the song's still stuck in my head lol :3

30 Questions Tag

Rules: answer 30 questions then tag 20 blogs you would like to know better.

tagged by @taeyang-ish .. thank you! 💖

1. Nicknames: lyds, lydie
2. Gender: female
3. Star sign: libra
4. Height: 5′5
5. Time: 20:50
6. Birthday: 18 oct
7. favorite bands: bigbang, 2ne1, EXID, ABBA, blondie, the xx, winner, fleetwood mac, alt j
8. favorite solo artists: khalid, IU, jamie xx, lorde, grimes, lee hyori, david bowie, zion t.
9. Song stuck in my head: really really (still)
10. Last movie watched: foxcatcher
11. Last show watched: love island lol
12. When did i create my blog: june 2016?
13. What do i post: kpop and other things 
14. Last thing googled: lea seydoux and clemence posey lol
15. do you have other blogs: nope
16. Do you get asks: sometimes
17. Why did u choose your url: i love seunghyun
18. Following: 650
19. Followers: 2,431
20. Favorite colors: blue maybe
21. Average hours of sleep: 5
22. Lucky number: don’t have one
23. Instruments: grade 1 cello lol
24. What am I wearing: a jumper and some pyjama shorts 
25. How many blankets I sleep with: 1
26. Dream job: ahhhhhh i want to go into something policy/advocacy wise, maybe diplomacy/ international relations in the long term
27. Dream trip: maldives sigh
28. Favorite food: too many 
29. Nationality: british 
30. Favorite song now: i’ve been loving akmu’s 200% recently 

tagging: @ohseunghyuns (a happy birthday! present if there ever was one), @dae-dreamxx, @x-missmarvel-x, @daescng, @tttops, @ygartist, @mxci, @lamptastical, @sarainretrograde

Rules: answer 30 questions then tag 20 blogs you would like to know better.

I was tagged by cutie @kimsjaehwan THANK YOU LOVE<3

1. Nicknames: lee (mostly), na, 

2. Gender: female

3. Star sign: virgo

4. Height: 150 cm ;; (around 5 ft)

5. Time: 4:05

6. Birthday: september 8

7. Favorite Bands/Groups: i like too many bands so i’ll just list kpop groups. bts, seventeen, monsta x, shinee, infinite, red velvet, pristin, wjsn, girls day, exid, wanna one lol (more than that probably)

8. Favorite solo artists: iu, ailee, dean, crush, chungha 

9. Song stuck in my head: despacito (and i aint happy)

10. Last movie watched: moana (no matter how many times u ask me it’ll probably still be moana bc i watch it everyday)

11. Last show watched: merlin and game of thrones

12. When did i create my blog: um a week before pd101 final? idk the date im bad w this stuff

13. What do I post: pd101 and wannaone mostly and girls groups sometimes

14. Last thing googled: haikyuu season 4 ;; (I CRY EVERYDAY)

15. Do you have other blogs?: yes a bts one (inactive) and an anime one (also? inactive. wannaone have taken over my life is what im trying to say -.-)

16. Do you get asks?: not many but sometimes 

17. Why did u choose your url?: it was a youngmin one originally but my boy didnt make it ;; and i went with my second bias (which isnt?? bad i mean have u seen daniel)

18. Following: around 101 (LMAO ITS NOT ON PURPOSE I SWEAR I JUST CHECKED RN IM)

19. Followers: 300+

20. Favorite colors: PASTELS! and pink (if we’re talking apparel then the exact opposite. darker colors make me look thinner and i feel like if i wear pastels then ppl wouldnt take me seriously bc of my height…sorry…idk why im saying this lol)

21. Average hours of sleep: 8 bc summer <33333333

22. Lucky number: none? 

23. Instruments: nope. no. at all. nada. does singing count? doesnt matter i cant even do that

24. What am I wearing: hello kitty pjs ^^

25. How many blankets I sleep with: 3 thousand (3)

26. Dream job: researcher ;;

27. Dream trip: too many tbh but right now america?

28. Favorite food(s): pizza? fries? idk i eat any and everything lmao (except mushrooms)

29. Nationality: saudi arabian

30. Favorite song now: kyle ispy

i tag @darkpastwoojin @officialkangdaniel @wanna-one @kimdonghyun @nohtaehyun @danik-chu @peachyniel @guaxlin @jsungie

thanks for tagging me @beliamyblakes and @bellamysjaw! I just did songs stuck in my head rn bc I only ever listen to like 3 songs on repeat lol

 rule: list the top ten songs you are listening to nowadays and tag (ten) mutuals 

1) I forgive you - sia

2) 26 - paramore

3) young dumb & broke - khalid

4) believer - imagine dragons

5) whatever it takes - imagine dragons

6) heart - sleeping at last

7) strange birds - birdy

8) east of eden - zella day

9) perfect - ed sheeran (yes.. still)

7) wicked game - raign

tagging: @overwatchfelicitysmoak @bellammys @bellhound @oh-haseena @sherlockvowsontheriverstyx @amihanmayari @galaxybellamy @cabeswaterblakes @skairaven @clarkewaited if you guys wanna!

tagged by @soupfulness  (n˘v˘•)¬

Haven’t done this in a while~

- nicknames: turtle is the main one! Kame can be used as a substitute lol
- star sign: Aquarius 
- gender: Female
- MBTI type: INFJ
- height: 5′2 ;u; Will milk still help?
- time: 12:40am
- birthday: 2/3
- favorite bands: Perfume? Celtic Woman?
- favorite solo artists: Hmm none?
- song stuck in my head: ODESZA - Say My Name (feat. Zyra)
- last movie i watched: Train to Busan
- last show i watched: SnB-Virgin Soul
- other blogs: kame-inu
- when i created my blog: ummmmmm 2010?
- what i post about: anime, funny videos, food
- last thing i googled: Renpy (so tired, so confused about coding)
- following: 165
- followers: 65
- favorite color: blue
- average hours of sleep: 7-8
- lucky number: I guess 8?
- instruments: used to play piano but I forgot everything ₍₍ (ง ˙ω˙)ว ⁾⁾
- what I’m wearing: floral dress and black stockings
- how many blankets i sleep with: 2&½
- dream jobs: Owning a clinic and a cafe (¼ way there)
- dream trip: A whole year of just travelling starting from Japan/Korea.
- favorite food: CHICKEN!!! All forms of it.
- nationality: Chinese Canadian

not gonna lie, don’t know who to tag?

I was tagged by the lovely @percweasly thank you love <3 

rules: tag people you want to get to know better

Tagging: @sxctumsempra, @sweetscorpius, @trashboyjr, @dvrmstranq (yes I’m simply bothering you all again <3) and anyone else who wants to do it!!

nickname: Ams

zodiac: Aries

height: 5.28215″ (am I supposed to say 5.2 or 5.3 - 161cm)

last thing i googled: height cm to feet (lol this is not a joke)

song stuck in my head: none actually!

last movie i saw: Wonder Woman, which was nice

what am i wearing right now: boxers and my gryffindor pajamashirt

why did i choose my url: because I was obsessed with scorbus at the time and still am and Albus is the cutest.

do i have any other blogs: inactive ones, yes. nothing worth mentioning

favorite color: red

average hours of sleep: five? six? I always plan to sleep more, but why sleep when you can tumblr am I right

lucky number: 7, even though it never gave me luck, thanks number 7

favorite characters: harry potter, draco malfoy, fred weasley

dream job: a writer who designs book covers and other stuff as well

30 QUESTIONS TAG

Rules: answer 30 questions then tag 20 blogs you would like to know better.

tagged by @1n2dz (i already did this on my main blog but it wouldn’t hurt to do it here lol)

1. Nicknames: n/a

2. Gender: female

3. Star sign: capricorn

4. Height: 5′2″ ~157 cm

5. Time: 10:50 pm PST

6. Birthday: jan 8th

7. Favorite bands: bigbang, sechskies, winner, ikon, b.a.p, epik high, also i can’t believe i forgot about drug restaurant……..

8. Favorite solo artists: jung joonyoung, wang lee hom, raymond lam

9. Song stuck in my head: kokobop (i still have to watch the mv oops)

10. Last movie watched: i don’t remember lol

11. Last show watched: i’m watching ep 2 of  超時空男臣 rn

12. When did I create my blog: i made this sideblog around jan or feb last year? 

13. What do I post: jung joonyoung + 1n2d + the other members :) (this blog is basically a shrine to minyoung as well)

14. Last thing googled: i was looking up jdramas that were similar to galileo haha

15. Do you have other blogs: main - @topsommelier (interestingly enough,i tagged sarah on my main and then it came back to me haha), jekki - @g1andonly

Keep reading

@amazing-rin​ AND @hazazelhasablog both tagged me in this a few days ago, and I’m finally online to do it! Thank you!!!!!!!!! so much!!!!!!!!!!!!

1. Nicknames: Bub/Babadook (Alysa), Bree-chan (Sy), Boo-Thang (my coworker LOL)                      

2.Gender:  ( ͡ ° ͜ʖ ͡° )                                                           

3.Star sign: Sagicorn                                                                    

4. Height:   174cm

5. Time: 03:29 am                                                                                            

6. Birthday: 24 December      

7. Favourite bands: The Oral Cigarettes, Luck Life, IDOLiSH7 + units… ya most of my fave music is idol/seiyuu projects… I still love early 2000s emo kid music though LOL

8. Favourite solo artists: Mamo… shit this would just be a list of seiyuu tbh. 

9.Song stuck in my head: 


10. Last movie watched:  movie.. I think it was when me and Alysa watched half of the Ace Attorney movie lel                                                                           

11. Last show watched:      Sssssamurai Flaaaamenco!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by buttholes

12. When did I create my blog: Uuuuuh October 2011 

13: What do I post: anime, seiyuu, …lots of random humour bullshit, my diary   

14. Last thing googled: I searched for a very particular Massu drama cd, which then led me to a bunch of new rejet projects I want to check out… sigh….             

15. Do you have other blogs: Ya! Do I use them? No!

16. Do you get asks: Almost never… sometimes my good friend Haza pops in though!!!!!  <3                                                                           

17. Why did you choose your url: Kenma is nekoma’s brain… and their heart :’’’’’’) and no matter what happens, I love Kenma. I wouldn’t MIND changing my url, and typically start wanting to do it every 2 years or so (I’m just past 2 years with this one), but I’ve branded myself I think.. so ya…… 

18. Following: 57 :) This just reminded me to clean up!                      

19. Followers: 1,506 … I’ve been trying to get rid of bots and stuff, but I’m certain over half of these must be fake or inactive haha

20. Favourite colours: Pink! Blue! Orange! But I love colours WWWwheije

21. Average hours of sleep: 6 when I’m lucky? 7 or 8 when I’m REALLY lucky… and then lots of depression naps on my days off

22. Lucky number: 13                                                                                

23. Instruments: Talentless

24. What am I wearing: purple tank top :3

25. How many blankets I sleep with: 1 comforter and during winter 1 or 2 throw blankets

26. Dream job: I… haven’t had actual life ambition in a long time… if I ever actually did??? I guess I’ll say a writer though. Like for reviews and stuff. I’d like to be one of those Crunchyroll reporters haha… but I never would get picked for that.

27. Dream trip: Japan (specifically for seiyuu or series events but also to enjoy as much culture and history as possible), Europe… just in general. Hopping on a train and going…, Australia to see my sister (but I can’t cause Spiders), and a simple trip to Pennsylvania to see Alysa pffff

28. Favourite Food: I don’t know… Fries? LOL

29. Nationality: Is this my heritage or where I was born? Uh… well American I guess, but my heritage is German/Czech :0

30. Favourite song now: I could give a few answers, but I have to say Heart Signal!!!!