this is just not good at all

MOVE BITCH, GET OUT THE WAY!
Listen………. I’ve been laughing at this for 10 minutes now, okay? That time Merlin straight up murdered someone for dramatic effect. The guy wasn’t even in his way! He’s just a maniac. Running around throwing people off archways… #averagemonday 

The funniest thing is everyone around him just acts casually like this is an everyday event. there’s a pileup of bodies in the courtyard.  

haha yea those two WOULD be cute together wouldn’t they? I don’t think I’ll end up making that canon though hahaha
—  Famous last words of a writer before a pairing consumes their life

Shou is not a team player he just uses people until they’re not helpful to him anymore. He finds a person’s weakness and uses it against them so he can get some kind gain from them, we’ve seen him do this twice with Mob. He keeps strong people around him in order to help him and make him stronger and its exactly what Touichirou does, but Shou probably doesn’t even realize that. Shou just mimics his father’s tactics.

anonymous asked:

voltron-messenger has become support-group-for-anons-and-occasional-klance-blog

lmfao listen, my dude… pretty much every single one of my text posts is klance-themed and if you think that’s “occasional” then idk how to help you 😂 

but honestly i really love my followers and if they need support i want to be here for them when i can! :)

if that bothers you and you don’t want to see it (or any of my asks/occasional reblogs/other bullshit lmfao), feel free to blacklist the tag “not voltron related” or just use the “texts only” link at the top of my blog (or even unfollow me) because i want this blog to be a place that is happy and fun and stress-free for everyone. 💜 

cool? cool.

anonymous asked:

for some reason, I can't stop thinking of bendy shapeshifting into a tall handsome stud in human form X3

Be careful what you wish for.

miscgays  asked:

i have been stalking your blog for the past 20 minutes and i'm in love. is there any way you'd be able to draw nurseydex as girls??? i would sob tbh

idk?? I? love girls????????

(maybe they’re also mer! here, idk idk)

(prompts are good and friendly things!)

Personal responsibility

So someone messaged me to ‘take down’ a post I’d reblogged and said it was “weird I was 4 years back into their archive”…  I wasn’t in their archive.  I had simply done a search for a funny imgur post, and their post came up.  They messaged me, very curtly, to remove it and explained why…  After hearing why, I understand, however, if this video poses such a threat, why is it still viewable and rebloggable by the general public?  This seems like a thing that should have been taken down ages ago.

There seems to be an ongoing pattern of behavior here that’s worrisome. People are holding complete strangers responsible for every trauma that has happened to them.  There’s no way we all can read each other’s minds and pasts.  Most of us are just here for fandom, jokes, cats, and general escapism.  Hell, we all have our own traumas, every last one of us.  If someone misunderstands a post you made, or reblogs a photo or video that brings bad memories for you, we have literally no idea.  You can either continue to message people (in not so nice ways) to alert them to your discomfort, or you can simply remove the thing, block it, blacklist it, etc.  That ensures your well being a lot more than continuing to expect everyone else to simply ‘know’ about your pain.

We can’t hold everyone else responsible for our own troubles, memories, traumas, etc.  Take your own well being into your hands as much as possible, as really that’s the strongest defense you have.  The rest of us might be willing to help, but it’s not a burden that should be forced onto us without us even knowing.

4

Somehow I managed to stumble on the “The boy next door” (Ep 1, Chanel to watch the series eng sub). It turned out to be one of the most hilarious things I’ve seen in a long long time.
If you like BL and haven’t watched it, go check it out.

It’s queerbaiting from ep 10…seriously you fucked up such a good thing, go fuck yourselves. It could be so good, shit…now at least I know why they’re not awkward when playing…seriously gtfo, I’m so mad.

Ok just watched the whole thing…it’s not that bad…at least they didn’t end up dating the girl…and kinda were into each other at the end…

+

Okay. So. Good news/Bad news.

Bad news first. I’m not going to be posting the rock star/bookshop AU starting Monday as I’d planned. I’m really sad about it, but I feel like it’s the best decision. There are a couple of reasons behind this. First, the story isn’t as tight as I want it to be and you guys deserve my absolute best. If I drop it right now I feel like it’ll be good, but not what I’m capable of. 

The second reason is the good news. You guys are going to end up with two Ian/Rose stories.  @rishidiams and I have started working on another Ian/Rose that we’re both really excited about. With Rishi working on the story, you know it’s going to be amazeballs. But since I couldn’t split my focus between the two stories and I have Rishi’s attention right now, I decided (after MUCH deliberation) to set the rocker!Ian on the backburner for the time being. 

I AM COMING BACK TO IT. I’ve written twenty-three chapters of that story. It WILL be posted. I made Rishi swear that she’d help me get back into rocker!Ian mode when we finished with the Ian/Rose we’re working on. I’m also trying to write some epilogues for RE, but I can’t promise posting dates for those.

So…in the not-too-distant future, you’ll be getting back-to-back Ian stories. That’s good, right? 

//smooches everybody tbh.

8

nichika, yuuya, miura, takuya & naoya designed drinks for J-WORLD’s dream party event, while hikaru & sho designed birthday cakes for their respective characters!! so cute!! way too cute!!!!