that is a lot of tags

comfort shiiiip-

I guess I can put more ara info here too

Okayyy soo here’s the deal with Ara and his affection towards Friday boi

A year or so after they met and became friends Ara’s soul subconsciously ‘latched’ onto Friday. Likeee Ara feel in love with him without knowing it. His soul freakinggg makes him feel like he needs to be around the guy, constantlyyy. You know how I said the reason Ara isn’t dead yet is because his soul has slowed down the process of cracking and shattering completely? Welll it’s because he’s around Friday and has him, aaand because food helps with the hp situation a bit. But Ara’s soul is pretty much getting slowly healed from his entire past oooof gaining cracks when he’s around Friday okAY.

So what I am saying iss, Ara loves Friday but he has no idea himself aand his soul is subconsciously ‘attached’ to Friday and his soul

my favorite mcelroy fact i’ve learned from listening to still buffering is that when justin first got together with his now-wife sidney in college, their first date was going to an open mic night, at which he got up on stage with his guitar and sang a song he wrote that was called “big donger”

20 questions tag!

rules: answer the 20 questions in a new post and tag 20 blogs you would like to get to know better.
tagged by: @cyyphr (thank you so much)!

Nickname: i just go by my name ;( sarah lol (although my fam has a bunch of nicknames for me that i wont bother sharing hfjbdnskm)
Gender: female
Star Sign: capricorn
Height: 5′4″ so 162cm
Time right now: 1:40pm
Last thing I googled: “train to busan” bc i wanted to see what it was abt
Favorite Bands: bts & hey violet
Favorite Solo Artists: drake, banks, halsey, melanie martinez, nav, the weeknd, frank ocean, kehlani, beyonce… a lot tbh
Song stuck in your head: passionfruit - drake
Last movie I watched: yo honestly i dont rmbr its been a while tbh ive been too busy
Last TV Show I watched: again , idr its been too long hdfjnskm /;
When did you create your blog: 2015? but i deleted everything n started over a couple months ago so ye
What kind of stuff do you post: 85% bts, 10% aesthetics, 5% memes/weird shit
When did your blog reach its peak: it hasnt rly lol im just chilling
Do you have any other blogs: nope
Do you get asks regularly: eHHH i get them randomly hfgdnsm
Why you chose your URL: bc min yoonji runs my life tbh ?? i , the biggest min yoonji stan , would die for her
Following: 199 fhgdbsjnm
Posts: 2.7k
Hogwarts House: slytherin
Pokémon Team: i dont rly know pokemon but is this the pokemon go thing ?? cause i think i chose team instinct randomly lmAO 
Favorite colours: black & red
Average hours of sleep: issa mess tbh . sometimes more than 8 hours and sometimes less than 3 ,, it depends
Lucky Numbers: 4, 7, & 25
Favorite manga Characters: i dont read manga hfdjnsmk
How many blankets do you sleep with: three lmAO
Dream job: actress or something related to investigation/crime (i am a crim major after all lol)
Dream trip: dubai ;((( tbh i wanna live there tho lMAO or the bahamas?? mayb even hawaii :P man i wanna travel the whole world BYE

im tagging: @pcrksjimin @hoe4jimin @vmiiin @jeonjiah @youngsforevermp3 @sunshinehobi7 @gxldengguk @itsrapmonster @taesflower @whysuga and anyone else that wants to do this! :~)

Song Tag

Instructions: You can tell a lot about a person by the type of music they listen to. Put your music on shuffle and list the first 10 songs, then tag 10 people. No skipping. 

1. reminder - the weeknd (first choice lawl i mean ok it’s a good song)

2. all my life - run the jewels (i had to skip a lot of run the jewels after this one, they show up a lot in my library lol)

3. gimme all your love - alabama shakes (i just discovered them they’re SO GOOD, go listen to them NOW, GO)

4. jamba - tyler, the creator (sigh. i have a lot of him, too)

5. perth - bon iver (the memories)

6. lips - the xx (i can’t believe they come back after years and just get better and better, i love them)

7. hasta la piel - carla morrison (gaaah she breaks my heart every time!)

8. long long way - damien rice (well. he was bound to show up. i’m a sad bitch.)

9. spring day - bts (lolol yayyy i’m so glad they’re represented in this list)

10. quien fuera - silvio rodriguez (aaaah nothing makes me cry like folk-y spanish music, listen…it’s not just my childhood but the poetry behind it is just so beautiful)

bless you @taenecesito for tagging me, i think you’re my longest friend in this kpop world :)

i’m not tagging 10 ppl lol: @auroraartemis @taes-babe @war-of-hormoan @sugas-noona @jy-jk @secretkpoptrash @jen-kookie

ibtimes.co.uk
YouTube's biggest star PewDiePie causes controversy with 'Death to all Jews' video
World's most popular YouTuber lands himself in hot water again.

The performers, who call themselves “funnyguys”, advertise that they will paint any message on their body in exchange for money while dancing in the jungle.

While many choose their own name or a funny message, PewDiePie jokingly asked the pair to display: “DEATH TO ALL JEWS”.

He published the resulting clip, showing them dancing and laughing while holding the antisemitic message above their heads, on his YouTube channel.

While some fans found the clip funny, others said the star had gone too far.

Despite requesting the hateful message to be displayed, and publishing the resulting video, PewDiePie apologised to fans at the end of the video – but still gave the performers a five-star rating.

He said: “I am sorry. I didn’t think they would actually do it. I feel partially responsible. I mean I’ve got to give them five stars for an outstanding experience because at least they did what I asked.”

He added: “I don’t feel good. I don’t feel too proud of this, I’m not gonna lie. I’m not antisemitic, or whatever it’s called, okay so don’t get the wrong idea. It was a funny meme, and I didn’t think it would work, okay. I swear I love jews, I love ‘em.

"I am so sorry. I don’t know what else to say.”

pewdiepie paid some guys actual money to hold up a sign that said “DEATH TO ALL JEWS”, published it, gave them a 5-star rating, and then tried to shrug off any responsibility by saying he didn’t think they would really do it. he even says he only feels “partially” responsible and he’s “not antisemitic” despite the fact that he 1) posted this video so close to a surge in antisemitic hate crimes following trump’s election and 2) posted this video at all.

this isn’t funny, this isn’t satire, it’s gross and hateful shock humor at the expense of people who are already unsafe with the increasingly emboldened neo nazis–i mean, “alt right”. it’s not defensible. stop supporting him.

doodled a human orisa idea and efi as a lil’ warmup!! i know this is gonna be a popular thing to draw but i wanted to give it my shot!

Les Chevaliers…

HEY MARK

@markiplier

I LOVE YOUR CHANNEL AND YOU

We as a community love you and support you no matter what as we have shown with how we responded to your recent late night vlog.

But… IMMA NEED TO LEARN YOU SOMETHING.

You said in your ONI livestream that you wanted someone to compile a list of some of the games people wanted you to play.

WELL I HAVE A LIST FOR YOU hoo boi

I started it back in January of 2016. It has over 6 pages of various games. SIX PAGES!

And I realize that you get thousands of messages. Emails and posts just thrown at you. But I still try..

I have made a Google Doc. Shared with your gmail (both markiplier and markipliergame) and I would post the link here but honestly… I put some more personal stuff on there… ANYWHo 

JUST FOLLOW SOME SIMPLE STEPS!

-Go to your google drive

-Get to the search bar

-Look up “Markiplier Master Game Suggestions List”

-Click it 

-READ MY GLORY

-please

I do try to add more games when I can and some games are kinda old but still.

If you do see this, please give me some kind of signal?? Write on the doc, send me an ask, anything.

@markiplier

my piece for the @hqseijouzine!! the seijou kids are having a BLAST at disneyland, especially oikawa!! 

i’m really glad to have gotten the opportunity to work with such skillful artists!!! be sure to check out everyone else’s works :’))