really sensitive so they wear glasses most of the time. They like to b p fashionable & convince Koujaku to go glasses shopping w them. But theyre a big dork so they like to have fun while there too. EDIT: THANK YOU etherealzephyr fOR HELPING ME OUT W THE OUTFIT. GREAT FRIEND
2

i just really love this look ok