these two are the cutest ever omg

my thoughts on the signs (based on personal experience)
  • aries: really mysterious people, tough too. kinda awkward talking to them at first but super crazy after you get to know them. can get anyone they want tbh.
  • taurus: super fricking hilarious!! doesn't take much to get to know them. they're so smart its not even funny. loves animals and will text you 24/7 if they like you.
  • gemini: weirdest people ever omg. likes to go out and have fun all the time. they never run out of puns for anything. worst planners ever but you'll enjoy every moment of spending time with them. really smart ppl too. not two faced at all but y'all need to chill tf out sometimes.
  • cancer: THE CUTEST EVER. you'll fall in love with them the second you meet them. they never run out of things to talk about so conversations can go on forever. best insides jokes with them. seems innocent but is actually so dirty minded. could cuddle them for hours.
  • leo: wants to spend time with people they like all day everyday. not as self confident as you might think. always searching for a significant other to complete them. really physical and enjoys hugs a lot. funny too.
  • virgo: totally not like their 'mom' stereotype at all!! loves to party and just have fun in general. loves to travel and go on adventures. most aren't really shy as they are perceived. cute ass people who love plants. doesn't reply to their texts half the time and are really good at ending uninteresting convos. smartest people you'll ever meet. probably smokes weed.
  • libra: BEAUTY QUEENS. they can literally rock any look/any outfit. never fail to make you laugh until you legit almost pee your pants. talks alot of shit tho :/ but fun to be around anyways. if you need someone who's always gonna be there for you libra's are the people.
  • scorpio: they're the hottest people to walk the earth. some are insanely awkward and some are social butterflies. falls for people really easily and have probably dated more than 8 people. chill with the sexual stuff tho. takes a lot for them to start to trust you/open up to you but once they do they will literally tell you everything. will be there for you and comfort you when you're sad no matter what. one hell of a heartbreak.
  • sagittarius: kinda shy unlike their stereotype but doesnt take much for them to start to open up. if they like talking to you they'll never run out of things to talk about. if they aren't replying to your texts theyre probably out and about. they're the friends that are willing to go out to buy you food and drop it off at your house. super fricking hilarious too.
  • capricorn: actual moms of the zodiac. really extroverted and has a ton of friends. they have a lot on their minds and if they're comfortable with you they will vent to you like there's no tomorrow. they dont give the best advice but they'll be there for you when you need someone. really smart people but they procrastinate so much omg. willing to try anything as long as a close friend tries it with them.
  • aquarius: really great people!! able to laugh their heads off at anything (like even super stupid things). even if your joke isn't funny they'll laugh at it. the friend out of the group that listens when the overpowered one talks. has a lot of opinions they like to voice and can talk mad shit if they hate someone enough.
  • pisces: one of my fave signs. they're always so happy and can cheer up literally anyone. they get distracted easily and tend to change the subject of discussion a lot. doesn't text/call anyone for long. super duper cute and popular af??? also stellar sense of humor.
BTS Reaction to your couples costume

Jin (Seokjin): *you both are dressed up as Mario and Princess Peach* ah Jagi your mario mustache is scratchy when we kiss.. but doesn’t this dress look amazing on me? *twirls around*

Suga (Yoongi):  *you both dress up as Morticia and Gomez Addams* Now I have an excuse to kiss you all the time in public *_*

J-Hope (Hoseok): *dressed as Caesar and you’re Cleopatra* wow Jagi you look fantastic! I can’t wait to get back home and be alone with you *smirks*

Rap Monster (Namjoon): *you’re dressed as Frankenstein and his bride* JAGI BEAUTIFUUUUUUL.. RAPMON NEEDS KISS *staggers over to you*

Jimin: *wearing his Mickey Mouse costume* OMG Jagi you are the cutest Minnie Mouse I’ve ever seen *showers you in kisses because he loves the couple’s costumes and how cute you are*

V (Taehyung): *you two go as the Joker and Harley Quinn* WHY SO SERIOUS? AAAAAAAAAH Jagi I love our costumes, and you did my make up so well! I’m gonna have to reward you later ;)

Jungkook: *he has his pikachu onesie on and you’re dressed as Ash* JAGI WE LOOK AMAZING! Now let’s go make everyone jealous with how cute we are *runs to show his hyungs*


Credit to the gif owners~

anonymous asked:

My friend is a bit disappointed that you like Ollie better because her name is Stevie. Lol, don't worry about her, but from both her and I, we love you and your account!

OMG but can we talk about how two friends read my story and both enjoy it so much to be emotionally impacted by who my favorite characters are???? That’s the cutest thing I’ve ever been sent, thank you for putting a smile on my face :D I love you guys too and tell your friend she’s my favorite Stevie! ♥

anonymous asked:

I love how you can put two moles on anything and everybody already knows it's jaebum 😂

OMG ME TOO OKAY I THINK IT THE CUTEST BESTEST THING EVER😭 LIKE I CAN SIT HERE AND PUT TWO DOTS ON A PENCIL OR LIKE AN ORANGE AND EVERYONE WOULD BE LIKE DAS JB😭 OR LIKE HOW WHEN PPL DRAW LITTLE CARTOONS OF GOT7 AND ITS HARD TO TELL WHOS WHO I ALWAYS JUST LOOK FOR THE TWO DONTS AND KNOW ITS HIM😭 AND I LOVE HOW WHEN FANS GOVE HIM PLUSHIES HE ALWAYS PUTS THE TWO DOTS ON THE EYE SO IT BECOMES HIM😩😂😩 HIS EYE MOLES ARE MY FAVORITE THING ABOUT HIM THEY MAKE HIM HIM😭 I HATE IT WHEN PPL PHOTO SHOP THEM OF IN PHOTO SHOOTS CAUSE LIKE NO YOU JUST DONT DO THAT ITS ILLEGAL OKAY LIKE WHO IS THIS MAN WITH NO EYE MOLES I DONT KNOW HIM😭

anonymous asked:

oh !! my !! god !!!! i juS realise u followed me nd im sO kasjdfkasjfkfj shoooOok i cant believ my favourite writer jus followed me ?/!? omG i've been following u since sugasmut/sugascript days wOw iM- keep up the amazing work!! really looking forward to the vampire!yoongi fic + tdsoti pt2 love love love u!! ahh also is there anywhere i can read the orange girl bc i was thinking abt it in calc class today and really want to read it again :-(( <3

This is seriously the cutest message ever omgfdgg. I have only followed two or three blogs over the past week, so I think I have a very vague idea of who you are! And since my sugasmut days wowzers, it still amazes me when readers tell me they have been following my work that long, ah it honestly warms my heart!!

Thank you so much!! I am really anticipating both of them as well, I hope you enjoy them!! But as for TOG, you can read it here on Ao3. Excuse how cringeworthy the writing and the plot structure is in comparison to my writing now haha, it honestly flips me out.

Originally posted by kths

  • Ed Sheeran: people fall in love in mysterious ways
  • straight people: so true omg this is the cutest thing ever Ed is such a good writer
  • two women on a tv show: -fall in love with each other-
  • straight people: i don't understand how this happened??? please walk me through every.single.step of their relationship because im not able to pinpoint the exact second they SUPPOSEDLY fell for each other, i mean, there was NO build up, this is horrible writing
story time!

So I’m really bored and I don’t know why I feel the need to share this but it just randomly came to me… cutest thing I’ve ever done for someone:

So one time (long long long ago) I was talking to this guy and we were talking about his favorite snacks or whatever and he happened to mention it being fortune cookies. So being young and naive at the time, I thought OMG! I have a cute idea. So i spent like two weeks putting together this cute box of fortune cookies, got this takeout box and tissue paper, even removed all the “fortunes” and put in new ones blah blah blah. Fast forward to the date and I THOUGHT we were having a good time whatever. So I was like hey I got a present for you.. and so I gave him the box and he opened up the first cookie and it said “would you go on a second date with me?” …. Needless to say, I never got a second date and he was so weirded out by the whole thing he stopped talking to me and ghosted. 

Moral of the story is: Guys are assholes lol and don’t waste your time doing cute shit that people won’t appreciate. Maybe that was too much for a first date, but hey! I was young and I thought it was cute. 

Headcannon #537

Chat finding out who Ladybug’s secret identity is because he sees ladybug do the lil butt wiggle and is like “that’s the cutest thing i’ve ever seen ohh my god” and then the next day at school he sees marinette do it and he’s like “omg just like lady- holy shit” and he tells her she knows he’s ladybug and she’s like “omg how did u find out what” and he’s like “you do this lil butt wiggle and i thought it was so fucking cute so i remembered it and you two both did it the same way so i connected the dots and here i am because of your cute butt and marry me plz”

my thoughts on the signs (based on personal experience)

aries: really mysterious people, tough too. kinda awkward talking to them at first but super crazy after you get to know them. can get anyone they want tbh.

taurus: super fricking hilarious!! doesn’t take much to get to know them. they’re so smart its not even funny. loves animals and will text you 24/7 if they like you.

gemini: weirdest people ever omg. likes to go out and have fun all the time. they never run out of puns for anything. worst planners ever but you’ll enjoy every moment of spending time with them. really smart ppl too. not two faced at all but y'all need to chill tf out sometimes.

cancer: THE CUTEST EVER. you’ll fall in love with them the second you meet them. they never run out of things to talk about so conversations can go on forever. best insides jokes with them. seems innocent but is actually so dirty minded. could cuddle them for hours.

leo: wants to spend time with people they like all day everyday. not as self confident as you might think. always searching for a significant other to complete them. really physical and enjoys hugs a lot. funny too.

virgo: totally not like their ‘mom’ stereotype at all!! loves to party and just have fun in general. loves to travel and go on adventures. most aren’t really shy as they are perceived. cute ass people who love plants. doesn’t reply to their texts half the time and are really good at ending uninteresting convos. smartest people you’ll ever meet. probably smokes weed.

libra: BEAUTY QUEENS. they can literally rock any look/any outfit. never fail to make you laugh until you legit almost pee your pants. talks alot of shit tho :/ but fun to be around anyways. if you need someone who’s always gonna be there for you libra’s are the people.

scorpio: they’re the hottest people to walk the earth. some are insanely awkward and some are social butterflies. falls for people really easily and have probably dated more than 8 people. chill with the sexual stuff tho. takes a lot for them to start to trust you/open up to you but once they do they will literally tell you everything. will be there for you and comfort you when you’re sad no matter what. one hell of a heartbreak.

sagittarius: kinda shy unlike their stereotype but doesnt take much for them to start to open up. if they like talking to you they’ll never run out of things to talk about. if they aren’t replying to your texts theyre probably out and about. they’re the friends that are willing to go out to buy you food and drop it off at your house. super fricking hilarious too.

capricorn: actual moms of the zodiac. really extroverted and has a ton of friends. they have a lot on their minds and if they’re comfortable with you they will vent to you like there’s no tomorrow. they dont give the best advice but they’ll be there for you when you need someone. really smart people but they procrastinate so much omg. willing to try anything as long as a close friend tries it with them.

aquarius: really great people!! able to laugh their heads off at anything (like even super stupid things). even if your joke isn’t funny they’ll laugh at it. the friend out of the group that listens when the overpowered one talks. has a lot of opinions they like to voice and can talk mad shit if they hate someone enough.

pisces: one of my fave signs. they’re always so happy and can cheer up literally anyone. they get distracted easily and tend to change the subject of discussion a lot. doesn’t text/call anyone for long. super duper cute and popular af??? also stellar sense of humor.

Preference #29- Birthday Surprises (Marauders)

James: James would set up a moonlit picnic on the school grounds and itd be the sweetest thing ever omg 

Sirius: SIRIUS WOULD TOTALLY GET YOU ONE OF THOSE GIANT TEDDY BEARS THATS SUCH A SIRIUS GIFT 

Remus: He would see this somewhere cause everyones doing it now and think its the cutest think ever and hed put pics of the two of you (that are moving it makes it so much cooler) and reasons why he loves you and omg remus

Im not even gonna try for peter and snape you know its gonna be sarcastic af

My friend watching GMW for the first time, part 2

“Wait..are they about to kiss in the middle of the hallway or something??” –about Lucaya in Rules

“Does Shawn know Farkle is Jennifer’s kid?? Because that will be priceless!”

“Eric!!!!……wait…Tommy too!! My heart!” -GM MSGTW

“Seriously, just date already” re: lucaya in Creativity

“Oh god this is giving me awful cringeworthy flashbacks to when we were 14 and liked the same two guys….yeah I’m glad we’re not 14 anymore” –while watching Texas 2

“I like that it looks like they won’t straight up try to recreate BMW”

“The actor playing Zay is DJ Jazzy Jeff’s son????! Wow I feel old!”

“Omg look how they light up! This is the cutest awkward date ever!” -re the smoothie dump in Texas 3

“How are [Lucas and Maya] supposed to talk about their feelings when they keep being watched or interrupted?”

“Wait…he just blackmailed her and then she basically was beaming at him two seconds later” (riarkle in gmny)

“Well hello there jealousy” (about smackle)

And of course,

“WHERE’S ZAY??” (GMNY)