tell me that i'm pretty

Things I love about troll hunters: The way they exaggerate being at the dentist’s like 

Toby had to be there for two days, which Jim pointed out  

but my absolute favorite one is when Strickler goes to the dentist like 

it’s obviously daytime right and i think it’s like 3-4 right now when Jim  goes to get the ring off Strickler

AND THEN WHEN IT CUTS BACK TO STRICKER 

AND ITS NIGHT ALREADY AND SINCE IT SEEMS LIKE IT’S SPRING OUT HE HAD TO BEEN THERE FOR WHAT 

4+ HOURS JESUS 

I’M 60% SURE IT WAS JUST A CLEANING TOO. GOD THIS DETAIL IS JUST HILARIOUS TO ME 

6

That’s definitely not the first thing that should have come to mind, Kuroo

(tho it looks like no one really minds

aside from bokuto that is)

Some US Presidents as @dril tweets
  • FDR: christ.. ive done it again.. ive posted the absolute good truth shit that every1 has been waiting to hear in this sea of lying crap nonsense
  • Truman: please remember that im in charge of this website before you try to drag some toughguy shit all over my good page
  • Eisenhower: Q: What is your Passion Sport? A: My Passion Sport is football and golf
  • JFK: when you do sutuff like... shoot my jaw clean off of my face with a sniper rifle, it mostly reflects poorly on your self
  • LBJ: just give me one hour and no swear filter and i can literally completely destroy anyone psychologically with aim instant messenge
  • Nixon: im an exhausting person to be around but once you get to knnow me im actually a giant shithead with irredeemable mouth
  • Ford: ive trademarked the term "The guy who fucks up" so if you see someone else using it pleaase stick my Fair Use brochures to their car
  • Carter: i attribute the complete failure of my brand to the actions of detractors, oor my "trolls", as it were, as well as my own constant fuckups
  • Reagan: incredibly handsome , charismatic famous boy credited with ending income inequality after saying that slumlords should be called "dumblords"
  • H.W. Bush: looked at a newspaper today. looks like we're getting taxed out the wazoo, with this president. anyone else see this shit? tax out the wazoo
  • Clinton: every now and then i like to treat myself to a bit of "Lying under oath"
  • W. Bush: PLEASE look up "Event Horizon" on wikipedai before you chastise me for screaming it on 9./11
  • Obama: The absolute shit Im forced to put up with as a content Producer. Ive sacrificed my basic human rights in order to placate U fucking people.

Replace Plus Extra Chapter 14: Christmas Miracles

What if the Generation of Miracles were Santa?
Kagami: *snore*

Keep reading

Summarizing The MM main characters
  • Zen: Accidental psychic mom friend; endless gladiator fight to the death with Trust Fund Kid; pushing his "ALL MEN ARE WOLVES" propaganda; "Help police! there is a handsome man in my mirror, oh wait, IT's just ME~! *takes selfie*
  • Yoosung: LOLOL IS LOVE LOLOL IS LIFE; too good/pure for this world; they said I would understand life when I'm older, now I'm older, but I don't know sh*t; watizbasicspellin anspazin,HOW2WUD???
  • Jumin: aesthetic sh*tposter; do you want to see my cat? No? T O O B A D; I don't just make it rain, I'm a tsunami; seemingly emotionless, but unapologetic troll (especially to mom friend)
  • 707: #LifeHacks: replace feels with memes; hello my baby~ hello my honey~
  • h e l l o d a r k n e s s m y o l d
  • f r i e n d; HONEYBUDDHACHIPS/PHDPEPPERISOTP, "I'll sleep when I'm dead~! (I hope that's soon! lol)"
  • Jaehee: "I'm surrounded by idiots"; only one who seems to remember that this is a business app; "you seem stressed" "yeah, it's the stess"; mistaken as mom friend, but actually big sister who is highkey done (lowkey into actual mom friend)

while the earth spins

Summary: In this universe, boys he liked couldn’t like him back. They were straight, they had girlfriends, and reading more into it only led to disaster. He wanted to be with them. He wanted to be them.

Pairing: Even/Isak

Words: 3,010

“You’re my best friend, you know?” Jonas said. He was always more relaxed when they were high, and Isak wasn’t sure what to do with this freer, looser Jonas. Jonas flung his hand through his curly hair and threw his head back, dangerously close to landing on Isak’s shoulder. The space between them buzzed with possibility. “Shit, bro, I don’t know what I’d do without you.”

Isak almost laughed. Jonas had no fucking idea.

[Ao3]