thank-god-i-was-getting-tired-of-looking-at-this

thiefofbreaches submitted:

Shamriel groaning in the distance

Now THIS is quality content!!!

OTRA Indianapolis Concert Report

Okay so I just wanted to write this out really quick, I know people like to read these and I’ve never done one so sorry if it’s a little messy and random!

First of all, I had amazing seats in the 100s! The boys spent a lot of time on the B stage and I had great view of it. I’m beyond thankful for that.

All of the boys looked kinda tired but they were in high spirits! Liam and Harry were on fire all night, they were literally taking the stage by storm. It was so much different than my WWA show last year. Now individually.

Louis: my GOD. My baby boy did so great yesterday. I feel like he’s getting much better at controlling how tired his voice gets, and I can definitely see improvement from him. He killed Drag Me Down, like just smashed it. He looked so good too, I’m loving his new haircut a lot. I was just breathless seeing him, I love him so much. He was all smiles :)

Liam: ON. FIRE. He was changing up notes and sparking things up, and he’s such a natural. He can sing like an angel while running away from Louis at full speed! It’s honestly amazing. He was so happy last night it was adorable.

Harry: once again, he blew me away. ESPECIALLY during drag me down. He sang with such ease, I am beyond fucking impressed. He was skipping everywhere and being adorable. When he flirted with the football player on the floor he had me rolling! He was definitely excited to be there.

Niall: he has impressed me so much lately and yesterday was no exception. He killed it just like the rest of them! He also talked with the crowd a lot last night, which was nice. I always love hearing from ole Niall :) plus he was ADORABLE during Act My Age!!!

Larry: from what I saw, they didn’t even hardly look at each other. I saw Louis glance over at Harry during 18 but that was really all. There were times they’d be on the same side of the stage but that was really it.

Last but not least, Drag Me Down was amazing live. Like I never dreamed going in yesterday that they’d play it! But they’ve definitely been rehearsing because it sounded great. The entire crowd knew it too, I was blown away. The stadium was lit last night, it was beautiful.

All in all, I’m so happy I got to be there and I’m beyond grateful. Things are looking up for ot4, and they definitely aren’t fading away any time soon. They were on fire.

#TRBinLA Fanaccount

SO we all know I got VIP+ tickets and right now its 3am so maybe tomorrow morning I will add pictures to this post and stuff. Who knows.

BUT ANYWAYS ONTO THE FANACCOUNT.
So my day started at 5:30 am….living off of 2 hours of sleep. Let me tell you, I  am hella tired, but I will go through the time just to write this fanaccount. Right as I woke up i started to get ready bc duh wanna look good for bangtan (WARNING: KEEP READING) We finished getting ready at like, 6 or 7. My friends, Medina, Isabel, Nana, and Em, were in line for VIP+ the night before. I didn’t leave for LA until like 10…..So i got there at like 11. THANK GOD we jumped in line with them, chilled outside of club nokia for a while. It was about 1pm or something, I had to go to the bathroom, so me, my cousin, and Medina took a trip to the bathroom which was ONE ESCALATOR DOWN FROM CLUB NOKIA.
Right as we got out of the bathroom some chick was like “The people with wristbands are going up already” we were like OH SHIT so we started to run and staff was like BITCH DONT RUN but we did anyways. Thank god our friends were up there right in front of the metal detectors LOL. So by that time it was like 1 or something VIP+ would be let in at 5:30. LONGEST WAIT EVER. But we did hear bangtan rehearsing, and ohmygod the feels hit so hard.
5:30 hit and everyone was getting ready to go in, and so we did. Once we got in, let me tell you, it was hell. We were in the second row behind my friends at the barrier, but then everyone decided to be an asshole and shove and push everyone and be stupid. (SORRY ARMYS.) Worst hour and a half of waiting ever in pit, i was super dizzy and i wanted to actually move to the back of vip+. An announcement was made, and lights soon went out only to show us the opening VCR. At that time, I still couldnt process being there, because of the body heat and grossness all around me. The VCR then ended, and they got on stage, to begin with their opening song, N.O.
First let me just talk about the members in general. Starting from…..Jungkook
jungkook…i couldnt believe he was there. I was like ? my ultimate bias ? standing right before my eyes? hes literally soooo good looking so good looking ohmygosh. I couldnt get over the fact that I was seeing him right there;;; like even at hi touch i couldnt process if he were real or not
Jimin wow jimin. jimin being my second bias ohmygosh i learned so much about him in like 2 hours. like….wow….no words for you..
jhope..tbh ive been jhoped after this concert. there was this one part I just couldnt keep my eyes off him hes SOOOO good like when he dances the emotions and everything i was ohmygod so amazed. Watch out namjoon….
NAMJOON BAE. i was so happy to see namjoon. like whenever i see him i just feel happy and proud and just ;;; he works so hard i love him;;; his hair was literally perf3ect i was glad to see it out of the bleach blonde :)
SUGA: SUGAS BLONDE HAIR SLAYED ME. EVERY TIME AFTER A PERFOMANCE> OHMYGISH HIS HAIR WOULD LIKE STICK TOGETHER AND HED LIKE SHKE HIS HEAD AND BE ALL CUTE AND WOW YOONGI.
Jin is literaqlly a GOD. LIKE. A GOD. and omg his singing voice is cute irl too it was so cute i was dyingAND HIS SMILE and his hair was so perfect to i ouldn t gomf g
taehyung is literally what he is in every video i watch hes so cute and playful but tbh jungkook stole the playful that show xD BUt taehyung is so squishy ;;;; he was so cute during hitouch.
Let me tell you. I was super starstruck. Like. Were they real? I can’t believe they were so close to me. I’ll probably be posting my pictures and videos, because yes, shorty me was able to capture the entire concert ;) man. Jungkook. Just jungkook. I had this weird crazy feeling like omg is that actually him hooolyyy he kinda looked chubbier than i thought i found it so cute. it was so cute. after no was we are bulletproof and ohmygod the whole beginning of the concert was such a blur kinda, but wow jimin’s flip was omg
jungkooks hat trick
sobs
its been 2 years since i left jikook stanning during debut days and stanned jungkok because of this dance practice. so seeing this song was really ;;<3
kEEPing it short and sweet, they did we on next and omfg so good, After we one was a talk, but I really cant remmeber what happened because 1. already at the 3rd song everything was so muffled. After the talk was hip hop lover and that song was so fun to sing along to.
OH ALSO. man you could feel the floor moving like it was insane. After hip hop lover was let me know and ohmygosh jungkook was literally right in front of me. LIKE 95% OF THE CONCERT HE WAS IN FRONT OF ME I GOT REALLY GOOD PICTURES.
I can’t really remember rain that well, but i do remember jimin’s high note stuff. After rain jungkook ran off stage and the rewst of the members began to talk and i was like where did jungkook go BUT THEN THEY BROUGHT A BED ON AND I WAS LIKE O SHOOT BLANKET KICK I TOTALLY FORGOT SO BLANKET KICK HAPPENED AND THEY WERE SUPER CUTE AND OMFG STUPID JUNGKOOK CAME OUT OF THE BED AND I STARTED SCREAMING then after that was just one day and what was cool was they used the props for blanket kick AND JIN HAD THIS ROSE RIGHT. HE TEASED THE AUDIENCE LIKE HEY IMA GIVE YOU THIS AND EVERYONE WAS SHOVING EACH OTHER AND HE LIKE STOPPED AT OUR SECTION, BUT THEN HE FREAKIN WENT BACK TO HIS SEAT I HEAR IT IN MY FANCAMS AND IM LIKE “WHAT THE HECK JIN”
This is where everything gets interesting. So they do rock paper sissors while staff is replacing chairs and I didnt even notice but first one who wins is Yoongi and his reaction was super cute and it all narrowed down to Jin and Jungkook and we were like O SHIT and look here started and ohmygosh jungkook was in front of me again. Yipee. A little into the song he was singing and making eyecontact with me im p sure bcecause i was tippytoeing so i was standing out in the audience LOL. First i wasnt so sure about the eyecontact, but he pointed. and im pretty darn sure that was me he waspointing at. Let me just tell you i was freaking out. Then it was the aegyo section and Jungkook like went all weird and shimmied and stuff it was cute my screams went up like 938423849823759820348%
So propose was after look here….im pretty sure jungkook was in front of me again smh he was so cute jin went up to him and he was all being cute andi was like stop
MOVING ON no more dream also a blur. except for jimins abs. Hes hella skinny. Shit his abs tho like ….moving on
TOMORROW. OHMYGOSH
THE PERFORMANCE IVE BEEN WAITING FOR.
SO PHOENOMENAL
THE VOCALS
EVERYTHING
THE DANCE
BODY ROLLS
THEYRE SO GOOD.
Then they had a talk and jungkook asked us “Do you like the song miss right?” aND WE WERE LIKE YAAAHH and they were like “We’re gonna have a practice round” so we “practiced” and i was surprised all of us knew the words GOOD JOB ARMYS THATS ONE THING YALL RIGHT AT TRB. ONE THING YOU DID WRONG WAS PUSHING AND SHOVING AND SHIT. but i still love you. THEN AFTER THAT WAS THE BLESSED I LIKE IT. THEIR HIP THRUSTS AND JHOPE AND JHOPE WAS SLAYING.
If i ruled the world was after that and the only thing i really remember was the Heyoh eh oh oh part and jungkook’s dancing…..hes really good :(
AFTER THAT WAS CYPHER AND CLUB NOKIA WAS TURNTTTT IT STARTED AND MY SIDE JHOPE THREW HIS WATER AT US AND OHMYGOD THAT WAS THE MOST REFRESHING THING I GOT ALL NIGHT TBH BEING IN PIT WAS HELLA GROSS AND SWEATY AND JUST NO. NUT OHMYGOSH CYPHER. YES.
then they had cypher part 2 lead into hormone war WHY WERE THEY SO CLOSE TO US OHMYGOSH i cant really remmeber hormone war except for the jungkook part sadly my life
summarizing the title songs (danger, I need u, and boy in luv) man we all like knew the fanchants at the back of our hands it was beautiful.
bangtan left the stages and the lights came on in club nokia and we were all chanting BTS and thens omeone in pit was like CHECK TWITTER we all suddenly were worried because it was like 5 minutes and nothing was happening LOL BUT THEN LIGHTS WENT DOWN AGAIN AND They had a predebut vcr and ohmygosh T^T Then path was on and i was so *^* i was like in crying mode
THEN AFTER PATH WE GOT TURNT AGAIN AND IT WAS DOPE AND OHMYGOSH I SCREAMED SO HARD JUNGKOOK SHIGH NOTE I CRIE D
fun boys was after idk why but i thought it was the last song LOL but that perfomrance omfg they did the whip and nae nae and i was like wait what thats not in the choreo but IT WAS THE COOLEST THING EVER. WGAT WAS ALSO COOL WAS THE WHOLE PIT WAS MOVING ALONG WITH THE DANCE MOVE COOLEST THING EVER.
After was the final song, rise of bangtan and THAT WAS FUN AS WELL. TAEHYUNG THREW HIS WATER AT OUR SECTION TOO. AND SOME LANDED IN MY MOUTH WHICH SCARED ME AND I WAS LIKE ??!??!?!?!?!?/1?!?!?!?! TAEHYUNG WATER??!??!? so unintentional. Also another cooling moment after suffering in pit. What was cute in the beginning was jungkook had the gopro and he was like filming the members solo shots when it was their part it was so cute ;;<3
AFter rise of bangtan which was super fun was last i need u stage where they bowed and continued playing with the go pro and yoongi made us rap his rap part jin was last to leave the stage and he was just being super cute and we continued singing i need u all as one even if the song stopped then they showed us the end credits with dope playing in the background and yeah.
OH I ALSO forgot to mention their last thanks and stuff LOL i remember taehyung making the fake cry face he always does LOL I WAS LAUGHING SO HARD AND YOONGI WAS LIKE DONT CRY XD I remember yoongi saying that LA is his second home along with the other boys ;;<3 i cant remember what the others said i randomy remembered this moment where jhope was like “oh its hot i need to take my jacket off” bangtan are such teases. he also asked us “ARE YOU TIRED!” liek 23429384 times
After that was hitouch we got in line and walked and it started and we saw them and we were like WHAT IS THIS HAPPENING OHMYGOd. but lets move on to the real stuff yes. So hitouch order was Jimin, Suga, Rap Monster, Jin, Jungkook, J-Hope and V. before i even came up to jimin he was like hi and i was like hi! and he like eyesmiled and he was doing this bro shake which was the CUTEST THING EVER LIKE SKDJFL JIMIN.
Then Suga omg he was like thank you and i was like i love you he was so chill he was doing high fives only but i accidentally held his hand but I DONT REGRET IT AT ALL.
After suga was Rap monster and he was smiling and said thank you and i held his ahnd and NGL SOFTEST HANDS IN BANGTAN and ohmygod rap monster my precious;;;
Jin was doing high fives but i think i held his hand too he was like YAH ANND i was like JINNNNN but it only lasted like .1232342 seconds LOL
THEN  AFTER JIN OF COURSE WAS JUNGKOOK AND I WAS LIKE “I LOVE YOU” AS I HELD HIS HAND AND LIKE HIS GRIP WASS SO <333333333333333333333333 AND HE LIKE LIFTED HIS EYEBROWS AND STARED AT ME AND OMG HIS EYES ARE SO NICE AND HE SMILED AT ME TOO AND WHILE I WAS WALKING TO JHOPE HE WS STILL HOLDING MY HAND AND LOOKING AT ME AND OMFG WHY WOULD YOU DO THAT TO ME JUNGKOOK.
THEN I GOT TO JHOPE AND HE WAS JUST A BALL OF SUNSHINE I LOVE HIM AND HE WAS LIKE THAN YOU! AND I WAS LIKE THANK YOU JHOPE AND HE WAS SMILING ALL CUTE AND I WAS LIKE MY HEA RT
AND THEN TAEHYUNG I WAS LIKE THANK YOU TAEHYUNG AND HE GAVE ME THE CUTEST :) EVER AND HE LIKE TILTED HIS HEAD AND LIKE HE WAS GONNA SAY SOME DUMB AMERICAN PHRASE BUT HE DIDNT AND YEAH
BUT YEAH! THAT WAS MY #TRBinLA fanaccount…im sorry if its messy and all over the place. But tbh rn im messy and all over the place and jungkook i just fell so much harder for jungkook now ohmygosh. I love jungkook i love bangtan they are everything I LOV THEM SO UCH UGH sorry if any of you actually took the tme to read this im trying to share my experience and keep memories as much as possible;; <3 I should be posting pictures and videos soon. So look out for those!

lays down and looks at the 13 unanswered asks that are still in my inbox from tonight, 

I DON’T THINK I CAN GET THROUGH EM ALL, i’m so tired ;-;, but thank you all for the messages, and i’ll try to respond to more tomorrow! 

….why should i be thanking you all, oh god YOU GUYS JUST FOCUSED ON MAKING ME AS SAD AS POSSIBLE

anonymous asked:

Your art is so inspiring!!! I'm an illustration student and i used to get sooo tired of drawing that it stopped being a hobby (especially now because im on summer break) but now i look at your art and get my tablet out and draw every day!! Never stop, you're awesome and your style is great !!!

Oh my god, this is really amazing! Thank youuuuuuu <3

Originally posted by wildvampirequeen

come-on-abs-what-happened-here asked:

Has anyone ever said that you look a lot like Emma Watson? ^-^

Oh my GOD!!! :))))))))) Big smile on my face right now!
I have been told that quite often, but admittedly I never get tired of hearing it! :D I personally find her so classy and beautiful, so being told I look like her gives me such a confidence boost and makes me all happy and smiley. So thank you for that. <3 

anonymous asked:

Is yonghwa ok? He looks exhausted in all of his recent pics:(

I think so? A lot of his recent pictures are taken after concerts or in preparation of a concert, so its normal he would definitely not look his best? Touring is exhausting in itself so I’m sure he’s pretty tired. He didn’t have a lot of schedules in between concert stops (thank gods) But since this was One Fine Day’s last concert I think Yonghwa will (hopefully) get some rest  before CNBLUE make a comeback. So thought he may look tired it might not be anything to completely worry bout? 

god i’m being so fucking serious i hate my dad so much i’m tired of him embarrassing me in front of grandpa and all his cool friends i was supposed to get beer for him for his sweet 60 party because i was the only one who looked old enough and now they’re all gonna think i’m lame thanks a lot you fucking asshole

I’m too lazy. I’m too much a coach-potato. My life’s getting boring, dull and quite unbright. There’s nothing interesting and exciting! I’m on a way to destroy myself and my own life. Thanks God, I’ve got something on my shoulders to think. But still! I’m sick and tired of being lazy. I know I can manage everything I want and dream about. Does somebody know how to win the laziness and reach personal goals? I want my body to become slim but I’M LAZY. I want to be financially independent from my parents and get enough money for my needs but I’M LAZY. I want to look attractive but I’M LAZY.
I want my life to become exciting and bright but I’M LAZY.
I want to get success in volunteer work and charity but I’M LAZY.

I hate myself for laziness. I must change my life in a better way. But… But I need my parents’ mentally support which I’ve hardly got in life. However, to be honest, me and only me is my main problem. I’ll do my best to change my own world and make it 100 times better than now.

hewouldnotice asked:

“I love seeing you covered in my marks…”

Smut Meme: Rough Sex Edition

Addison smirked and turned her head to
look at him, stretching her arms above
her head and arching her back off the
bed a bit. They’d been up late and she
was still tired. “Well enjoy them while
you can because they’re getting covered
up for work today,” she groaned, rolling
on her side to face him and curling into
herself. Thank god for turtlenecks.

Happy Anniversary baby! 😚😍 Thank you for showering me with love and care. You are a great blessing from God and I will never get tired of thanking Him everyday. Happy four amazing years for us. I look forward to many more years come! I love you baby! Forever and ever! 😙😙😙

anonymous asked:

I wish that when I was going through my years of depression, someone had come to me and tried to bring me to God. Obviously, you've got your heart in the right place. I understand it. You want to love God and try your hardest but sometimes you just get so tired and so sad that all you want to do is sleep forever. I get it. But I'm here to push you, I guess. To look beyond your own sadness and see the good that comes out of suffering. Read Job and Ecclesiastes. Sorry if I sound rude. I love you.

<3 <3 <3 You have no idea how much I needed someone right now. Thank you.

anonymous asked:

SAKATA HOUSOU watch/lv229494228 ww he was really cute and funny today, quite excited even though he was tired. He talked about touching the ceiling ww such as shima being in the volleyball club so his jumping ability allowed him to make it and sakatan looking uncool if he didn't make it (he barely made it in the video) He also talked about them dancing i.e. he couldn't get the simplest moves *around 44min? he does a whisper thanking listeners for coming even thou it's late and singing nee -aa

THAT HOUSOU WAS REALLY SUPER CUTE AND HIGH TENSION I SWEAR TO GOD www he was so hyper w You could tell he was in a super happy mood after being with usss and that just makes me so happy ahhh yeah, and shima apparently having been a volleyball player kinda surprised me (haikyuu shima w) and senra is so tall, jesus christ, he literally made a loud bang sound because he touched the ceiling so easily w for sakata, though, it didn’t look that bad.he hit it pretty well in my opinion (the best part has to be his stomach being flashed for a moment though w much gratitude) i really am curious to see how bad his dancing is ww he says it’s because his body’s too stiff, but i still don’t think he can be that bad at dancing. if anything, his mess-ups will probably be cute. and his whispers are very frustratingly ikebo, but he screws around so much i don’t know if i should laugh or. like. fangirl?? BUT HIS SONG CHOICES IN THIS REALLY HIT MY HEART

5 favorite kpop songs!

Rule 1: write down you 5 utmost favourite kpop songs ever. the songs that you can listen to for the rest of your life and not get tired of. The songs that never get skipped on shuffle. the songs that make you hardcore jam to.

Rule 2: tag your followers, friends, people you follow, anyone! :)

Tagged by leejinklies omg thank you again  ♡♡♡

1. SHINee’s love sick!! i love this song more than myself  and just look at jinki in this fancam jinki is so precious i hate love him so much goD

2. SHINee’s love, the song is so beautiful even if i didnt read the traduction yet lmao but it’s so so so beautiful ;a; and that key’s high note omg

3. Secret’s u r fired, this song is one of my faves of them and it’s so cool everyone should listen it

4. Taemin’s ace i dont know why I like this so much but taemin’s voice is beautiful here and i love the dance and it was so much better than danger imo and and and yea

5. Song jieun’s star; this song is the first one that jieun wrote so it’s super emotionally, the lyrics just killed me because it’s her story and it was so sad know how she feel :( plus she has an angelical voice 

sorry for my engrish but its 2am and i just want to sleep lmao but whatever I tag wowsuch-shinee, why-so-tae-mean, pinkiejinkibaesoomin, luckey-day, kibomey onleeace and everyone who wants to do it!!!

anonymous asked:

What I think about you: I think that you are really trying your best lately to be positive etc. and it seems like you and your blog with it is going through some kind of a transformation and I think that it must be incredibly tiring and hard, but look at you! still going! I'm proud :) and I hope that one day soon everything works out for you, cause you deserve it.. that's what I think... Have a lovely rest of the night :)

Oh my god, wow, thank you so much!
I didn’t think I’d actually get a message! *-*

You’re so supportive and adorable! I’m really trying to be positive and it worked pretty well for a while. I’ve been struggling a lot during the last week, but I hope it’s getting better again soon. Maybe I can even influence some of my followers to think more positive and feel better. That would be awesome!

However, sorry for the long reply and thanks again!
Have a wonderful time, honey :)

awkwardinnocent replied to your post “Just a quick thank you to my body for deciding that the best way to…”

Oh god. I do this too. Angry? Crying. Stressed? Crying. Tired? Crying. Happy? Crying. Hopeful? Crying. Just endless crying.

I’m so glad someone else gets this too. I was having a conversation with my mum today and I was trying to be mature and take the criticism I deserved (because I did) and then as soon as I had to respond my throat got really tight and I started crying and had to be like ‘I don’t know why I’m crying, I’m not sad I swear’. Plus I look horrible when I cry. No joke, it’s ridiculous.