thats ok u can do that

     can yall ever like…… stop commenting on things ppl do in rp if it’s relatively harmless. “oh this doesnt happen in their canon”, “thats not possible for them”. like Shut Up. i would understand if u’re getting upset because of something that’s morally repulsive, but like. getting upset at people because of small little quirks their characters has is Enough. 

     this muse has ptsd and depression? ok. that muse is gay? ok. 

     just shut up. roleplaying is a hobby. it’s, by its very nature, divergent from canon. ur just gonna get laughed at. 

5

IF YOU WANT TO COMMISSION

*send me a DM on here or twitter or something! my twitter is @axolotlpop

*im basically the worst person and will draw anything! NSFW is def ok, with exception of poop. pls no poop thaats all i ask

*(if u want, i can send u more of my art for examples!!!!)

*all payment needs to be done through paypal! if ur request is more complex, i might need to bump up the price a little if thats ok!

*you’ll need to have an e-mail i can send the final product to, since tumblr messes with image quality.

even if you can’t commission me, i would greatly appreciate a reblog to help signal boost this !

anonymous asked:

I was on your side. I was like "it's obviously a cup". But at the end, you said you have some sort of weird cup/bowl hybrid, and idk wtf that's about, but it's a cup.

love is compromise.

i had been giving her shit for 12 hours. like the least i can do was be like ok bb its some sort of weird hybrid, lets go watch jurassic park i’ll brew cafecito and pour it in the bowl.

(its totally a cup. if i died tomorrow, showed up to hell, and satan himself told me it was a bowl i’d fight him too. esp him. who the fuck is satan to tell me what human things are. like ur the overlord of hell - not kitchens. what suddenly u are the master of all kitchenware? suddenly u cook satan? bc fried human doesn’t count. u have fire everywhere. that shit is a 1-2 easy bake oven easy breezy beautiful covergirl meal. like do u actually cook. do u even eat. does satan even consume nutrients to maintain his corporeal form? u know what. no fuck this. i take this all back. cuban coffee was 100% made by the devil. nothing that potent is made by anything good or pure. i take that back. ok. ok. rewind. ok so! if i died tomorrow, showed up to hell, and satan himself told me it was a bowl - i’d still fucking fight him because that shit is a cup)

so anyway like i was saying, love is a compromise and

i hope all the girls i meet know that i’m gay

yall kno i be playing but i seriously love mork tuan so much :(((( like this man….he is like…so Real and loyal and DOWN af and notices everything there is to notice mnbfhdgf like if a member is uncomfortable in any way or feeling bad he’ll sense it first and act accordingly and hes so beautiful like that :(((( like he’s always ready to Protect…and another thing i love about him is how he’s so secure in himself and his aura is so calming. Like that hassss to be my favorite thing, he’s so confident but he’ll never boast or gloat and will happily give attention to other members first over himself..and with his confidence comes that independence?? like he’s so comfortable with himself and u can feel that & thats the sexiest thing about him hgjvhffgc and then HOW HES SO EMOTIONAL and soft and never afraid to cry &…like he loves children (and children love him, its that Aura he never has 2 do much) & puppies & being with his loved ones, making them happy…being SO FUCKING THOUGHTFUL oh my lordT….he gives the best gifts ok like in that ‘he remembered u lookin at that watch every day 4 two years u could never afford now he went and bought it’ ass way jbhfhfgdgdfd he’s a class A human bean…i love mark :(

ヽ(o♡o)/

Seussical in a nutshell
  • jojo: wow nice hat
  • cat: im here now, sO USE YOUR IMAAAAGINATION
  • -
  • horton: wtf who said that. theres only a speck of dust so the logical conclusion is that a miniature person is on that speck. actually a whole lot
  • sour kangaroo: bitch you cray!!!
  • gertrude: damn that elephant fine as hell
  • -
  • dust speck: so anyway horton you were totally right; we're a lost civilization on the brink of war and we're all about to die. Who-dee-who-who-who. Also we're guilting you into being our guardian. Who-who-who.
  • -
  • cat: jojo you're going into the story whether you like it or not
  • mr. and mrs. mayor: jojo you're grounded. no more thinking.
  • jojo: fuck yall i do what i want
  • mr. and mrs mayor: well we obviously don't know how to raise a kid so we're just gonna send you off to the war
  • -
  • horton: well everyone thinks i'm crazy but that's ok because i can imagine that i'm cool
  • jojo: well my parents sent me into the military but that's ok because i can imagine that my family accepts me for who i am
  • horton: yo lmao i hear you down there lets be friends 4 ever
  • -
  • gertrude: ugh i really wanna fuck this elephant but i'm not attractive :/
  • mayzie: bitch u right. go take drugs.
  • gertrude: k. ima go ham tho
  • -
  • wickersham brothers: lmao look at this nerd with that flower. yoink that shiz
  • horton: wtf literally why would u do that there was honestly no need and now i have to search through millions of identical fucking clovers to find my tiny fren jojo
  • -
  • cat: by the way did i mention im a sadist??
  • -
  • gertrude: hey im sexy now wanna get down
  • horton: hush im picking flowers
  • -
  • mayzie: always use a condom kids. horton, watch my egg for me
  • horton: why the fuck would i do that
  • mayzie: pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease
  • horton: ok ok fine but be back in like an hour
  • mayzie: LMFAO BY BITCH!!!!!!!!!!!!! SEE YOU IN HELL!!
  • -
  • horton: well its winter now and jojo and the Whos are probably dead but i refuse to move my ass off this egg ok it is my My Child now andOH FUCK HUNTERS
  • Cat: by the way did i mention that i'm also a trickster god?
  • -
  • gertrude: oh no im too sexy to fly... sorry horton.. ur ass about to get carted off to the circus :(
  • horton: god this sucks
  • -
  • mayzie: oh hey theres a circus in town and OH SHIT ITS THE GUY I DUMPED THAT KID ON uh hey man im so happy for u... such a big success... performing in a circus!! lucky u!! anyway i gotta go right now immediately so enjoy that egg!
  • horton: Where Is Paradise
  • -
  • jojo: fuck this war im going home to think what i wanna think
  • general schmitz: kid you're walking on a minefield... literally one wrong step and your dea-- ok too late..
  • -
  • cat: oh yes HOW VERY SAD boohoohoohahahaha dont worry jojo isnt actually dead he's just trapped in a nightmare realm filled with Unspeakable Horrors
  • jojo: fuck you cat!!! you've legit been behind everything bad that's happened! why didn't i call you the fuck out earlier!
  • cat: ok damn fine i'll turn on the lights geez...
  • -
  • gertrude: hi horton great to see you again hahaha so um i got all of my Sexiness™ ripped out of my ass one by one so that i could find you (and a whole lot of other shit) but no big deal haha
  • gertrude: oh also i found your dumb clover
  • cat: oh you thought this was gonna be a happy ending right here? you thought wrong
  • sour kangaroo: BITCH WE PUTTING YOU ON TRIAL
  • judje yertle: well horton's definitely crazy and were gonna boil that clover with the dust speck on it in hot oil for literally no other reason but to prove a point
  • horton: so uh guys if you dont wanna die you should probably start screaming
  • mr and mrs mayor: well the combined forces of our entire planet had no effect so we're just gonna put all the pressure on you, jojo, our small son, who only a few moments ago we thought was dead.
  • jojo: *gibberish*
  • sour kangaroo: well i heard that shit!
  • everyone: hooray!
  • egg: henlo fatgher i am Elyphant Birb
  • horton: wtf
  • gertrude: eh, we'll make it work
  • -
  • -
  • THE END

thekillers-vevo  asked:

any advice for crabbies on being single & not settling?? (this blog gives me life so thanks for doing your thing xx )

to my badass as FUCK SHIT independent crabs out there:

  • ya realized ur own selfworth and the power to do ur own thing. KEEP IT THAT WAY, YA??/
  • being so self sufficient makes u a very strong ass and resilient person. like nothing later on in life will probs faze u, ya kno?
  • BE A STUDENT OF LIFE BRUH!!! let others teach u shit about stuff so u can help urself and others along the way!! stay humble with ur shit!!
  • sure, ur crush is cute, but at what cost?? waste of time, honey. never forget
  • u afraid of hurtin urself? unsure if ur even capable of loving?? afraid of hurting others? ur just plain shit at relationships? all good reasons to not settle. its aight its cool.
  • people can never change ur mind. but u urself can.
  • ur breaking the ~Typical Trait~ that cancers want a relationship and need a person to be around. BE REBELLIOUS. I LOVE MY CANCERS REBELLIOUS. LOOK AT U GO!!!!
  • a great friend can do as much as a lover can do in terms of support!! REMEMBER, people do occasionally need a helping hand now and then!! let not pride get you stubborn!!
  • be with other independent motherfuckers to lower the chances of them suddenly asking you out and having to awkwardly turn them down

also to the cancers who DO need someone to be around: im still cool with that, seriously!! ya aint less than the independent crabs. people often do need others, and thats alright, ok?? but do remember that you dont gotta take shit from ppl and that u DESERVE to be treated right!!

Jisung: *breathes*

NCT and NCT fans in startling unison: OoOoOoOoOooOoOhHhHHhhHh WATCH OUT LADIES HE’S COMING FOR YA JUST LOOK AT HIM I’D BET HES READY FOR AN ID OR SMTH YOU KNOW ???? LIKE SMTH ADULTS GET but no alcohol bc he’s not really an adult he’s just growing you feel me? IM PRETTY SURE HE CAN DO MY TAXES NOW LIKE HERE U GO MAN I’LL BE BACK IN LIKE 5-10 BUSINESS DAYS OK??? THERES LIKE 30 PAGES OF PAPER WORK WHICH IS BASICALLY HOW OLD YOU ARE NOW BUT THATS OKAY I BELIVE IN YOU OH BOY HE’S SO OLD NOW LOOK A T HI-

lmfao I wonder if anyone is getting tired of me explaining that thailand isn’t a developed country and lacks a lot of developed privileges. 
Which directly affects the standard of animal welfare in a great big way. 

i have this kinda cute and also a little silly ravensmudge hc that when ravenpaw comes to live w/ smudge, he introduces himself as ravenpaw of course and then smudge like…..just assumes that all clan cats have -paw names??? like firepaw, graypaw, ravenpaw…….smudgepaw?? thats what i’ll call myself to impress ravenpaw he thinks

smudge: oh so uh…..u can call me smudgepaw

ravenpaw: ???? what why do u like…wanna be a clan cat now ???

smudge: noooo! i just. want you……to….think im cool. i want a tough name.

ravenpaw: …..i. thats so damn cute

"Just smile, I really need to see you smile right now." | P.L.

Prompt #72: “Just smile, I really need to see you smile right now.”
Words: 953
Warnings: none really! one little swear, a little bit of crying.

The month of June might as well have been trying to kill you. Exams, reunions, meetings, you name it. The stress had been beating you to a pulp, and you felt like it, too. You couldn’t remember the last time you had a good night’s sleep and at this point, you were convinced you were turning into a zombie. You dragged the back of your hand across your hairline, wiping away the sweat given to you by the evil summer heat. A sigh escaped your lips, one you truthfully weren’t aware of holding.

Hello,” you heard Phil’s far-too-cheery voice draw out the vowels of the greeting from the front door of your flat, keys and shoes clanging on every surface in the room.

“In here,” you hollered from the dining table. It was when you heard Phil’s gentle footsteps enter the room that you realised the mess you’d been working in for the past five hours. Papers were strewn everywhere, pencil shavings and laptop wires thrown about haphazardly.

“Woah,” Phil chuckled when he saw the state you were in. You muttered quiet apologies under your breath as you stumbled to free up a space for him beside you. The stack of papers in your hands then decided to betray you, stinging your fingertip with a sharp cut. Fuck, you grumbled, bringing the finger to your lips to soothe the wound. “Hey,” Phil scolded lightly, although still smiling.

You shook your head at yourself, letting out a large exhale through gritted teeth. As much as you loved Phil, you’d always tried to keep your worries to yourself for his sake. These were your exams, your meetings, and your problems after all. You weren’t his responsibility and you knew that. “Sorry,” you mumbled, “just– just lots of stuff to get done.” You gave Phil your most convincing smile behind your wounded finger.

He held your hand in his and brought it down from your face. “Hey,” he repeated, with new firmness, “what’s going on?” His blue eyes bored into yours, trying hard to find some answer in your expression. It was the love and pure caring nature of Phil’s countenance that made your emotional walls finally collapse. All the stress of the week – the deadlines, the pressure, the standards – got to you at last and you couldn’t hide it anymore. You wanted to sob and cry, maybe punch something just to feel something. Phil quickly noticed the glossy sheen over your eyes and was swift in pulling your body into his. He sat beside you gently and wrapped his long, warm arms around your back and held you close. His hands rubbed slow vertical patterns along your spine as you wet his tee with hot tears. He didn’t shush you once when you spilled your heart out to him through sobs and hiccups, but let you vent into him with open ears.

“All done?” Phil asked you gently, tucking a piece of hair behind your ear when you finally pulled away. You fists uncurled from their vice grip on his shirt to wipe frantically at your wet cheeks. You nodded with a sniffle, looking at your boyfriend in the eyes once again. “Okay,” he said, taking one of your hands and standing up, “you need a night off.”

He attempted to walk you over to the sofa, but you pulled his arm back and sat defiantly in your chair. “Phil…”

“Nope,” Phil said, “you’re coming with me,” he announced, taking both of your hands now and pulling you up on your feet. “No excuses,” he smiled as he threw himself clumsily on the couch, bringing you down with him, “you’re cuddling with me and that’s final.”

You buried your head in his soft chest, cherishing the warmth but knowing you had deadlines to meet and papers to write. “Phil…" you whined again, the sound muffled by his shirt, “I’d love to but you know I can’t today,” you turned your head up so your chin rested on his sternum and gave him a serious look. The pouty frown on his face made your heart melt but you couldn’t push away the burning thought of the work you had to do. Phil exaggerated his frown, pouting out his bottom lip and whining out a pleeease until you sighed and let your head drop again. “Ugh, fine,“ you groaned into his chest.

Phil released a childish squeal at your answer and grabbed your hands again, intertwining his long fingers with yours. He kissed your knuckles tenderly, eyes fixed on your face to see his favourite smile. But the stress had the best of you, and you chewed at your lip nervously instead, your mind zoned out almost completely. “Y/N…” Phil singsonged to you, trying to coax you out of your state.

“Hmm…?” Your eyes flit back to his, but your mind was still elsewhere. He wore a cheeky smile now, hands travelling to your face and smushing your cheeks together, giggling to himself.

“Come on,” he chuckled, moulding your face to his liking, “just smile,” he pinched your cheek and pecked your nose, “I really need you to smile right now.“ You allowed him a small but genuine smile, you had to applaud his determination. “There it is!” Phil exclaimed triumphantly before littering your face with more little kisses to see your grin widen. And it did.

“You’re such a dork, Phil,” you laughed between his attacks.

Phil laughed a low laugh that vibrated through his chest, “But I’m a dork that makes pretty girls smile,” he grinned up at you and stuck his tongue out slightly.

You rolled your eyes, “oh my God,” you scoffed, but there was no hiding your smile this time.

Seventeen reaction to caught a guy trying to  pin their s/o to a wall and make out with them

tbh i think that they will react similiar to each other, but hope you enjoy! 

Send me requests!~

S.Coups:

Saying that he’s angry isn’t enough. He knows that he can’t be aggresive towards that guy, because there could be rumors about that situation. He will push him off, grab him by shirt and be like “Try to touch her/him again, and i will cut your dick”

Originally posted by fabulous-girl-here

Jeonghan:

Angry, confused, all in. He will try to stay calm and just observe situation, but probably go and “/cough/ yo, mister, better let her/him go”

Originally posted by jeonghney

Joshua:

I think that this boy would like to see your reaction, and when he see that youre pushing him off, but guy is insistent, then he will absolutly help you

Originally posted by j-miki

Jun:

I think that he will be like S.Coups, but even better. He’s ready to beat that guy, because no one can touch his gf/bf. he will first just warn him, but if that guy is still too much, there would be probably a fight. 

Originally posted by 12fools

Hoshi:

This little cutie will not be sure whats going on tbh. I think that he will get the situation when its over and you do everything by yourself

Originally posted by fyhoshi

Wonwoo:

Probably chill. Ofc he will watch the situation, but he don’t really want to interrupt, until everything is ok and you can deal with it by yourself

Originally posted by mc-gyu

Woozi:

I think that he will be just like Wonwoo. He also know that his height and all are not really scary, if that guy is much taller it would be kinda……

But if the guy is too much, then he doesn’t really care bout that and will go 

Originally posted by 12fools

DK:

“Oh, boy, uhm, can u let her go or something? Yeah, thats nothing, but shes already taken and stuff..:

Originally posted by 12fools

Mingyu:

“OOOH FUCK WHAT CAN I DO WHAT I HAVE TO DO GOSH WHERE IS MY INHALER THE F–” in head for too long, so u dealed with guy by yourself. (Mingyu aka manly man)

Originally posted by minghaos

The8:

In that case i think he is exactly like Jihoon im sorry, theres nothing more to say. He’s the chill type but when its too much…u kno

Originally posted by cxlisto

Seungkwan:

He’s kinda reckless co he will probably go to that guy and tell him to stop but inside he’s shaking like a little girl (another manly man)

Originally posted by fabulous-girl-here

Vernon:

Chill and stressed in the same time. He will gently spoke to that guy, and he will please him to let you go. 

Originally posted by sneezes

Dino:

He really wants to be your hero like boys in movies but he’s scared tbh. If that boy don’t want to let you go, he will be really upset, and go like WHATEVER, I CAN GET BEATEN ONCE and go spoke to him

Originally posted by mc-gyu

senatteals  asked:

solangelo au where one of them is the new kid in school?

  • will is the new kid that people immediately befriend bc hes nice and happy and looks like he wants friends u know
  • he takes a little bit of time to get used to the school before he really tries making friends bc he can only do so many things at once and when he finds a group of people to sit with at lunch, he notices another kid sitting alone
    • he asks his new acquaintances about that other kid and they’re like “ooh nonono you dont want to talk to him hes weird and mean and nobody likes him” so wills like ok yeah sure but in his head hes like “there he is!! my newest friend!!! i’ll invite him to sit with us tomorrow”
  • but then when he does go to introduce himself the kid (nico ofc) looks over at wills new acquaintances and hes like “yeah no thanks” and will’s like “ok what if i sit here with you instead? im new here and im just trying to get to know people”
    • nicos like “you dont want to get to know me” and wills like “yeah i do so can i sit here?”
  • will sits with nico at lunch for like a week and they get pretty close, they help each other with their homework and bond of mythomagic but then one day will’s acquaintances come up to him in the hall and they’re like “you know if you keep sitting with that loser then everyone’s going to think you’re a loser too just come back to our lunch table and everyone will think youre cool like us” (or you know they would say words that people actually say outside of tv shows)
    • will’s like “ok but??? i like him better???? so im gonna stick with him ok bye” and goes to find nico 
      • cue the popular kids being like “your social reputation is dead solace have fun in loser land!!!” but will prefers it this way so its fine

ive?????? never been the new kid (thank god im too awkward for that) so im sorry if this is like the pilot episode of some tv drama starring the new kid in school, but i hope you liked it anyway????

drop an au in my ask and get a list of headcanons!

Cats the Musical
  • Jellicles: *sing about themselves and praise the everlasting cat*
  • Man Over There: what the fuck is a jellicle cat
  • Jellicles: lol we have three names
  • Victoria: yo yo im going to do some balance watch me *everyone leaves except misto* fuck
  • -
  • Misto: lol get the fuck up noob we have to invite them
  • Munku: ok so yeah we have to dance and sing and shit ok,, then we choose someone to die
  • -
  • Munku: I suggest jenny cuz she is old and wrinkly i guess lmao
  • Jenny: *tap dances with roaches*
  • -
  • Tugger: *jumps out and flaunts his mane* im so fresh u can succ my nuts (swag)
  • Misto: shut the fuck up
  • Etcetera: DADDY
  • -
  • Grizabella: wow lol good party
  • Demeter: no
  • Jellicles: no
  • Grizabella: ok
  • -
  • Bustopher Jones: hey lol
  • Jenny: thats my daddy over there
  • Etcetera: ew
  • -
  • Mungojerrie: yo we acrobats
  • Rumpleteazer: u cant do anything abt it
  • Jellicles: shut the fuck UP
  • -
  • Misto: Old Deuteronomy???
  • Tanto and Cori: Its old doot lol
  • Jellicles: oh ok we'll just wait here
  • Munku: ok can u hurry up u bag of shitfur
  • Deuteronomy: calm the fuck down im older than Queen Victoria you assholes
  • -
  • Munku: Jerrie can u get the barking right for one FUCKING SECOND
  • Jerrie: im trying my best
  • Jellicles: *barking never ceases*
  • Munku: SHUT THE FUCK UP BEFORE I SKIN U ALL ALIVE
  • Munku: ok lol so this robot cat FUCK OFF WITH THE BAGPIPE TUGGER
  • Tugger: *bangs out the tunes*
  • Rumpus: lol
  • -
  • Deuteronomy: oh shit
  • Munku: what now dammit
  • Victoria: lol
  • Jemima: lol
  • Alonzo: ok so we're black and white
  • Jellicles: *finally explaining what a jellicle cat is*
  • Man Over There: FUCKING FINALLY
  • -
  • Jellicles: *dances*
  • Victoria: check out my sweet moves
  • Plato: oh shit ye
  • -
  • Victoria: oh lol hi
  • Plato: wow queen, ur so beautiful
  • Skimbleshanks: god i wish that were me
  • -
  • Tanto and Cori: WHAT THE FUCK
  • Misto: yo who out there
  • Skimble: no one has time for this fuck off
  • Alonzo: *hisses grizabella away* fuck off
  • Jellicles: *butt shaking*
  • -
  • Grizabella: hi
  • Jellicles: no
  • Grizabella: ok
  • -
  • Demeter: fuck hes not there
  • Bomba: he drank all the milk dammit
  • Macavity: hi
  • Deme and Bomba: fuck
  • Macavity: *jumps out of Deuteronomy costume* rawr lol
  • Jellicles:
  • Macavity: what,, why arent u all screaming??? and begging the Everlasting for mercy???
  • Munkus: ,,u literally do this every fucking year
  • Macavity:
  • -
  • Tugger: yo misto its time to rescue doot
  • Misto: god fucking dammit *throws glitter*
  • Deuteronomy: *comes out* kill me,, let me die

anonymous asked:

Omg, the lip licking is something i see the Jikook in your story (flashing lights?) doing! But then jimin beating himself up because: WTF!? its Jeon Jungkook, get your shit together Jimin. Lols xD

ok thats…… rly tru……… how did u.. holy shit.. u know what heres an excerpt:


jimin catches jungkook’s gaze from across the room, irritation building in his chest. he arches a brow as subtly as he can, while the man before him continues babbling on, oblivious. you planning on helping? it says, more clearly than any words could have.

jungkook hoods his gaze, checks to make sure no one’s paying attention to him before wetting his lips with his tongue. he smirks, a silent challenge written on his lips, and jimin’s stomach tightens at the darkening of his gaze. unconsciously, he mirrors the action, breath catching when jungkook’s smirk falls, resting in a flat, impatient line, filled with promise and desire.

he makes his way over, long strides eating up the room and leaving glances in his wake. ceo yang stutters over his words when jungkook sidles up, hands in his pockets, the picture of ease. jimin knows better - can read the telltale tightened line of his shoulders like a picture book.

jungkook glances at him, tongue swiping out to wet his lips again. “mind if i cut in?” he asks, though the question leaves no room for objection.

yang mumbles out a hasty agreement, and jimin is left both frustrated at the way he seems to fear jungkook but not him, when jimin is just as influential, and grateful for jungkook’s intervention. even if it means owing him a favour later. he follows jungkook tersely out of the banquet hall, almost jumping out of his skin when jungkook slips a hand into his back pocket.

leaning in close, jungkook murmurs, “don’t act all coy now. what did you think was gonna happen, looking at me like that.”

“i didn’t look at you like anything. i just wanted to get out of there,” jimin scoffs, leaning a little to keep there faces at a fair distance.

jungkook cocks a grin. “alright.” dragging him into an empty room, jungkook presses him up against the wall. it’s dark enough that jimin can’t make out his face, but he can recognize that leer in any lighting. “then say you don’t want this.”

jimin grabs him by the lapels. “why should i even have to say it?” he whispers against jungkook’s lips. then he reels him in, presses their mouths together, hot and heavy. 

anonymous asked:

hey!! u work in a hotel right?? can u talk abt what that's like?? i've got interviews soon for a couple of jobs at motels and i have no idea what to expect from the interview or the job

yes i do!! hmmmmMMm ok i’ve only ever worked at the one hotel i work at now but if you’re going for a front desk position, my advice is:

1. show off what a friendly outgoing people person you are!! you’re the smiling face of the hotel and you gotta make everyone feel welcome

2. know your area! guests will want recommendations on things to do, places to eat, and so forth. it looks really good if you can tell them what’s what without looking it up

3. in the interview, give examples of when you’ve had to deal with some unreasonably wild shit. weird stuff happens at hotels, and you gotta take it in stride without panicking. if you don’t have a true story, make one up. if you’ve ever worked with customers before you probably already have a story or several.

4. it’s a bonus if you’ve handled money before (cash register work, etc)

5. there’s probably some sort of software you’ll need to learn how to use. in my hotel’s case, we use autoclerk. it’s OK if you’ve never even heard of the software before. let them know you’re a quick learner and are familiar with computers. ever used sai or photoshop? congrats you’ve taught yourself a software.

those are the main things i can think about off the top of my head!! hope it helps. good luck!!!!💖💕