the tears are real man

If you heard anyone yell this morning it was me right after finding out dgm’s on this month’s SQ Crown holy f uck

Crying Kakashi, because let me tell you how many missed opportunities he had to actually have a heartfelt cry. Kakashi has had the shittiest life of almost every character, I’m sick of stone face-keep it chill-Kakashi. I want this man to cry real tears that wreck you.

ryden 49/365
can you kiss already ??¿?

I sometimes think I’m very stoic and emotionless but I just thought about Peter stuck under the rubble and started crying so…

4

Somehow I managed to stumble on the “The boy next door” (Ep 1, Chanel to watch the series eng sub). It turned out to be one of the most hilarious things I’ve seen in a long long time.
If you like BL and haven’t watched it, go check it out.

It’s queerbaiting from ep 10…seriously you fucked up such a good thing, go fuck yourselves. It could be so good, shit…now at least I know why they’re not awkward when playing…seriously gtfo, I’m so mad.

Ok just watched the whole thing…it’s not that bad…at least they didn’t end up dating the girl…and kinda were into each other at the end…you won’t be disappointed in the end, but they’re not together as in dating…I would treat it as prequel ))

anonymous asked:

OKAY SO I KNOW THIS IS THE ASK BLOG AND ALL BUT I LISTENED TO YOU SING MICHAEL IN THE BATHROOM AND IT ACTIVELY MADE ME CRY IN FRONT OF MY FAMILY.

((Thanks I cried too, real tears man. Glad you liked it m'dude -Scott))

clydeandjanie  asked:

If Hyde had been in character since the begining of the show, his season 2-3 self would had a crush on Donna and treat Jackie that bad?

Yes and yes, lol. Now, let me explain:

- The Crush:

I hate it a lot, but I know it would happen anyway. The difference is that he won’t act like such a creep over her. He would back off the second she said no and would not act over it again after seeing Eric and Donna are going for each other, and only each other.

So inted of forcing her into a kiss and stalking her, being agressive towards her and imposing his feelings, he would just, maybe, pine after her at the distance, maybe banter about it with Fez some time, and that’s it.

He would get over it, especially after seeing Donna so happy with Eric. He would probably had the chance to talk it out with her, because of course Donna would care about his feelings, she just doesn’t feel the same way. And she doesn’t want to lose her friend, alright.

After The Talk™, things will eventually get normal again.

- Being an ass to Jackie:

What made Hyde stop being an idiot to Jackie was realizing she is a human being, like him and his friends, who has her own problems and feelings, and who had been hurt by the guy he was so jealous for because she took all his attention away.

Yeah, I said that.

Keep reading

anonymous asked:

do you mind people reblogging your art who have stancest and the like on their blog?

man i don’t mean to be a douche but this question is just… i just don’t personally understand it. like, nah man, i don’t mind because i can’t control the internet and who reblogs what, and i know that i can’t. it would be pointless to spend any time or energy worrying about stuff like that because there’s no real way to control it, it just…. it seems like it should be obvious that it is very, very unrealistic to expect only people who you ~like/agree with/fall in line with your personal set of morals~ to be the only ones who consume the content you’re posting in a public setting? if that was something that was an actual dealbreaker to an artist then they would never end up posting anything, ever. lolz. 

yknow that’s why the massive existence of active anti bloggers baffles me so much, like… it doesn’t matter how righteous you think your cause is, whY would you dedicate so much of your time getting up in arms about things you have literally no control over, anD things that piss you off/make you lose faith in humanity on top of that… lmao are people really that naive/self important that they think ANYTHING they post/do would actually help ‘clean up the internet’ or accomplish… you know, anything of value at all?? i mean obviously plenty of people are, but… i just can’t observe shit like that and react any other way than ‘lmao u dumbasses…’

anger that has no real fix or outlet will tear a person up man, why would u willingly do that to yourself lmao?? especially when it’s about fictional cartoon ships when there’s so much 11000% more fucked up shit out there on the internet?? just put on your horseblinders like everyone else and look at shit you wanna see and be aware of the fact that the internet is not designed to cater to you personally, damn. seeing ppl attempt to police the internet in any way is like watchin a rat on a wheel tryin desperately to get the cheese. like ur obviously never gonna get that cheese, man… you do you tho lmao, you do you, i am 0% invested in what u do with ur time

anyways, tangent over lolz. have a lovely night!