tear come out omg

omg i literally just THOUGHT about the start of the graduation song by vitamin c and tears are coming out of my eyes and my chest is all tight omg that song makes me cry so much and it’s been like 12 years since i was in year 7 when they played that song and i’m still like FUUUXXXKKKKKMMM every time it comes on omggg

anonymous asked:

I would actually love to see the girls Lexa dated or hooked up with pre-Clarke come out of the woodwork when Lexa becomes more famous. I'm sure she'd be on friendly terms with most of them. Except for that binch from the journal page of tears who kissed and dissed our little 🌈🐭. She'd come out like "omg Lexa! Remember the good times we had together? I've missed you!" To which Lexa would be like um, no.

Clarke would be so feral to those bitches

What did you just say?
  • Yoongi: dude I can't wait to see what bitches we can pull tonite
  • Namjoon: what bitches
  • Jungkook: i know that word
  • Jimin: what does it mean then
  • Jungkook: it means a female dog. but hyung why would you want to pull a dog that's animal abuse
  • Hoseok: no, hitting Yoongi is animal abuse
  • Yoongi: lmao says the horse looking face
  • Hoseok: you can sma
  • Yoongi: only if you do that to me first
  • Namjoon: ^stop fighting couples like both of u need to stop
  • Hoseok: who tf said we were a couple Namshit
  • Namjoon: fuck u assface you can go make out with your boyfriend yoongi
  • Hoseok: sorry i don't speak idiot what did u just say hmmmmmmmm
  • Jimin: STFU ALL OF YOU DAMN
  • Taehyung: wait what did yoongi hyung mention a while ago
  • Jungkook: he said he was gonna pull some female dogs which isn't nice at all
  • Jin: CAN YOU ALL PLEASE BE QUIET I'M TRYING TO HAVE MY BEAUTY REST DAMN IT
  • Yoongi: lol what beauty
  • Jin: WHAT DID YOU JUST SAY TO ME
  • Jungkook: Jin hyung, Yoongi hyung said that he was gonna pull some bitches tonight
  • Jin: WTF YOONGI WHO SAID YOU CAN
  • Yoongi: he thinks I'm talking about female dogs
  • Jungkook: says who
  • Yoongi: you ya lil butt
  • Jungkook: first of all i'm not a butt
  • Yoongi: ok and?
  • Jungkook: and do u really think i'm stupid enough to think what bitch really means ik you're going to the club tonight
  • Yoongi: say that one more time and I will kick ur lil butt all the way home
  • Namjoon: this is deep
  • Jungkook: excuse me & why r u pulling bitches if you're one
  • Yoongi: ......
  • Jimin: OOOOOOOOOOOOHHH
  • Taehyung: that's a hella burn right there omfg
  • Hoseok: i knew i should've recorded this
  • Namjoon: i taught him well omg there's tears coming out of my eyes
  • Jin: Okay Jungkook stop saying that or else you'll get grounded
  • Jungkook: tell that to the little butt in the corner crying bc of how roasted he is
  • ©cutiebangtan
7

Neens~ OMG! 

Sho wonders aloud if Kazu’s lower half is clothed, and Kazu reveals that he… IS!!!!! 

*fangirls all over give the thumbs down for teasing us with the prospect of half-nekkid Neens on Japanese national TV*

VS Arashi 20.08.2015

I-I DON’T CARE ABT ANYTHING RN.

THANK YOU T-SENSEI AND EVERYONE MAKING THIS SERIES BEAUTIFUL AND PRECIOUS