this is gonna go on my blog

1D Hiatus: Day 616

* Niall attends a Rays of Sunshine event in London and meets fans

* It’s been four years since the ‘This Is Us’ premiere in London, Gemma posts a throwback picture with Harry and their childhood friend Chloe on her Instagram story

* Niall is active on his Instagram story

It’s Aug 21st, 2017.


On this day a year ago: #252

Some spend their entire lives
watching others enjoy theirs.

Some go through every day
missing all the things they’ve never had.

Some think the way to happiness
is pointing at it and asking:
‘Where’s mine?’
—  a question only they can answer | m.a.w

Okay but my favorite thing about that short is Junkrat’s COMPLETE LACK OF SELF-AWARENESS, which has always been how I choose to characterize him when I write him, and I’m thrilled to see Blizzard running with it. Like, just.

“So we’re gonna go over the plan one more time…. so YOU don’t screw it up!“ *Roadhog looks into the camera like on the office*

“We put on our inCONSPICUOUS disguises!“ *sees absolutely nothing wrong with these disguises whatsoever* Roadhog just rolls w it bc he trusts him even tho Junkrat’s also the one fucking their plans up

“Whatever you do, don’t blow it!“ *immediately proceeds to rip off his disguise and blurt out his and Roadhog’s name*

He’s just so blissfully unaware of how ridiculous he can be and totally gung-ho about his crazy schemes which all basically amount to the same thing (blow it up, get the gold, don’t don’t be suspicious don’t be suspicious) and I love it. I love it so much. I love how extreme he is in all of his emotions. I love how he does not understand how anyone else perceives him and blames Roadhog for their failures because nothing was wrong with HIS plan.

My second favorite thing about that short is how he 100% came in his pants when lighting that fuse oh my god that was not even subtle.

"i wish you were dead!"

yo extreme klangst/langst warning lmao


-
“this is all your fault!” keith hissed angrily at a guilty-looking lance. “you led them right to us and missed the goddamn shot! sharpshooter my ass!”
lance slammed his hand down on the table and took a deep breath, ignoring the tears forming in his deep blue eyes. “shut the fuck up. right now,” he said monotonously and glared at keith with pure hatred plain on his face. “gonna cry a damn river, honey? i’m so fucking touched. go write a blog post on how offended you are by me telling the truth.” keith scoffed, clearly judging lance. it hurt him deep inside to see lance like that, but he’d rather die than admit that. “shut up! i hate you!”
“the feeling is mutual.”
“fuck off, mullet!”
“goddamn, will you shut up already?! christ, i wish you were dead!”
those words felt like a bullet in lance’s heart. he fell to the floor and sobbed into his hands, not even caring about whether or not keith could see him.
“lance? god i’m sorry, fuck..”
all lance could hear before he fainted were his own sobs and keith’s soft comforting.

the next morning lance woke up in his own bed, with some food goo on the bedside table for him. lance tiredly ate and hugged a pillow before falling back asleep.

back to the future trilogy / starter sentences.

feel free to change the pronouns to make these fit!

  • ❛ if my calculations are correct, when this baby hits 88 miles per hour… you’re gonna see some serious shit. ❜
  • ❛ great scott! ❜
  • ❛ roads? where we’re going, we don’t need roads. ❜
  • ❛ are you telling me that you built a time machine… out of a delorean? ❜
  • ❛ well, that is your name, isn’t it? calvin klein? it’s written all over your underwear. ❜
  • ❛ it was a wonder i was even born. ❜
  • ❛ i finally invent something that works! ❜
  • ❛ ronald reagan? the actor? ❜
  • ❛ tell me, future boy, who’s president of the united states in [ year ]? ❜
  • ❛ what happens to us in the future? do we become assholes or something? ❜
  • ❛ i guess you guys aren’t ready for that yet. but your kids are gonna love it. ❜
  • ❛ since when can weathermen predict the weather, let alone the future? ❜
  • ❛ hey, you! get your damn hands off her! ❜
  • ❛ he’s a very strange young man. ❜
  • ❛ if you put your mind to it, you can accomplish anything. ❜
  • ❛ give me a milk. chocolate. ❜
  • ❛ what the hell is a gigawatt? ❜
  • ❛ i can’t believe you’d loan me your car without telling me it had a blind spot. i could’ve been killed! ❜
  • ❛ the time-traveling is just too dangerous. better that i devote myself to study the other great mystery of the universe: women! ❜
  • ❛ why don’t you make like a tree and get out of here? ❜
  • ❛ the future isn’t written. it can be changed. you know that. anyone can make their future whatever they want it to be. ❜

//just a little schedule update - since now I technically have two jobs (1 being working on an Ebay Store to earn some cash, 2 being working on animated reels and artwork for a youtuber) this blog has a bit of a schedule on how things are gonna go.

//i’m gonna answer asks Monday, Wednesday, Thursday night and Friday ONLY. The weekend is gonna be my break-time so I can unwind from the busy week i’ve had. Any streams will be done on Saturday Evening.

//I also have a youtube channel up now so go check it out yo-

......

Gtg to bed since its 10 pm for me now…

Pfft, as if im gonna be able to sleep…

Im going fucking insane….

Anon asks are off by the way, and im truly sorry if anyone is too shy to show their real blog, but i promise i wont judge.

My sickness just got worse and i coughed blood out a bit… But eh…

Goodnight people….


Wish me luck on me trying to go to sleep and get better soon please………

anyways i'm gonna go do something with my time but if you're someone looking at my blog with any bad energy/intentions i'm sending those RIGHT back and you're gonna wake up covered in leeches

No offense but I see a lot of antis started following me in the last couple of days. There is no way these people like my blog when they hate Melissa, Chris, karamel and mon-el. I’ll just assume they’re spying on me like y'all always doing which is why my untagged posts keep being hijacked and shit. I’m going through a really tough time right now. My mom literally tried to strangle me while saying she was gonna kill me. She’s ill and I have been dealing with this kind of crazy behavior since I was a child. I had to leave home and I thought I would have to quit uni because I have no money and now I have to come back to that unsafe home because I feel too bad for her. I told my dad the other day my brother sexually abused for years when I was a kid and hes acting weird with me now (probably feeling guilty or whatever). I’m just not in a good place and I’m sure you’ve seen that before you followed and you still decided that it’d be cool to spy on me. Like be a decent human being for once in your life and leave people with actual problems that don’t include fictional ships or characters alone. You insensitive assholes. Y'all so obsessed with fiction you’re losing empathy for real people and you’re completely out of touch with reality.

My trial of doing prompts on my side blog is not going well. They’re too long =(

Glad I’m trying it privately first! Just did a nottbottom prompt for @parkkate, and it ended up being 1.2k =(

I suppose it doesn’t matter in the end. But damn. That is not a drabble, that is a ficlet, and I am apparently unable to cut to black, or otherwise stop myself from writing the full *ahem* scene, unless I have them interrupted.

Eh. sure no one will care, and it’s nottbottom, so it’s a rarepair and no one’s gonna read it anyway cept my faithful few, and those I have converted to nottbottom mwahahahahahaha

I’ll post it sometime tomorrow anyway, when I can do a proofread, depending on what happens with doctors and whatnot.

First time writing such a scene with, uh, mirrors…even though I was aiming for, uh, harnesses and being sort of suspended from the ceiling…not really sure how I got to mirrors tbh it was set up so well for suspension

But that’s a good kind of fail, right?

( @starshaping ANNA YOU’RE GOING TO DIE IT HAS THIGH STRAPS)

I’d edit and post it now, but I want second eyes on it first in case it’s shit (new type of smut scene, I’m a wreck, standard procedure)

the5thcoffeespirit  asked:

Yo Sammy mind if I make some fanart for you? Your blog is so spooky and cool and it just might help me get out of my artist block! (Yo, your blog looks Ey'mazing!! Keep it up)

“Go right ahead, my sheep…I will…hang it on the wall if you do.” He smiled.

//lowkey gonna print out all the fanart and put it on the wall

So I had an entire big show for my return: I was gonna post a gif I made announcing my return to the blog and stuff, but I decided I would rather be more mature and just explain why I left. (If you want ti see art just ignore this post)

1.) Social Conditions Left Me Down
Also being one of the reasons I’m really not open with a lot of people, it’s hard being a specific type of person in this world. And as much as people argue against it, racism still exists in this system. All you have to do is go to Youtube or the news and see people arguing over Charlottesville or see some people suffering in other countries. People still hate each other, even in this so-called “age of unity.” Add that I’m not the steryotypical TYPE of person people expect me to be (which, surprisingly, is a bad thing apparently), and it just leaves me depressed and tired. People keep saying I should go see a therapist, but I don’t wanna do all that, and I don’t wanna spend all that money.

2.) Distaste Over Art and Artists
I’m not normally a jealous person. This reason may make me seem like a pompous dick, but I’m being completely honest here: I’m kind of jealous of the attention some artists get. It also seemed I wasn’t making any progress with my drawings. They felt garbage, even with the style @missmoosieart taught me. That, and then even communication with artists. Although people argue that it’s hard for artists to communicate with everyone (which I totally understand), I notice my comments are usually disregarded. Maybe it’s that I’m too supportive or try to be too friendly, but it seems it’s something about me that just discomforts people. Just yesterday I sent 2 asks to someone about Overwatch. They answered the first, disregarded the second, answered everyone elses asks about weird stuff, and then even deleted my ask while leaving the other asks up. I can bring up other examples too, but I don’t wanna make this too long.

3.) Having an “Other”
Some if you already know this, but I was burned 3 times in one year trying to find somebody. I won’t spend a bunch of time on this one, but pretty much I’d like to find the person of my dreams and stuff. I’d love to eat pizza with her, get intimate with her, watch movies with her, play video games with her, and all that stuff. There’s only a few that know how detailed I was explaining this, since I complained about it like almost every day. But, I’m not gonna spend a bunch of time in this subject.

All things being said, I’m still surprised so many of you decided to stay on my blog. Heck, some people even decided to follow me, that aren’t pornbots! So I’m grateful to have supportive people and friends here on this blog.

And again, this post is sort of a vent/ explanation to me and stuff. It probably isn’t of much concern, so just skip it and go to the art.

Spunk3yMonk3y has returned!

ckofshadows  asked:

Oh shit I meant to message you and not submit a post. I'm not all that good at the tumblr thing, sorry

Hahahaha first part of what you sent. Lol.

“Whatttt you’ve read one of my stories? My life is complete. Gonna go die now. I read your blog almost daily, ILY. Also I am still working on Roses in December and hope to finish the whole thing before posting more because girl if you thought the latest chapter was a cliffhanger you have no idea.

Side note - Why do you think Miarren and Chill are both PR if you aren’t a CC shipper? ”


__________________________

Yeppers, read a few. They are wonderful. Please keep writing when you have time. Please and thank you.


As for the other, sometimes being in this business. You just get tired of the bullshit, you know? You see things. You know things, you smile and fake your way through things. Etc etc etc. 🤣😂🤣

okay ! i’m sorry everyone but i think i’m going to have to drop the few stimboard requests i have in my ask box frooom … a long ass time ago lol
so i’m gonna re open them rn ! i’m not going to take very many though so maybe I can do them quickly and have them open again soon

pointers:
- pls tell me some colors/types of stims you’d like to see with ur req
- no ham/ilton or k/s or abusive characters - i also will not do any that i just don’t want to
- pls search my blog to see if i’ve done your request before you send it in !

that’s all i can think of sooo
let’s go !

Blog Shout Out- @super100012

Oh @super100012 where do I even begin. I could go on for a while since she’s my friend, but to save time & energy, just do yourself a favor & check the blog out. Her fics are amazing & addicting. She writes fluff & angst that make me have all sorts of different feels. Right now she has a series about being Jared’s daughter that is amazing & is only gonna get better. Only problem I have with her is that she’s really good at pumping fics out (like every day) & it makes me feel like a mega slacker.

tazmanianbrit  asked:

No i am the pun master. Go on my blog and check out the tag 'puns'. I have over 200 and you won't be disappointed

It’s three in the morning and I can’t sleep

You can be punmaster too if you want my man

I’m not gonna stop you my dude

3

well, I,

9

Some photos of my kenku costume at Anthrocon 2016, taken by @adammillerstudio! Oh boy did I ever have a lot of fun! The other raven in these photos is @qawstume and the snowy owl we are mobbing is @crystumes, who made both of the blanks that we used for our masks.

If you have any questions about this costume please check out my FAQ!