they're such cute sisters

3

Can you believe I stopped in the middle of a serious thing just to draw this bullshit because honestly I can’t

au where bitty comes from a family of, like, eight siblings…and he’s the tallest of them all.

I know most of the girls you save went to Tenenbaum, but I love the idea of Delta making the train car into a little safe house for them and taking them with him.

And then I realized traveling with small children is not fun.

- The girls have little crayons and draw on the floor. Delta likes to draw Eleanor and himself, and they even convince Sinclair to draw though they immediately roast him because he can’t draw shit.

- They argue over toys and Sinclair has to play mediator.

- The train starting up again after Delta’s done a level and some of the girls are like “we have to go potty” and Sinclair is pissed because the car was stopped for how long?

- God help them if any of the girls get motion sickness. Sinclair calls Delta right when he confronts Grace complaining that “the Little Dimple” is turning green and then the next thing Delta knows Sinclair’s screaming. Sinclair’s also a sympathy vomiter so it’s a wild radio call and Delta and Grace just stare at each other the whole time.

- “Are we there yet? How about now? Now? No, are there yet now? It’s been five minutes-”

- All the kids argue over who can control the train because Delta lets them sit on his lap and push the levers. He’s surrounded by screaming seven-year-olds.

- Sinclair steals a pep bar during a radio call and it’s a total throwback to Bioshock 1 where they all yell at him.

anonymous asked:

are you a fan of bts?

ahahaha…. a fan? of bts?

Originally posted by ktvgifs

am i a fan?

Originally posted by tamtambts

i totally didn’t initially watch hwarang because of han sung…

Originally posted by kpoptart216

i mean, i totally didn’t watch hwarang at first becaue of v and minho

Originally posted by changkyuh

mothbols  asked:

ooh~ ooh~ my turn for an ask lolol how would the rfa + saeran react to an mc who has a really big, mean, and just generally aggressive looking dog but it turns out to be the sweetest thing (like my sisters' pitbulls, omg they're so cUTE??? HOW ARE THEY CONSIDERED SO BAD HOLY SHIT) sorry if it's a little confusing but i just love dogs


d’aw… i kinda relate to this… I used to have a very mean looking husky but he was just a cuddly sweetheart, like he’d run up to someone and just walk around them. The fun part was when people were seated because he’d jump on them and lick them. he was adorable af, and then my mom gave him away ;-;  f u allergies…

Zen

  • glad you don’t have a cat
  • when he sees him e’s a bit surprised
  • then you just tell him he’s a cuddly sweetie
  • he doesn’t look like one but ok…
  • after a bit he just notices how sweet he is and he’s just ???
  • he falls in love with your dog
  • probably sends a pic of ur dog to Jumin}
  • “Furball better watch out”
  • Gets along pretty well with your dog

Jumin

  • no just no
  • why would you have dog when you can have a cat?
  • Jumin bby pls…
  • when you tell him your dog is the sweetest thing he calms down a bit
  • then he sees it…
  • shook
  • Mc he looks aggresive
  • he’s not coming near Elizabeth 3rd, no
  • takes a while for him to notice it really is a sweetie
  • holy shit he was wrong
  • still not a fan tho
  • cat mom
  • after noticing how sweet your dog is he’ll let him come close to Elizabeth
  • not for too long tho
  • Jumin pls

Jaehee

  • Thank goodness it’s not a cat
  • when you tell her your dog is increadibly sweet she can’t wait to see it
  • sees it and just
  • well… looks fool sometimes so…
  • unfazed by how ur dog looks
  • notices it’s really sweet 
  • well with an owner like you no wonder it’s so nice
  • pretty sure even ur dog noticed u blushing
  • oops

Yoosung

  • HYPED
  • this boy loves animals
  • you tell him you have a dog and he’s just
  • YES
  • sees your dog
  • bit scared
  • MC what if your dog eats me?
  • Yoosung… Sweetie no
  • also effing omelette yoosung just popped on my mind after writing that goddamit
  • when he notices your dog’s a sweetheart
  • He’s  so happy
  • d’aw the two puppies…

Seven

  • Probably found a pic of your dog when he stalked researched you
  • he jumped when he saw it
  • and now you’re telling him to meet your dog
  • scared
  • he remembers how a pic of your dog almost gave him a heart attack
  • he can’t tell you that tho
  • he’s a brave chip
  • you take him to see your dog
  • your dog leaps towards him
  • probably yelps a little when your dog tackles him
  • then he realizes your dog is literally just liking his face
  • omg yes
  • forget Elly not really
  • he’s always near your dog now
  • they’re so fucking adorable you just wanna take pics 
  • cute babes 

Saeran

  • umm ok?
  • desn’t really care tbh
  • has he ever seen a dog?
  • holy shit if he hasn’t this would be so cute yo
  • Let’s say you forgot to tell him your dog was sweet af
  • so when he sees your dog he just
  • fuck
  • your dog just walks towards him and he’s like welp this is how i die
  • then your dog just sits in front of him
  • “Saeran, he wants you to pet him”
  • You’re telling him to touch this beast? are you insane?
  • *pets him*
  • your dog just jumps at him
  • shook
  • “Oh he likes you”
  • oh okay… what would your dog do if it didn’t like him holy shit
  • your dog grows onto him
  • loves how he looks pretty scary
  • edgelord here wants a scary pet pls let him be
  • also loved how scard his bro was of your dog at first

hope this is what you wanted!