this part was so funny lol

It’s funny how for the most part all of the Power Rangers weren’t freaked out to find out they had powers. Like they were surprised and curious but in no way freaked out. And they were ready to test that shit out immediately. And it’s so realistic because nowadays if one of us discovered we had powers, we’ve seen enough superhero movies to be like, “OKAY WHAT CAN I DO?!” Lol.

Also Trini was such a little badass, being willing to just go for it immediately like that. Everyone else goes, “Hey wait up!” And she turns and Spider-Mans it up a cliff and then jumps a ravine. Beast mode!

Acotar characters meets Friends Part 38
  • Rhys: You don't want my opinion?
  • Mor: Not really.
  • Rhys: I'm your cousin. Ask me.
  • Mor: Oh ok cousin.
  • *holds up a black and red lacy things*
  • Which one of these do you think would make your little cousin look hotter so your best friend would wanna do her?
  • Rhys: ...the red one.
6

[TianShan Week]

Day 3: Hunger

…a need for dumplings noodles!

Wow, look at all that dialogues– It’s scattered everywhere lol ^_^; I didn’t have time to draw so many panels so I hope it’s isn’t too confusing to read!

I wasn’t supposed to spend so much time on this but I really wanted to do a good job at it– ”Look ma, cleaner lineart!” XP I have added two extra panels. I was going to skip the “dumplings” part but I thought it was pretty funny so it had to be in there! :P

I haven’t really started Day 4 at all, I’ve only just finished this now! X_x Oh man, I don’t think I can keep up at all lol– I’m feeling very tired, staying up doing these so I’m considering skipping some~ There’s not enough hours in a day… TT_TT

10

The Saga of Seungri’s shower scene [Subbed Video].

Bonus:

yuuri has grown so much as a person!!!

i’m not going to do a long, detailed analysis on this cos i’m sure there is much to be said, but i do just want to talk abt this brief scene which was actually my favourite part of ep 11.

so after JJ flubs his final jump, we see yuuri having this little internal monologue:

(pls excuse JJ looking funny here LOL)

can we please talk about how yuuri is finally giving himself credit for being among the top 6 skaters???

we know that this isn’t the first time he has qualified for the grand prix final, but it’s pretty evident from the rest of this series that until recently, he had been preoccupied with just his failures as opposed to accomplishments throughout his ice skating career.

and this is extremely significant because in all those flashbacks to the previous year’s GPF, yuuri saw himself failing all his jumps and we can tell he likely felt a certain degree of shame over it which then affected his confidence.

this time, yuuri failed to land a jump again. even though he performed much better than the last year, failing to land only one jump, it’s still obvious how much it bothered him from the way he reacted after his performance.

(don’t u just want to hug this poor baby? ;-;)

yet, moments later the same episode, we see that yuuri has managed to pick himself back up. he sees another skater failing his jumps and for a moment sees himself in him, before realising that it’s not quite the same. JJ had been taking risks which yuuri never had the confidence to do so before.

here, yuuri also realises that he now has the confidence to take risks and gives himself credit for doing so. on top of that, he also finally manages to see that he has accomplished something - “after all, i’ve managed to become one of the final six”!

being with viktor the past 8 months has seriously helped this boy immensely with not just building self-confidence, but also accepting himself. i cannot begin to emphasise how incredibly important this is, because while being confident feels good, self-acceptance reflects an ability to pick himself back up and dust himself off even if he hasn’t managed to succeed.

before, yuuri would have shied away and agonised over his failures. but this time, he’s confronting them, accepting them. i am honestly just so damned proud of this man and how far he’s come since his last GPF.

(s/n: i intend to make another post abt how viktor helped yuuri accept himself and his mistakes/failures by examining the parallels between ep 5 and ep 7, so stay tuned!)

8

STARISH Confrontation

↳ Then and Now

4

part final (lol sorry xD)
part 1


sorry sorry sorry!!!! (not sorry ewe)
but the final of the comic i have it ready from the beginning…..
so yeah xD ….no but the true sorry,….is for the wait…..i’m really sorry
for that…..i had a art block….and other things …so yeah ….but is done xD
I DON’T KNOW IF I WRITE CORRECTLY XD


Okay, Dan Stevens did such an amazing job as the beast. like i love emma and she was a great belle but thats all anyone can talk about (again she definitely deserves the praise) but Dan really added so much depth to the beast and you could really see and feel him changing and he was funny! honestly, dan as the beast was probably the best part of the movie

Part 1.1 - Sex & Nobu

“So baby please, baby please no promises..”

I picked up the phone right away when he called, because well, I always picked up the phone for Niall. That’s just how our relationship – if that’s what you wanna call it – was, simple as. I had met Niall a little over three years back, introduced to him through a mutual friend while his band was stopped in LA during one of their tours. We hit it off immediately; him a super laid back, genuine, funny and incredibly intelligent guy who always had something interesting to talk about, and me…well, a complete sucker for all of the above and, of course, a good alcoholic beverage. It didn’t hurt that he was literally the cutest guy I had ever laid eyes on, though he was vastly aware of that fact.

I knew exactly who he was even before we had officially met, my friend heeding me a nice warning, I guess you could say. I kept an open mind meeting him but was instantly enamored and blown away by just how normal he actually was. If I hadn’t known how famous he was to begin with, I definitely wouldn’t have guessed just from hanging out with him; he was just that cool of a person. And he seemed pretty damn keen on me too.

We hooked up that very first night we met, going back to his hotel room and fucking the life out of one another. Definitely not in my plan but definitely not a regret on my part either. The sex was fucking fantastic, probably one of the best lays I had ever had and while Niall was eager to keep doing…whatever it was that we were doing, we both made it clear that it was to be nothing more than that. He was extremely busy, as was I with my own life, and he travelled so much that it just couldn’t be any other way.

Keep reading

After reading Yuri on Ice BD audio commentary translation - Volume 1 by @toraonice I couldn’t stop laughing and after rewatching that particular scene I find it even more funny. 

I’m talking about this part:

Honestly, it never seemed like they kissed to me, not even after rewatching it so many times LOL This is why I find Kubo’s commentary funny. Why in the world would someone think they kissed. I would say because of this:

Look at Yurio’s lips LOL! We all know how much the creators of Yoi love to play with accentuating the character’s lips when it’s in focus for one reason or another XD

For example: 

Then they add this:

They were definitely playing a bit with this scene, that’s why I’ve seen a few fan arts about the two of them actually kissing. 

BONUS lips shot 

NOTE: NO, I don’t believe they kissed nor am I trying to prove/imply they kissed. I just found her commentary funny LMAO, is all. 

U guys I am YELLING i was walking 2 my car after school and this guy gets out of his car and runs across the street and asks me if i’ll be his valentine and i was like lol yea sure cus I thought it was a joke and he was like “o sick haha what u doin tonight” and i was like studying for a test haha BUT WAIT i haven’t gotten to the funny part yet so he goes “haha well i do hip hop like music i was just rapping in my car and i saw u walk by and i had to talk to u so why don’t u take down my digits and u can text me and maybe we can hang” and i was like “lol maybe haha” and so i gave him my phone to put his number in and he types and then hands it back to me and he’s like “yea so shoot me a text blah blah” and i’m trying so hard not 2 laugh bc he didn’t even put a phone number in just. Just his name

10

Timeless + Onion Headlines (Part 1 | Part 2 | Part 3 | Part 4) 

HAIKYUU!! Chapter 230
Kuroo “little crows from the countryside~”
(He was friendly teasing/asking them if they saw the real Tokyo Skytree (They did, from the train)
——- in this chapter ——-
1. Daichi’s stern faces are hilarious LOL, and Ennoshita is in full next-generation-captain mode, they totally lead in the same way lol
2. The “I’m great!” self-motivation video is so cute and thoughtful
3. Tsuki and the freak-duo’s dynamics funny as always
4. Kiyoko was a hurdle race athlete before!!!
She said she has many scars on her legs so she got used to wearing black stockings
5. WILD CATS APPEARED
——————-
This chapter got me so hyped, I can’t believe they’re really beginning the nationals now. Will they win? How many matches? How will it end??? I have so many questions.
On the other hand, it somehow also made a part of me sad, cause I will surely miss everyone back in Miyagi, and my heart aches for those other boys who didn’t get to join the nationals ;__;

have you ever just had a song stuck in your head and your like:

and then you spam the entire chat just:

and your friend cant join because they are so peeved like:

then your friend is like calm the fuck down just like:

but then your friend knows you’re near the best part like:

and you get to the best part and you’re just like:

and you’re just rapidly spamming the rest because you don’t give a shit like:

but then your fingers fucking hurt so you finally stfu like:

and in the aftermath it turns out your friend actually enjoyed it: