this is not my picture. omg

2

221B Con 2017 Intro!

ahhhh it’s next week omg

Name: Rachel

Pronouns: she/her

Age: almost 26 ayyy

Located: Northern Kentucky

What do you do in fandom?: All day err day I’m part of TJLC and basically I just read/write fanfics, make shitposts and memes, etc

How long are you staying?: Friday afternoon-through sometime Sunday

How are you getting there?: Driving

Cosplays: Sherlock’s Shirt Janine, with a Jealous John™ posterboard lmao (pictures of which should hopefully be up tomorrow) and also maybe some yuri on ice cosplay?

Roomies: @vanetti and @librarylock 💕

Where to find me: No idea yet! It’s my first 221b con but I imagine I’ll be buying tons of stuff from artists and just hanging out!

Drinks: Probs not, I pretty much never drink, but I don’t mind it!

Hugs: Fo sho. Bring it in fam.

Pictures: Please!

Anything else?:

I’m super looking forward to my first time at this con! I’m excited to make friends with anyone and everyone, I don’t bring fandom bs with me anywhere and I don’t tolerate pettiness or arguments, especially in person, so there won’t be any negativity! And I’m pumped to meet all my tjlc friends that will be there and eat katsudon with them. XD

Contact info: Tumblr is great! I am willing to add anyone fun to Facebook as well :)

Reblog this intro: If you want to lmao

anonymous asked:

He's not in the band. He's stated it multiple times, zack has even had to state it repeatedly himself to fans, like when people were like "omg he's leaving Panic!" and he was like..... "he already left panic!" It's not that hard to comprehend

Oh my god are you being serious about this? I am so tired of this discussion. Yes, he is not in the band. There literally is no. band. anymore. It’s just Brendon. That’s literally it. Brendon with supporting musicians. But the thing me and others are getting at is that Dallon is significantly less in pictures and videos compared to everyone else. Hell, there’s even more pictures of the brass guys than of Dallon. Same goes for Kenny and Dan who have literally the same status as Dallon. So please don’t be fucking ridiculous about this.

BTS as  things my cousins have said/done
  • Jungkook: OMG FUCK OFF PIDGEY I HATE PIDGEYS IM GOING TO KILL THEM ALL
  • Taehyung: *yellow icing on his cake* WHY IS THERE CHEESE
  • Jimin: *looking at pictures of the family when we were kids* omg why do i look like I'm about to take off
  • Hoseok: i just put sugar on my fish by accident lol
  • Namjoon: idk i just get a buzz out of solving equations
  • Yoongi: he just wants to sit on the table with the trains
  • Jin: YOU WOULD RATHER GO TO SPAIN THAN SEE ME?????

Sorry your class subject material is Not Great right now. Have a picture of my 12 year old 100 lb lab puppy, who disemboweled an “indestructable” soccer ball we got him for christmas within a half hour of having received it. Hope you feel less crappy soon.

THIS IS SO NICE OMG i love

anonymous asked:

Top 6 Harry pictures

cjdkfdkngjkfnjksnfjsdkfnakjlg omg okay this should be fun

i lvoe this picture ssof ucking much

i had this pic saved from my ipod when i was in like n8th grade i love fndsjkgns

anything from the another man shoot was iconic like this is a personal fav (one of them))))

:’’’’’’’)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

THIS PIC HAD 13/14 YEAR OLD ME #SHOOK

NFJKSGJKSNGJSKLBGTRLGNUER  I LOVE THIS ONE

SOS

anonymous asked:

I love the new look you have your blog! (But I still secretly miss the beautiful pic of V greeting me to your amazing blog every day ;v; but it is still beautiful! Love the colors)~Teddy anon

HAHAHAHA OMG 

THAT PICTURE GAVE ME SO MUCH LIFE!!!!

I CAN’T BELIEVE YOU NOTICED MY CHANGE!!! THANK YOU MY LOVE! <3

Originally posted by jimin-bts-trashs

anonymous asked:

so im the anon who told you a few weeks ago that we're watching the david tennant version of hamlet in my ap lit class. so today we watched act iii scene 2 and when we were done the teacher put part of a dialogue up on the screen with a picture next to it that said "all the worlds a stage" (if you don't know hamlet, this scene revolves around a play inside the play itself) and i was just like holy fuck. this means something. idk what but it was just...weird (and my mind jumped right to you!!)

ALSKJDFLSAKDF THAT’S INCREDIBLE hahaha I am familiar w/ Hamlet!!! And I love it!!! Also David just looks so good as Hamlet can we talk about that?? Like his outfits?? Dang David

Tbt when we got these two pictures of Isak and Even in the hotel (view of oslo and cuddles in bed still dressed in winter clothes) before ep8 aired and we were like “omg a date!! Weekend in a hotel room!! Omggggg it’s gonna be so sweeeet!!! Look how happy they are!!!” And then the 15:15-01:01 clip came out and we all stopped breathing for a week.

9

I was tagged by @minghaio and @momjeonghan (thank you!♡) to create a moodboard using only photos from my phone!

this was pretty hard but also a lot of fun!! I tried my best to make something nice :) and yes that’s a picture of me omg I never post selfies so this feels kinda weird.. lol anyways I took all of the photos myself(except the one of mingyu ofc)^^

I’ll tag: @mingyou, @booseuksoon, @gyuwifeu@hongjiswoon, @kiminguy, @taehyungsbooty, @stanwoozi, @jeongjeonghan, @minghaon and @cheolhan 

Monday 8:27am
I woke up with you on my mind.
You called me babe last night —
my heart is still pounding.

Tuesday 10:53pm
Today I realized we won’t work.
What we are is hurting her.
And I think she matters more to me than you do.

Wednesday 11:52pm
I broke things off with you today.
She barely said a word.
I’ve never regretted anything more than this.

Thursday 4:03pm
I shouldn’t have sent that message.
You shouldn’t have been so okay with receiving it.

Friday 9:57pm
I almost messaged you today.
I didn’t.

Saturday 8:49pm
I’m walking around town in search of alcohol.
They say that liquor numbs the pain of having a broken heart.
I want to put that to the test.

Sunday 2:32am
I heard you texted a girl you’ve never spoken to before.
I wonder if it’s because you’re trying to replace me.
I can’t help but wish you weren’t.
I thought I was irreplaceable.

—  a week with you on my mind, c.j.n.