this pairing is so cute omfg

anonymous asked:

diana prince + K + W

Headcanon List!

K - Kissing you

  • Diana is very passionate but also very soft when she kisses you. It depends on her mood, but she will often kiss you slowly, she likes to taste you and enjoy the touch of her lips with yours, she will slowly but surely devour you. Innocent kisses will often turn into hot needy kisses.
  • She will be happy to kiss every inch of you.
  • Her lips are so damn soft omfg
  • She likes morning lazy kisses, those sloppy kisses, so soft, so slow but so damn passionate.
  • She will smile often in the kiss
  • She likes it when you moan between kisses
  • Surprise kisses, cheek kisses, neck kisses, forehead kisses.
  • She likes to run her finger through your hair, and push your head closer.
  • Pretty dominant
  • Doesn’t give a fuck who is staring

W - Waking up to you 

  • She will always wake up before you, It’s rare when you wake up before her
  • waking up with the feeling of a pair of soft lips wandering on your neck and a hand softly stroking your cheek
  • “Goodmorning Gorgeous”
  • she doesn’t snore….well sometimes, but she snores like a little puppy so you won’t mind, it’s cute tbh
  • you two will respect each other side of the bed, but you will wake up with both legs tangled and cuddling
  • She is so warm omfg, you have your personal heater
  • She loves to sleep with you curled up next to her
  • she has to touch you in any way, she needs to know that you are there sleeping with her
  • sometimes she won’t be able to sleep, and even though you will try to stay up with her you won’t resist and succumb to the arms of Morpheus.
  • And she will fall sleep with your features running through her head, cause she will spend the whole night watching you sleep, and softly humming you a Greek lullaby if you are having nightmares.

anonymous asked:

Knowing I have both a katsudon son and a Tayaki son is so good

Isn’t katsudon Izuku’s fav food too? :D

Anon said: In your head do any of the characters in Boku No Academia have weird kinks?

Sorry anon, I don’t really ever think about that sorta stuff so I’m definitely lacking in that type of headcanons (try @syblatortue‘s blog for that sorta things!!!! nothing especially weird imho but I’m 100% sure you won’t be disappointed :D)

Anon said: KIRI HAS A BACKSTORY OUR PRAYERS HAVE BEEN ANSWERED HE’S SUCH A PURE CHILD I NEED TO HUG HIM AND YOUR ART MADE EVERYTHING SO MUCH BETTER

I’M GLAD TO HEAR THAT!!!!!! Honestly I don’t think he used to be generally a sad kid? He seemed pretty fired up and ready to do good, generally!! I loved it t b h !!!!! So I’m, like, pretending there’s no angst for now. Cause I’m a weak baby.

Keep reading

Tumblr: *shows me gifsets of pairs of tv shows i havent watched*
Me: yeah, they look cute
Tumblr: *showing of said pairs intensifies*
Me: k, im gonna watch the damm show
1 season later
Me: OMFG OTP MY MOON AND STARS WTF I LOVE THEM IM DYING I CANT BREATH GIVE ME MORE. SO WHAT HAPPENS IN THE NEXT ONE? WHN DO THEY KISS AND HAVE BABIES??????
Tumblr: yeah, about that. Its not canon
Me: *descends to hell*

The tale of being a NaruSaku fan
  • Me: Wow i really like this pairing, this guy has been having romantic feelings for this girl since the moment he laid eyes on her and she has grown so close to him despite their beginning and they both have such a special bond and connection now, i love them.
  • Person: OMFG THE GIRL IS NO PRIZE FOR THE GUY GET OVER YOURSELF YOU STUPID IDIOT. DON'T BE SEXIST AND DISGUSTING
  • Me: But i ju-
  • Person: LOOK THIS GIRL HAS BEEN IN LOVE WITH THIS GUY SINCE SHE WAS A KID IT'S SO CUTE, SHE LOVES HIM SO MUCH AND THEY HAVE GROWN SO CLOSE AWW. I LOVE THEM, HOW CAN YOU NOT LOVE THEM?!
  • Me: ....
  • Me: ....
  • Me: fuck a cactus.
fic recs~

i gotchuuuu on fic recs haha (i obv have too much time on my hands lol)

warning tho….it’s a LOT of jicheol (ehehehe sorry) and most (if not all) of these are from AO3 xD

whew ok buckle up cuz hERe We gO

———————————————————————————————–

http://archiveofourown.org/works/5854621

(jicheol)(SO. CUTE.)

http://archiveofourown.org/series/322823

(jihan)(this is just a really interesting AU lol)

http://archiveofourown.org/series/397981

(seungsol, jicheol, junhao)(genderswap if your interested, i love strong female svt and their whipped boyfriends lmao)

http://archiveofourown.org/works/5343695

(jicheol)(lots of dramatic irony in this one hahaha)

http://archiveofourown.org/works/5408102

(seungsol)(this one is pretty cute and interesting i would say)

http://archiveofourown.org/works/5327348/chapters/12300335

(OT13)(bc this made me so emotional)

http://archiveofourown.org/works/5218811/chapters/12033359

(gen)(just a collection of drabbles for random pairings, it’s good for exploring lesser known ships haha)

http://archiveofourown.org/works/5643802

(jihan)(just bc this supports my theory that svt are 100% the type to give birthday boys cute lil cheek kisses)

http://archiveofourown.org/works/5571727

(seungsol)(this is v cute lel)

http://archiveofourown.org/works/5207576/chapters/12389660

(2seung)(this is so cute yo)

http://archiveofourown.org/works/5344103

(jicheol)(would you look at that i’m trash)(but yeh cute coffee shop!au)

http://archiveofourown.org/works/5852038?view_adult=true

(junhao)(this is just a p interesting alpha/beta/omega verse fic lol)

http://archiveofourown.org/works/5898544/chapters/13597567

(kinda gen? some mush of pairings)(aka that one gang au every fandom needs)

http://archiveofourown.org/series/362624

(95line)(bc p o l y a m o r y)

http://archiveofourown.org/works/5160794/chapters/11884934

(junhao)(incomplete, but this is a super cool superpower!au woohoo)

http://archiveofourown.org/works/5938654

(jicheol, jihan)(incomplete, but has the makings of a p good and hilarious fic i would say)

http://archiveofourown.org/works/5637028

(junhao)(this i love this yes)

http://archiveofourown.org/works/5142866/chapters/11837030

(seungsol)(just a tad? bit dramatic but it’s not too bad and it was a fun read)

http://archiveofourown.org/works/5268311/chapters/12156503

(very gen but also some jihan)(bc this would completely happen)

http://archiveofourown.org/works/5662732

(meanie)(aka probably the only meanie on this list but its still cute)

http://archiveofourown.org/works/5130350/chapters/11804654

(seungsol)(this is just an interesting soulmate au haha)

http://archiveofourown.org/works/5050576/chapters/11614060

(jicheol)(incomplete but I think it’s been a pretty good read so far)

http://archiveofourown.org/works/5277134/chapters/12178337

(jihan)(………..this is just a……….very very interesting au)

http://archiveofourown.org/works/5753926

(jicheol)(so many pickup lines i cri)

http://archiveofourown.org/works/5425283/chapters/12535448

(soonhoon)(woohoooooo cute winter drabble collection)

http://archiveofourown.org/works/5142722/chapters/11836583

(jihoon/chan)(is there a ship name for that?)(very interesting pairing to explore and also chan is a precious lil bby)

http://archiveofourown.org/works/5741161

(OT13)(this. is. so. e m o t i o n a l.)

http://archiveofourown.org/works/5704534

(jicheol)(in which jicheol discover a way to lowkey mess with the soulmate system and jihoon is a cutie haha)

http://archiveofourown.org/works/5697973

(junhao)(cuteeeeee)

http://archiveofourown.org/works/5695156

(jicheol)(bc this is cute and svt’s characterizations are spot on and hilarious lmao)

http://archiveofourown.org/series/356144

(seungsol)(i’ve only read the first one in the series but it’s so good yee)

http://archiveofourown.org/works/5272490

(soonhoon)(also so cute omfg)

http://archiveofourown.org/series/356294

(soonseok)(finally soonseok yay)(basically they’re both fools lol)

http://archiveofourown.org/works/5243534

(leader line)(bc we all need a little cuddly leader line in our lives)

http://archiveofourown.org/works/4848056

(junhao)(this is so cute minghao is a precious child that must be protected at all costs)

http://archiveofourown.org/works/5066953/chapters/11652589

(cheolsoo)(ok whewhoohoo this one’s a lot of smut so i haven’t read it but i’ve heard v good things about it so idk check it out? lel)

http://archiveofourown.org/works/5147312

(jihan)(this would so happen tbh haha wowser)

http://archiveofourown.org/works/4973341

(jicheol)(i love this so much like no joke)(fairy realm au is gr9)

http://archiveofourown.org/works/4622100

(jeongcheol)(greasy ass coups and embarrassed jeonghan lmao)

http://archiveofourown.org/works/4596846

(chansol)(y e s i love them also pirate au yei)

http://archiveofourown.org/works/4614843

(jeongcheol)(just dropping this here bc your writing AND drawing are both amazing like goals gurl goals) 

http://archiveofourown.org/works/4203348

(OT13? china line if ya squint a lil)(happy lil family svt is my aesthetic ngl)

http://archiveofourown.org/works/5044237

(junhao)(this is so adorable and i absolutely love minghao’s parents in this omf)

http://www.asianfanfics.com/story/view/1019130/n-a-highschoolau-seventeen-meanie-jihan-jicheol-verkwan

(and at risk of being more trash)(jicheol)(v cute but woahhhh drama)

http://www.asianfanfics.com/story/view/987231/pink-prodigy-jihoon-seventeen-seungcheol-jicheol-scoups-woozi-coupzi

(jicheol)(i haven’t gotten myself updated on this one but it’s p good from what i’ve read)(there are some triggering things in here tho so just be careful love~)

http://www.asianfanfics.com/story/view/1087422/the-sound-of-our-school-days-friendship-romance-schoollife-you-seventeen-gfriend

(/slowly sneaks sanna’s fic into this oops/ u saw nothing)

http://www.asianfanfics.com/story/view/1016850/pretty-boy-across-the-hall-angst-seventeen-meanie-jihan-jicheol-scoups-woozi

(jicheol, meanie, jihan, every other svt couple tbh)(oh look it’s not AO3 hehe)(lots of drama but it’s interesting lmao)

NOT SVT:

http://archiveofourown.org/works/3808921/chapters/8487562

(yoonmin)(there’s smut that i skipped in here but it was still a good read haha)

http://archiveofourown.org/works/2565395/chapters/5705123

(pretty OT7, some jinmin)(i freakin love this omg such plot twist much wow)

———————————————————————————————–

Ahhhhh woah that came out longer than expected but that’s pretty much an entire list of all the fics I have read lmao (if you want more BTS fics i can probably hit you up with some of those too lol)(why am i such trash)

There’s not a lot of variety in genre in this list? lots of fluff since i avoid angst like the plague so hehe sry about that :’) I like to think there’s a good variety in pairings tho lmao (there’s too much jicheol we all know i’m lyin)

But ahhh i hope this provides you with things to read that will satisfy whatever ur looking for~ <3

P.S. i’m sorry if this list is hell to navigate OTL also idk if the links will automatically hyperlink? maybe not if not double sorry ;-;

P.P.S. (your jihan is soooooo good? like damnnnnn keep up the great work <3)(also yeeee things are looking good with stanley eh ;D)(also drop by the 17 chat more oftennnnn, we love you and miss youuuuuu)


yyyyyyyOOOU ARE A LITERAL SAINT OH MY GOD?????? BLESS THIS OMG I’LL CHECK ALL OF THESE OUT

AND TY FOR THE COMPLIMENTS

And I’m sorryyyyyy I’ve been trying to be better about popping up in the chat lately T^T

you don’t bring me flour

Pairing: Jungkook/Jimin
Author: namji
Rating: PG15
Genre: High School AU, Fluff, Humour
Summary: In order to graduate, Park Jimin must convince cute grocery cashier Jeon Jungkook that this sack of flour is his beloved child.

Admin Notes: omfg. it’s that trope where the characters hv to raise a fake kid together for a school project with a really hilarious twist. i died reading this it was rlly funny. yoongi’s kind of an asshole here but besides tht. IT WAS SO FUNNY. i felt rlly sorry for jimin. but it was so funny, nd the ending was super cute 

Link: AO3

Don’t forget to leave comments and kudos!
- admin nissi

Give Me More.

Request: Could u please write a nerdMikey fic where he’s in ur Trig class & he’s also ur neighbor so he always comes over to help u study. Then one day he finally gets so fed up with u always beING A TEASE AND GRABS YOUR HIPS & IS A TOTAL DOM. holy water stat

Rating: NC-17 i think this is the dirtiest one I’ve ever wrote. omfg.

Feedback is appreciated :* also send in blurbs or whatever talk to me:DD did u need an extra pair of panties ;-) hehe

“Fuck, this sucks.” You cursed, throwing your books away. You had a love hate relationship with trigonometry. One moment you could understand it, then suddenly you couldn’t. Luckily, your very smart class mate, Michael Clifford lived next door. 

He was dubbed as the nerd by everyone in your year. You found nerds cute, so you had a tendency of teasing him. You sat beside him in class, your hands would ride up his thighs a smirk forming on your face as you’d notice his breath hitch. You lived for teasing Michael, you loved the way he reacted and you knew soon he wouldn’t handle the teasing. 

“Mikey..” You called, twirling your hair as you saw his window was opened and he was sat on his bed. “Could you come help me with this crap.” You purred slowly, pulling your blouse apart slowly to give him a clear view of your lace bra. You noticed Michael slide his tongue over his lips and you smirked.

“Yes, of course.. I’ll be there!” He rushed out. “Doors open cutie, just come up to my room.” You told him and he quickly nodded, grabbing something you couldn’t see and shoved it into his pocket before quickly, walking-running to your house.

Your bedroom door opened to reveal a panting Michael, a soft giggle left your mouth as you pulled him onto your bed by the collar of his shirt. “Hey..” He said, finally catching his breath. 

“Hey Mikey..” You smiled, resting your hand on his knee. Michael was way too familiar with what you do. “So, trigonometry?” He asked, you simply nodded in response. Michael flipped through the pages and went over ways of how to do the problem but you weren’t interested in what he was talking about. You had other things on your mind.

Your hand had slowly made it’s way up to his crotch and you began to palm him. Michael’s eyes widened and he stared down at you. “I swear, if you tease me again, I’ll punish you.” This shocked you, Michael had never reacted this way before and honestly it turned you on beyond belief. 

“Oh really, what are you gonna do?” You asked seductively, rough sex is the best type of sex in your opinion. “I’ll make sure you’re on your knees and I’ll spank you for being such a bad girl, then I’ll go down to where you want me most and I’ll get you close to your release then pull away.” He smirked. You could feel your underwear dampen and you looked up at him innocently.

You definitely weren’t going to stop, you loved this side of Michael and you sure as hell wanted more. You gave his arousal a light squeeze and Michael had enough. His hands gripped your hips and he held you underneath him. “I’ve had enough of this teasing, now it’s my turn.” He growled, instantly pulling off your clothing. 

“I get to have my way with you, so listen to my rules.” He said, chucking his glasses aside and looked down at you with a look of pure lust and passion. “No noises and definitely no struggling against the restraints.” He instructs and you nodded, you were finally getting what you wanted and you could feel the want build up in your core. 

Michael smirked, biting his lip quickly before muttering out a, “good." 

Your hands were tied to the posts of your bed and Michael was naked, between your thighs, his lilac hair brushed against your thighs as he kissed his way up to your core. His lips taking their sweet time as they travelled up your inner thigh. You had to bite your lip roughly to refrain from making any type of sound. 

Michael gave you a little smirk as his tongue slowly slid up your slit, your eyes shut and he continued. His tongue would flick and slide up your folds teasingly before he finally gave in and began to eat you out roughly. He’d suck and nip roughly while his thumb rubbed little circles against you. 

Your head dropped back and you tried your hardest to keep in your moans of pleasure. Michael found it a turn on, how he was depriving you of freely moaning out how good he was making you feel and keeping you away from touching him. You hated it but it turned you on tremendously. "Michael!” You screamed out as you got closer and Michael instantly pulled away. 

“What did I say?” He growled. “I think my little kitten needs to be spanked.” You simply nodded your head causing a smirk to be placed on Michael’s lips.

“Just count them, I’m gonna do three..” He said sternly, you nodded once again biting down on your lip as you waited. “One!” You moaned out, as his hand hit your bum softly, “two!” You moaned again, this one being a little harder than the first. “Three!” You bit your lip again, the last one was definitely the hardest but it wasn’t something you couldn’t handle.

“What should I do now..” He hummed, smirking down at you. He began to slowly untie the restraints he had, and looked down at you deviously. “Maybe my little kitten should blow me.” He proposed, looking down at you causing you to nod instantly.

“If she decides to tease me she’ll be getting five spanks.” You looked at him, shaking your head trying to assure him you’d play by his rules and you wouldn’t tease him. Your hands wrapped around his cock, giving him a few pumps before taking him into your mouth, your tongue slid up the base of his shaft then you began to bob your head.

Michael let out a loud moan of your name, his hand tangling into your hair and tugged roughly as he pushed you further. “Fuck,” He hissed in pleasure as you bobbed your head quickly while your hands began to rub with the base of his shaft. Michael had to pull you away so he didn’t release down your throat.

“Are you ready?” He asked, you nodded your head and Michael had you laying on your back. Michael thrusted into you, causing you to moan his name loudly. “Fuck, Mikey." 

Michael moaned your name, his hands moving down to cheekily squeeze your bum as he thrusted. "God, you’re perfect.” He grunts, his lips placed against your neck and left his markings.

His thumb applied pressure against your clit as he thrusted. “Shit,” he moans again, biting down on your sweet spots. 

“I’m close Mikey.” You moaned out, Michael nodded thrusting into you harder. His thrusts were rapid, trying to get you both to that release. 

“Michael!” You moaned out, finally releasing. Michael thrusted a few times before he finally released and he placed his lips against yours.

“It’s about time.” You giggled against his lips once he had pulled out. “I was waiting for you to do something like that..”

“Well it’s about time that you give me more.” He smirked and sent you a wink. 

anonymous asked:

do you have any personal favourites? i'm not new to this ship so i've read like almost everything ;__; thank you and sorry for the trouble! your blog is such a lifesaver omfg

I made this post a while ago with favorites, but it’s mostly, if not all, very popular fics in the pairing, so I’ll try to find some others I really like. c: (Again forgoing long descriptions)

Electric Dreams- Bounty Hunters and cyberpunk, really interesting

Giddy Up- Marco saves Jean’s birthday with a lap dance

After The Fire- Post-coma Marco and community service Jean

Trans Jean Series- All of these just make me so happy, they’re wonderful (series title is the best too, but way long sorry for cutting it out)

The Diary of Jean Kirschtein- Cute and funny, Jean writing everything and anything in his diary.

Angel- Marco takes in a homeless Jean

Signs Series- Deaf!Marco is actually adorable

Can’t stop thinking Victor is feeling jealous in that last scene…I mean just look at that lovey-dovey  Victor cuddling with Yuuri scene and with Yuuri’s fan’s arriving how Victor’s face turns from a excited and warm one to a boring and emotionless face like “*sigh, why now?”.

..well, he’s still cute anyway but…omfg…this pair is so f*cking CUTE–. 

anonymous asked:

I think that you're grossly mistaking Ryuuko and Mako's friendship for something that it's clearly not please stop

ok so i can see that ryumako is slowly becoming homumado the second and its a really big fucking problem

this is the last fricking time im gonna try and prove to you, anon, that there is more to their relationship than just “friendship” and after that im not even gonna bother omfg

Keep reading

anonymous asked:

Heeey~~ <3 I would like to request the exo members reaction to kyungsoo's scenes in the new drama he is in ✨✨✨

SURE <3 <3 He looked so adorbs in the drama omg that I just felt like taking him to my home mwaaah but there were some hella weird scenes tho φ(°-°=)

——————————————————————————-

Xiumin: Uhmmm, you sure you and Jang Jae-yeol aren’t the romantic pairing in this drama?

Luhan: LOL WTF WAS THAT RESTROOM SCENE???

Kris: *lols every time Baby Soo appears*

Suho: Aww Kyungsoo looks so squishy, though

Lay: *sleeps throughout the whole drama*

Baekhyun: LOL OMFG KYUNGSOO YOU WERE SO GAY WITH THAT AUTHOR ALL THE TIME BWAHAHAHAHAHA I CAN’T

Chenchen: Oooo now I know why you never went into details about your shooting.

Chanyeol: After seeing the pee scene:*shakes head* nuuuh-uh this is way too ghei for my taste,

Tao: I still don’t get why they kept looking at each other like that in that toilet scene…it was so weird…

Kai: HYUNG, I CAN’T TAKE YOU SERIOUSLY IN THAT DRAMA  LMAAAAOOOO 

Sehun: I ship you with Jang Jae-yeol, hyung. *naughty grin*

.

D.O: *sigh* I can’t believe I’m stuck in this group of idiots…

.

**Extra reaction [Wookie]: I don’t like it, I don’t like it at all! Kyungsoo is MINE! *jealous*

———————————————————————————

I really had loads of fun doing this reaction <3 Hope you guys enjoyed it ^-^