teh ais

Ideas went around awhile ago in the rhack tag about Rhys putting Jack into some harmless or useless common object. I can’t imagine anything more useless than an Idog, other than a Furby but someone did that.

Jack would absolutely blare shitty music at midnight to keep Rhys up and play really loud noises to startle him. He’d probably play shitty sound clips like dolphin laughs or air horns too what an ass.

I can’t write characters that well but I tried and I can’t believe that I spent real time on this. I messed up Rhys eye too it’s supposed to be the brown one whoops.

Di mana Allah?
  • * order teh ais *
  • Si A : cuba kau minum teh ni, kau rasa apa?
  • Si B: rasa manis lah.
  • Si A : Nahhh. Sekarang kau tunjukkan aku mana 'manis' dalam air ni?
  • Si B : ermmm ..
  • Si A : Tak nampak bukan? Ok. Sekarang tunjukkan pulak kat aku, mana gula dalam air ni?
  • Si B : Hah. Lagi lah takde.
  • Si A : kan... Kau carik lah gula dalam air ni sampai kiamat pon kau takkan jumpakan. sebab gula tuh dah larut. Sedangkan makhluk Allah pun kita tak dapat buktikan yang benda tu wujud, inikan pula Allah. Contohnya macam manis tu tadi lah. Kita rasa manis tuh wujud tapi kita tetap tak nampak manis tuh kan? Tapi kita rasa! Naa.. macam tulah, kita tak boleh kata Allah tuh bertempat sebab Allah wujud di mana-mana. Dan hanya orang beriman, dia dapat rasa kewujudan Allah.