still not talking about it tbh

Maybe I’ll send HBO a raven

I did a little research online and right now I’m curious about one thing, so maybe I should really send HBO a raven and ask them this:

did you forget about the Starkbowl that was promised?

I mean, for more than a year now we have been inundated with alarming reports about the Starkbowl… but as we saw last week it was cancelled.

Nevertheless, I’ve been thinking that the fiery confrontation between two of the important Starkbowl players would have been addressed by someone at HBO even if the Starkbowl was cancelled … but I found nothing.

So, let’s take a look at the list of people who have commented the episode “Stormborn”:

The writers and part of the cast talked about the episode but none of them said anything about what happened in the crypt ( tbh the cast commented just their scenes but still the writers didn’t say anything about that scene)

There were reactions to that scene everywhere because it was so damn satisfying to see, so imo it’s a little strange that D&D or Cogman have nothing to say about it… it’s Jon and Creepyfinger first ever scene together where they talked to each other.

I shared my 2 cents on the importance of the crypt scene in my post for the second roundtable (x) for @jonsameta and since for now it seems that D&D conveniently ignored to comment on it I stand by my opinion that the crypt scene is really important for Jonsa future and in the light of the above my guess is that right now we are not getting any official statements on Jon threatening Creepyfinger because they don’t want to play the Jonsa card yet.


P.S. if anyone read some official statements on this scene please PM me, I’m really curious to know their opinion about why they decided to show us that scene

Truth or Dare with NCT 127 would include

Request: “what would truth or dare with nct 127 be like? 🤔🤔 (this is a request hint hint) *winks* *fails*”

A/N:  \( ̄▽ ̄)/


  • Truth or Dare with this guys would be the funniest and wildest thing ever, tbh. They would give the best reactions, constantly screaming and laughing out loud when they hear the dare or the question and the answer that you or other member gives.


  • But the fact if you would still have some dignity left after the game depends of which member we are talking about:


    • Taeil: The one who would choose either really boring challenges/questions or really interesting ones, with this guy you can never know. But most of them are actually not a big deal like talking to an stranger who’s sitting alone in a cafe or ask you things like which member is the ugliest or who had the worst singing voice.


    • Johnny: His main goal would be to make you feel embarrassed, for sure. He would tell you to dance to NCT songs in the middle of the street or things like that. When it comes to the questions, he would also ask you things related to the members like who would you date or which NCT Dream member you like the least.


    • Taeyong: Our leader would go a lot more easy on you. He would ask you to do more silly and innocent things like giving your favourite member a kiss on their cheek or ask you in which group of the SM would you like to be part of.


    • Yuta: Oh boy. He probably has to whisper in Taeyong’s ear his Truth or Dares so he can make sure that he won’t say anything out of place in front of Haechan or Mark. But still, grinding on random people in the streets or questions like what’s your sex face like, lol.


    • Doyoung: I feel like he would also go easy on you, kind of. He wouldn’t obligate you to do anything you’re not comfortable doing but he may get a bit cray cray with the questions. He would also have to ask Taeyong for permission first, and even if he doesn’t have the permission he would be too curious about it to changed it and would probably whisper the question in your ear anyways.


    • Jaehyun: The same as Taeil, he would either come up with really simple and easy ones or really embarassing ones. Like Doyoung, he would get really creative with the questions and would ask a lot of personals ones.


    • Winwin: Of course this angel would go easy on you. He would do choose the same kind of challenges that Taeyong would but slightly more original and embarrassing ones like ask you to promote NCT in the middle of the street or ask you to describe your favourite this about him for like five minutes, lol.


    • Mark: He wouldn’t be sure what Dares give you, so he would probably ask the members for a bit of help in that one but would always chose the most innocent of all of them. And when it comes to the Truths, he would be a bit nervous about asking you personal stuff so he would ask you about your opinions about certain things or about the members.


    • Haechan: Johnny 2.0, basically. His Dares would be so weird that you would get slightly worried about the things that happen in his mind, lmao, but one of those would be Yaja Time a 100% So be prepared to be treated like shit for like five minutes. And when it comes to the Truths, like Mark, he wouldn’t want to ask you too personal stuff in front of everyone so his questions would be really mature like how do you see NCT in five years or what did you think of him when you first met him.


  • Basically, Truth or Dare with this guys would be really fun and all of you could play this for hours, but you gotta be careful with the members if you still want to have some dignity left, lol.

anonymous asked:

It's making louis look fake..I can't remember another male celeb talk this much about his gf lmao . It's overkill and awkward given his 2013-2015 fighting against it, like you said he's got talking points but they're all het topics that even if it were real I'd still not want to know this shit? I don't think this is louis doing it voluntarily or about wanting to be closeted because he would never want to overshadow his song this way. TBH He wouldn't come out anyway even if this wasn't happening

have you fucking.. ever… once… listened to Liam Payne speak a sentence… ever. Also male celebs v v often rave about their wives or gf’s it’s normal. 

this is also the most disjointed ask jesus

god i hate this and i hate that youre not even paying attention to his promo. In a 10 minute interview he might mention her once, twice MAYBE. You think that’s all “het”? You’re making it more about her than the media is

5

Wouldn’t you trade it all to have Thomas Hamilton back again?

Summarize of the conference with Kubo and Yamamoto :)

Live drawing by Kubo during the conference *still squealing*


Kubo and Yamamoto were so much kind with the audience like, at the very beginning, they wanted to know if there were any other persons who came from other countries than France :)  and they were curious to know if we knew/watched ice skating. Tbh, during all the conference they kept recommending to keep interest to skating and professional skaters x)

That was actually so nice to see that they were truly devoted to their works, they mostly talked about french skaters and the influences it could give them for YOI, that was pretty interesting.

For example:    

Laurine Lecavelier skater was the kind to change costums between the performances of her program so Kubo & Yamamoto took this idea too.

They got inspiration of Brian Joubert for the design of the costum of Michele, and Guillaume Cizeron for Giacometti’s character.

And my favourite one, they talked about an anecdote with Philippe Candeloro, who during one of his performance went in the audience and said “I love you” to someone in the public ;))
(And now I have this headcanon about young Yuuri who came to watch Victor and Victor coming to him and whispering ILY to him//////////////)

Kubo also talked about couple performance. She said that when the two skaters are a couple in life too, their performance is even more touching and beautiful <3 (NOT A COINCIDENCE I’M SURE)

edit : I forgot a part too when she said that for duet who aren’t in couple, they could be as convincing and emotional sometimes ;)


Now about the movie, they said for the moment it’s still in project and they don’t have a scenario yet. They also said they would give their best and also they would make sure that it could also be released in cinema in France *crying*

It ended with some questions from the public.

One person asked if we will may have more skating moments for the girls (very important question indeed!!!!! *v*). They replied that even though the scenario of the movie isn’t written yet, they would like the idea.

An other important question was about the possibility to learn more about Victor and Kubo said YES FOR SURE \(; v ;)/ she couldn’t talk more about it either for now, but she hoped we will love what will come <333

And finally, a lot of cheerings and a “born to make history” with Kubo~

Such a nice moment with them and everyone :’) 

Trans Lance Headcanons

•He figured out he was trans when he was like 12
•He told his family and they were a bit on the fence at first bc they didn’t really understand it but eventually they were all really accepting
•He picked the name Lance bc Lance was the name of an older boy who always looked out for him and Lance really looked up to him
•The boy killed himself, so Lance also took the name to honor him
•For his 13th birthday his parents got him a binder and he cried
•He hasn’t started transitioning yet, but his parents are saving up the money
•Lance’s family had to fight tooth and nail to get the Garrison to let Lance room with a boy and recognize Lance as a boy, but they managed
•Some teachers would call him Lana bc they were assholes and it messed with him more than he let on
•Some kids at the Garrison made fun of Lance for being trans but Hunk found out and he went into Mom Friend Mode™️ and kicked their asses
•Speaking of Hunk, when he found out Lance was trans he didn’t care at all!!
•Lance was changing and Hunk saw him in his binder and Lance kinda freaked out
•Hunk promised him that he really didn’t care, Lance was still his best friend
•Lance cried
•Lance used to have a really warped sense of masculinity and thought he had to be tough and all those things society expects of men to be seen as a boy
•He still kinda does, and he deals with it by flirting with girls a lot
•He didn’t want to recognize his bisexuality at first either, but then he saw a cute boy (probably Keith) and was like “oh damn”
•Lance at age 14: makeup and skirts are for girls tho
Lance now: *winging his eyeliner and looking in the mirror* this dress really makes my eyes pop tbh
•Pidge finds out when they’re in space and she almost cries bc she’s trans too!!!
•They have talks about it all the time tbh
•Lance at the space mall: PIDGE THERE’S CUTE BRAS, LET’S GET YOU SOME
Pidge: holy shit
•Pidge: hey don’t forget to take your binder off, it’s been like 7 hours
Lance: oh shit you’re right
•Keith finds out during a training session when Lance takes his shirt off and he’s wearing his binder
•Shiro: Keith you’re staring
Keith: nO I’M NOT
Shiro: that’s literally your pining face
Keith: i don’t have a pining face-
Shiro: Keith I’ve known you for ten years yes you do
•Shiro finds out bc Lance tells him one day
•Lance: hey Shiro I’m trans
Shiro, not even looking up from his book: cool
•Allura and Coran are confused at first bc it wasn’t called transgender on Altea but when they explain it they’re like “ohhhh alright that’s cool”
•Whenever an alien accidentally misgenders Lance he gets really uncomfortable but corrects them
•They usually apologize but if they’re a jerk then literally the entire team just. Casually starts bringing out their weapons.
•Shiro: *holding Keith back* Keith you can’t just assault someone-
Keith: he called Lance she and won’t stop!
Shiro: *letting him go* nvm go wild

Feel free to add your own headcanons, I love hearing them!

     [ Just realized that I never posted this here~ but fun fact, this is the very first drawing of Professor Kukui I ever did lol way back before the games even came out! 

     Surprisingly… I still kinda like it haha! ]

6

Hayley Williams redefines the term ‘role model.’ Role models are supposed to be flawless people, whom are optimistic everyday and changes the world through something. A natural born leader, maybe? Well, Williams gives a totally new perspective on that. She states her flaws, talks about how depressing other people / life can be, yet still manages to change people’s moods through her music. She’s a leader in staying honest and pure, and expresses kindness as a must-have in order to survive peacefully. She represents growing up and staying strong through life’s hardships, and that hope is required to move on. Williams is a strong spirit to look up to, and a spirit that will influence generations to come.

okay so I just feel the need to say why Brooklyn nine nine is the best show so strap yourselves in it’s gon be long 

 * first off, hella diverse cast 

 * and no “token” characters there just for the sake of diversity, each character has very different personalities from each other and represent the actual population

 * despite totally different personalities they are all really good friends and care about each other so much- each character’s relationship is different and I find that beautiful 

 * wE HAVE A BLACK GAY MAN IN THE HIGHEST POSITION OF POWER IN THE PRECINCT?? that’s so cool

 * amy santiago is never played off as “just Jake’s love interest/girlfriend” she has all her own plots and stories and is amazing and strong and the best

* healthy communication in amy and jakes relationship !!! making sure it doesn’t stop them from doing their job to the best of both their abilities !!! 

* Terry is a very macho “man’s” man but isn’t afraid to show his feelings and it’s real nice to see them show how being emotional doesn’t make you a weak man 

* the solidarity between the girls because we gotta stick together 

* “I met god” “what does she look like?” “Ethnically ambiguous" 

* constantly calling out the world for all it’s shit (homophobia, racism, gun laws, corruptness of the police, sexism, I cOULD GO ON) 

* and now the reason I decided to make this now: THEY JUST MADE A WHOLE EPISODE ABOUT HOW BULLSHIT RACIAL PROFILING IS 

* a show about cops still managed to find a way to talk about it bc they know it’s an important issue and did it in such an incredible way 

* showed two sides of dealing with the situation, holts plan and terrys, and neither were ideal, both would have backlash for Terry more than the dickhead who stopped him tbh

* and showing Jake doing hella suspicious shit and not getting stopped 

* oNCE AGAIN CALLING OUT THE WORLD FOR ITS SHIT 

* (but this time with a whole ep not just mentions bless) 

* also Jake and amy having to explain it all to Terry’s kids was v upsetting to see how scared they were at first that this would happen just because they were born as they were 

* AND mentions of transphobia and telling the twins it’s okay if they don’t identify as female, what other show would 

 this ain’t even everything it was just getting v long BASICALLY no show is as woke as brooklyn nine nine, it’s hella funny too with great plots and ships too if that’s what you look for and everyone should watch and @ fox if you don’t renew I will fight it is better than all other shows

Not to be dramatic or anything but I can literally watch Louis talk about literally anything for any amount of time, honestly he could talk about the science behind dust for like 8 hours and I would hang onto every fucking word

8

LOIS:  Look, Clark, I know that I got a little thorny when you raised the red flag on A.C.
CLARK:  I was just trying to look out for you.
LOIS:  And I appreciate it.  I’ve just never had someone to help guide me through the shark-infested ocean of romance. … Not that I can’t fend for myself.
CLARK:  You know, I think I was wrong about our friend A.C.

nori-wings  asked:

Maaaak, do you like shoujo? ♥ (I think you mentioned it to me once, but I'm not sure) if you do, what are your favorite anime/mangas?

LONG POST AHEAD!

I do like shoujo :3c  ♥ ♥ ♥ i’ve loved shoujo ever since Cardcaptor Sakura ~ (that was one of my fave childhood animes  ♥)

here’s a list of my favorite ones (so far, in no particular order):

ANIME:

1. Tonari no Kaibutsu-kun / My Little Monster
the theme song is sooooooo catchy and adorable and so rainbow-y! there’s a maka look alike! (she’s in my header btw), and haru is just the sweetest dorkiest anime character. i have a soma au for this. and there is a love triangle. i need a season 2. i am dying. save me. this has been one of my favorite shoujo animes for a long time ♥

2. Kyoukai no Kanata / Beyond the Boundary
it’s kind of not a typical shoujo, because it has a lot of action in it- but the art & animation style is just #artgoals and #gorgeous and the characters are so lovable i could scream. also i have not watched the movies yet but i would so love to watch them soon

3. Ookami Shoujo to Kuro Ouji / Wolf Girl and Black Prince
i honestly would recommend the manga (since it’s better than the anime), but i love the ending song???? it’s so catchy and i will make a soma animation for it one day. this was honestly the inspiration for my mak persona! i only recommend it if you read a bit of the manga and want to see it animated

4. Shigatsu wa Kimi no Uso / Your Lie in April
if you’ve seen tumblr posts and gifs about this and know a thing or two about the story, then you know why this is my fave. the art and animation style is AHMAZING, the story is sooooo good??? (feels though im warning you)
the ending could have been a little bit slower? but it still wraps up the anime very well, it gives all the characters closure. (did i mention the characters are all lovable too??). also i want to animate the theme song for soma au not gonna lie

5. Akagami no Shirayukihime / Snow White with the Red Hair
the ones who produced this was the same animation studio that handled Soul Eater!! (studio bones)!! girl power tbh shirayuki (the red haired girl) is such an independent girl ♥ i love her.
also there’s a white haired boy who i think you’ll love cuz he is already one of my cinnamon rolls. freaking potential SoMa au i tell u (there are 2 seasons but i wish for another one) (also i love shirazenobi) (casually tags @l0chn3ss)

6. Nisekoi / False Love
soul’s VA is the same as the male main character’s VA. nuff said.
no but seriously i love every single character here. it’s the only harem i would dare to watch. it’s so funny and light-hearted and the plot will keep having twists. it’s really fun to watch. @l0chn3ss@flamedork and i made a SoMa au for it last soma week :D the anime ending had something missing to it, but i believe you’ll still enjoy it nonetheless ♥

7. Nagi no Asukara / A Lull in the Sea
OKAY I HIGHLY RECOMMEND THIS TBH out of all of the shoujo animes i listed as my fave, this one takes the cake. i actually did not expect any of the twists, and the story goes really deep. the ending could have gone better tbh (im so salty about how it ended too quickly), but the characters and how everyone interacts, it just makes you keep wanting to watch it D:
(plus! the art style is adorable im crying about it. the animation of the waves and the sea– and the opening and ending themes are soooo cool ♥ )

8. Cardcaptor Sakura
oldie but goodie! there’s also a reboot coming up (or a sequel i think? based on the new Cardcaptor Sakura Clear Cards manga- which is so amazing for people who love nostalgic shows) idk if i can say any more about it, but it’s a magical girl story! and i love every single character. syaoran is my blushy-blush child.

9. Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru / This Art Club Has a Problem!
this was one of the most recent i’ve watched and it’s totally not like all the others. mainly because… it’s just so random? it’s a school anime about an art club and i just love the characters and the randomness of it all. i totally ship these two who are just so cute together but the guy is too dense. eurghhh
(this anime has a manga but i havent read it so i cant say much about it)

10. Tamako Market
this is one of the cutest shoujo i’ve ever seen. oh my gosh- you will love tamako. for sure. also! the animation is so fluid and adorable! the opening will make u puke rainbows bc of the cuteness, and the ending is so aesthetic, every scene would be worthy for a gifset. the story is different for a school type anime (it’s more centered on the marketplace tamako lives in) and it revolves around all the characters and their development and relationship to tamako :3

11. Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai (i’ve memorized this anime title) / We Still Don’t Know the Name of the Flower We Saw that Day (or in shorter terms: AnoHana)
this anime is definitely one of the best ones. it will make you cry. produced by A-1 pictures, the same ones who animated this prized piece. you will definitely cry. it’s best if you watch for yourself if you havent watched it yet ;w;
p.s. i love menma so much hrhrrrr


MANGA:

1. Hirunaka no Ryuusei / Daytime Shooting Star
the art style of this manga is my aesthetic tbh. the characters and the love triangle is my fave part– for me, ending could have been less rushed tho (i will fight for mamura) (just a warning, there’s a teacher-student thing going on)

JUST LOOK AT THE ART STYLE DAMN

2. Tonari no Kaibutsu-kun / My Little Monster
yeah this has a manga too! i love the characters and the love triangle too (you can see i have a type), and the art style is so lit, you’re gonna love it. i don’t remember if i loved the ending, but yeah it’s completed as well

3. Taiyou no Ie / House of the Sun
i don’t remember much of the story anymore (since it was such a long time ago since i last read it), but the art style is so cute it will give u cavities. it’s kind of weird since the couple may seem like siblings, but eh, they’re just really close childhood friends. if you like domestic fluff, you will love this.

4. Ookami Shoujo to Kuro Ouji / Wolf Girl and Black Prince
i basically love the character development. the art style also gets better over time and the story so far is going through so many twists. i have not caught up too much so pls no spoilers :“)

5. Akagami no Shirayukihime / Snow White with the Red Hair
yeah this has a manga too! right now the manga is still ongoing so it’s not too late to catch up :”) i also need to catch up though hehe

6. Nisekoi / False Love
it also has a manga!! if the anime is super good, then the manga is so much better. it handles so much character development and i seriously got addicted to it the more i kept reading. unfortunately it’s finished (i wanted to see more heh), but the ending is kept with good closure for each character (for a harem, that’s a blessing), but it also depends on who you’re betting on for raku ;w;

7. Cardcaptor Sakura
honestly im not even sure how many chapters there are, but the new Clear Cards manga is still ongoing, so there’s something to look forward to :D


(not sure if i should add this but i want to talk about it :>)

FILMS:

1. Kimi No Na Wa / Your Name
have i talked about this enough? no? well im gonna talk about it anyway

it’s so amazing. i literally screamed all throughout (well maybe not really).
the animation. the voice acting. the characters. the designs. the music. the aesthetic. the story. THE STORY AGH you will cry. or at least be moved.

2. Koe no Katachi / A Silent Voice
this movie gave me a great hype tbh. even though the ending could have been a bit more thought out (as you can see i have such a high standards for endings), the story and the feels totally made up for it. it deals with a more serious topic than Kimi No Na Wa but it’s worth the watch esp if you like crying good animation and friendship-type shoujos (but u will have feels. i promise).

10

“Stella is a beautiful, intelligent young lady. She is super cuddly and snuggly, and is very chill. She needs to eat, at like 8:00 AM, and if I don’t get up before then, she makes sure I do, and uh- I didn’t think I’d love having a cat this much. I still have moments where I look at her and I’m like ‘oh my gosh! you’re my cat!’ this is like a big deal.” - Alberto talking about Stella

a request!

reblog this post & in the tags talk about ur first Legit oc

anonymous asked:

Omg i only left for two days i swear what happened at comic con why is everyone shading the supergirl peeps

hmm where to start,

- First the cast (minus Katie, Odette and David) made fun of fans seeing supercorp romantically with jordan singing about how they are just friends and will never get together

- He then posted two (2) “apologies” on instagram 

- Forehead dude and the girl of crack liked them then Mehcad commented something that i didn’t want to read tbh

- “It’s not toxic, it’s not unhealthy” - forehead lmao

- then the girl on crack talked about how the loss of manhell was like kara losing her world lmao 

- also forehead making homophobic comments and mehcad, his gf on crack and the other white boi while david, katie and odette are plotting their characters’ deaths

- Beautiful and amazing Chloe Niccole did this and now the lead of supergirl wants to sue her lmao

- Still no apology from her or anything really

- Big kudos and love to the love of my life Katie McGrath for defending, speaking up for us, lgbt fans.

Love to Katie, Odette and David for not going along with the homophobic jokes I stan them


Basically the whole Supergirl cast is cancelled except Katie, David, Odette and Chyler. You didn’t miss much

anonymous asked:

I get the feeling Mackie is very protective of Seb. Same as with Tom Holland. He can jokingly talk shit about his white boys all day long but the minute someone else does it in seriousness then Mackie would be the first to fuck someones shit up.

listen, do not start me on the Seb and Mackie dynamic, they are bEST FRIENDS!!! They make fun of each other like, in front of each other, but the moment someone asks about the other and they’re apart it’s all “Seb’s humour has come a long way, he’s been pretty funny this year.” or they’ll just bring the other one up like “I actually haven’t been to New Orleans yet even though one of my BEST FRIENDS lives there.”

Also Mackie complimenting Seb in front of Seb because he knows Seb gets all bashful about it so he can simultaneously be nice and make fun of him? Next level best friends stuff. Seb and Mackie love each other, they’re best buddies and i love them.

{Special} College!AU Yuta
  • major: plant biology
  • minor: n/a
  • sports: soccer team
  • clubs: photography club, earth coalition, did debate team for a while but only because he liked getting into arguments with doyoung in front of people LOL
  • is really popular, fun, and relaxed,,,,,,you can see him taking a stroll from the library to the lab looking absent mindedly at the trees or at the sky
  • but don’t underestimate him,,,,,because he’s actually really smart and organized
  • a lot of the research he does in his courses is praised by his teachers even though he’ll play it off and be like “ah~ i got it right? what luck!”
  • but in front of other students he’s like hell yeah im the prince of the plant biology major ~~
  • likes nature so decided he may as well make a career out of it, also taeil told him once that he looked good in white so getting to wear the lab coat kinda makes him giddy
  • but he frequently likes to hike and go to forests,,,even on days when it isn’t required for his major
  • flirts naturally with everyone, from the TA in class, to the people in his group, to people in completely different majors, once came in to check up on an experiment his group was doing on some eucalyptus plants and i shit u not he touched a leaf and was like “ahhhh, you look pretty today~” to the freaking plant
  • tried to tutor for plant ecology but yuta has this thing where he can plan everything perfectly in his head but when he gets to actually trying to explain anything he’s like ah,,,well,,,you see,,,,one plant,,,and other plant,,,,become friends??? wait no,,,,,biologically plants cant make friends,,,,,,they,,,,,,interact? first date? yEARS of EVOLUtiON haVE CREATed This pLANT,,,,,,,,,,,,does that not make sense
  • but hey,,,he tried his best
  • doyoung calls him “narcissist nakamoto” anytime they see each other on campus dfldskdg
  • but honestly,,,he’s not wrong,,,,,because every soccer game the uni has yuta somehow ends up flashing that handsome smile of his and ending up on the front page of the uni’s sports website, the uni journal, hell even the other teams school has photos of yuta because he’s undeniably attractive
  • esp in a soccer uniform with his hair pulled back, pretty sweat down his strong jawline, and his eyes that can go literally from ^__^ to the most sERIOUS expression
  • comes of cool~ and suave~ and like suuuuuch a smooth talker
  • but all of his friends just sneer when people gush about yuta because they’re all like “this is the dork who calls his mom at like midnight and says he misses her and cries” and also apparently enjoys kidlike things like amusement parks and kamen rider 
  • “isn’t yuta soooo manly and dreamy~?”
  • taeyong somewhere: he collects anime figures don’t trust him
  • jokes jokes
  • but it’s cute,,,,yuta is all flower boy charm in his pressed lab coat and brilliant big smile and always trying to show off that he’s a gentlemen 
  • but also squishing winwin’s cheeks during lunch because wahhh so cute and getting all happy over the new pokemon release like,,,,,how soft
  • his dorm is slightly disheveled but it proves that he works hard with stacks of books and highlighters alongside the many trophies and medals he’s won for the school
  • (and ofc,,,,,his kamen rider figurines lmfao)
  • but yep it’s summer!!! which means a lot of kids have left the campus but some classes are still going on
  • you happen to not be taking any,,,,but you get a job at the local fair that’s going to run all summer a couple blocks away from the uni so you decide it’d be better to just stay in the dorm and well,,,,,make that Money
  • yuta,,,,,,,is also staying but that’s because one of his group studies is being conducted by a teacher who won’t be back in the fall
  • and tbh you only know yuta vaguely,,,,you’re friends with jaehyun who has talked about him and you’ve seen him in the school news
  • but,,,,,you’ve also “heard” rumors about him,,,,,how apparently he likes to flirt as much as possible and isn’t really interested in anything serious
  • someone once said something about how he accepted ten confessions in a day but then broke up with the girls through text
  • and you don’t???? know him???? but those rumors feel weird and full of jealousy
  • but at the same time like what is it your business anyway not like you and yuta have ever interacted 
  • until,,,,,,that changes
  • see your job at the fair is pretty simple,,,,you sell tickets to the ferris wheel and tell people which cabins to sit in
  • the ferris wheel is pretty tiny considering this isn’t a permanent fair,,,,and the rides like 5 minutes tops,,,,,but it gets fairly popular
  • esp at night when all the couples walk by sharing ice-creams and cuddling up close when they buy tickets
  • and secretly you’re like blEGh,,,but at the same time cant lose this job so u just smile and sell tickets
  • and??? that’s when you notice that almost every night
  • yuta comes by
  • and you know it’s him from the face but also,,,you’ve heard him speaking japanese on the phone when buying tickets,,,,,and you don’t think anything of it
  • but he keeps only,,,buying,,,,one ticket,,,,,every night
  • and idk you don’t want to say anything because maybe,,,,this is his stress relief from summer classes????? but at the same time everyones saying this popular boy who could have anyone he wants on campus is spending his nights. alone. on the ferris wheel
  • somehow, without either of you saying much to each other you memorize the time he comes by and save a ticket just in case 
  • like two weeks into this whole ordeal you dont even ask him to pay you just hand him the ticket and yuta gives you a look but you’re just like,,,,,go
  • because honestly you start thinking up ridiculous scenarios like,,,maybe he cries in there???? maybe the ride reminds him of a lost loved one??? maybe,,,,,,,,he uses it as a place to scream out all his frustration 
  • and the tickets are way 2 overpriced anyway college kids need to help each other out
  • but ,,,, the night before the third week of summer classes starts yuta finally says something to you 
  • and when he does you almost fall down,,,,because????? but as you slide the ticket over he goes “this place closes in half an hour, right?”
  • you nod 
  • and he’s like “ill be by the entrance. let me treat you to dinner.” 
  • at first you think you’ve heard wrong - maybe that he needs to treat someone to dinner
  • but when you meet his gaze, yuta smiles and is like “i promise to be there.” before walking off like it’s the moST Casual thing to ask a STRANGER to dinner
  • it shocks you so much that you barely manage to stutter out a “ok” when he’s literally gone
  • as,,,,he promised yuta is standing at the entrance as you come out still wearing your uniform t-shirt with the fairs name sprawled across the front
  • and yuta motions to it and is like “cute” and you’re like um,,,,,,what is happening
  • and he smiles again,,,so bright even though it’s nearing ten pm and he’s like “i know you,,,,,not from the fair but from college. you go to the same one as me.” 
  • you nod slowly but you’re still obviously confused
  • which only makes yuta chuckle, throwing his head back a bit when he does but he’s like “don’t worry, im not being creepy or whatever. it’s just,,,,,i know you’ve been giving me the tickets for free for a while so i thought i should do something nice back.”
  • the sentiment calms you down a bit,,,even though you try to say it’s fine you don’t need to be treated but yuta just throws his hand around you
  • pulling you by the shoulder closer and he’s like “nah,,,,we college students need to jump at any chance we get not to waste money - so c’mon!”
  • and that’s how you end up at a small stall at the night market,,,,yuta piling food onto the tiny plastic table as you watch him balance drinks in his other hand
  • for a moment you think back to those photos you’d seen of him on the school website. the star shining athlete of the soccer team
  • yet here he was,,,,looking something close to a fool,,,,,but in the most endearing way
  • you don’t expect to talk with him for a longtime,,,,but you do. 
  • yuta has a way of making people feel comfortable,,,,he’s obviously sociable and sweet and it’s hard not to like someone who gives compliments and actually seems interested in you
  • especially since the summer semester has left you pretty lonely on campus,,,,
  • but when you check your watch you’re shocked to see it’s nearing 1am and you have a shift tomorrow at the fair 
  • so hurriedly you and yuta clean up and practically sprint back to the dorms,,,,yuta making a joke about how he hasn’t run this much since soccer practice ended 
  • but as you stop in front of your dorm yuta says your name,,,,,smiling and adding that he’ll see you tomorrow before heading off into the other direction 
  • and it’s not till your brushing your teeth,,,,,looking in the mirror that you realize,,,,,,,,,,,,,,,that you just hung out with nakamoto yuta
  • the next night yuta shows up as usual,,,,this time he slips something toward you in exchange for the ticket,,,,,,a ice-cream bar from the grocery 
  • he says that it must suck to not be able to leave and take snacks and you look at the ice cream and go “how did you know my fav-”
  • and he grins and is like “ah, did you forget, you told me yesterday~ i personally like their green tea flavor more but,,,,”
  • and with that he waves,,,,going toward the ride and you sit there,,,,looking at the ice cream
  • and before you know it,,,there’s a small smile on your face
  • yuta is even waiting for you at the entrance again so you guys can walk back to campus together
  • this,,,happens for a bit,,,,,and then there’s a day when you have off and you pass yuta on campus only to have him call out to you and pout because you’re not at work~ he won’t see you later??
  • and you’re like nope i have the day off, you’ll actually have to pay for your ticket tonight 
  • he makes a face that makes you burst into giggles and he’s like ill have to call my sister for more money at this point,,,,,,,or oh,,,,,should i try and get doyoung to use his card,,,,
  • you shake your head because what street fair accepts cards???? and he’s like rats ur right,,,,,,
  • but it’s cute seeing him like this,,,,, in the daylight,,,,,eyes sparkling and pretty,,,,,,,
  • bUT you shake that thought off as soon as you see a group of underclassman walking by and calling out to yuta,,,,,saying something about how he still owes them all lunch or something
  • and the rumors you’d tried to forget come back to you,,,,,,,because hey he probably isn’t treating you any differently than how he treats others
  • catching feelings for him???? Big No No
  • but yuta turns back and says he’ll see you tomorrow then and there’s a hint of happiness in his tone,,,,,but again you’re sure you’re imagining it
  • so why is it that the next evening,,,,your stomach is full of butterflies,,,,,,you’re practically straining your neck to see if yuta is coming,,,,,,
  • the moment you see the familiar silhouette you start adjusting your hair and shirt,,,,,,,,god it makes you feel embarrassed but also,,,,,when his face appears in the window,,,,,smiling and happy
  • it makes your heartbeat surge and you mentally have to keep yourself in check as yuta tells you about something doyoung texted him this afternoon 
  • tbh as you hand him the single ticket,,,,,you get the sudden urge to ask ‘why don’t you ever take someone with you on the ride? like on a date?’
  • but you know you shouldn’t say something like that
  • but when you feel his hand brush against yours,,,,,you just,,,,,,you burst
  • “yuta, why don’t you ever ride the ferris wheel with someone else? someone,,,,,,special?”
  • yuta seems taken back,,,,,for a split moment even speechless but he just looks down at the ticket and you,,,,snap back into reality
  • and start to apologize because that was,,,,,rude of you,,,,,super rude,,,,,god why do you never thinK properly before speaking
  • but yuta just chuckles and is like “ok, you’re right i should take someone special can you give me another ticket?”
  • your heart literally drops into your stomach,,,,because,,,,,he does have someone special,,,,,,,,,,,,
  • but hiding your trembling hands as you print the ticket you hand it to him only to have yuta give it back and he’s like “let’s go.”
  • honestly speaking you shouldn’t ever leave your post at the ticket stand but the park is closing in ten minutes and there isn’t another person in sight so when yuta pulls you in behind him ,,,,,,
  • you find yourself sitting in the see-through cabinet,,,,,the lights of the two flickering below you as the wheel starts to turn
  • and you’re too busy looking at the view to notice yuta is staring at you
  • funnily enough,,,even though you’ve worked most of your summer there,,,,you’d actually never gotten to ride it before
  • so with the sudden invitation to get on,,,,,you kind of got excited,,,,,taking your phone out even to take photos
  • until you hear yutas voice
  • “so, ive taken someone special now. are you happy?”
  • and you look at him and blink,,,,,,,because wait,,,,,,,,are you that special someone???????
  • but ur like no no no way and so you change the topic and you’re like “why do you ride this every night? does it help you think?” 
  • but yuta just shrugs and is like “no. i just like it. i,,,,,,like it enough to ride it twice,,,,,three times but,,,,,,,”
  • and you look up from your phone at him and suddenly he’s leaning over
  • hand coming up to hold the side of your neck
  • and just as you reach the top you feel his lips against yours before he’s pulling away and whispering “but i like you so much that i thought if i come everyday,,,,if i ride this everyday,,,,,won’t they notice me in time?”
  • and,,,,,,,,no one has ever,,,,,,so straightforwardly,,,,,,,said something like that to you so you’re shocked,,,,, 
  • nearly dropping the phone in your hands but,,,,,,,,,but also,,,,,,you manage to ask “w-why?”
  • and yuta laughs,,,,,,hand on his stomach and he’s like “seriously? why? because,,,,,i saw you and it was like i was looking at my dream,,,,,,the person of my dreams,,,,,,,,and then when we got to talk i knew it was right. that you’re the one.”
  • the ferris wheel starts moving slowly again and once you and yuta get to the bottom you step out of the cabin,,,,,still trying to process the confession from him
  • when yuta’s hand slips into yours and he’s like c’mon your shift is over. let me treat you again.
  • and,,,,,,,you follow him but suddenly halfway down the streetyou stop and yuta turns to look at you and you’re like,,,,,,, “don’t play around.”
  • and he’s like ? what
  • and you yank your hand from his and you’re like “don’t play around with me. i don’t want to be just another person you woo and then,,,,,and then dump.”
  • yuta watches you,,,,,nervously looking toward the ground and he lets out a sigh and is like “do you think im playing? do you know how much money i spent on that ferris wheel in the first two weeks? 6 bucks for 6 days out of the week. that’s 36 a week, that’s 72 for tWO YOU KNOW WHAT 72 DOLLARS IS FOR A COLLEGE GUY DONT YOU”
  • and you look up and he’s like “listen,,,,,,some rumors about me are true. like how i stare out the window during class like a moron but am also ranked in the top five of my major. yeah i tend to fall over things because im not looking, but im still the ace of the soccer team. and yeah,,,,,,,,,i like to talk and be nice to lots of people but im not a player. my feelings for you are for real.”
  • you swallow the lump in you throat,,,but you’re also like,,,,,,,r-really?
  • and yuta is like yES really now do you feel the same or no?
  • you look at his outstretched hand,,,,,,,and you look at him,,,,,,,the smiling boy who’d treated you to dinner, who’d come everyday not to ride the ferris wheel but to see you,,,,,,,,,,,,and you take his hand
  • because what is there to lose in trusting this handsome, sweet guy,,,,,,who just happens to love corny things like the ferris wheel LOL
  • and most people cant believe yuta is actually dating,,,,,,,,,but not because of those stupid rumors but because he seemingly has never been interested
  • and when you meet his friends for the first time johnny asks if yuta didn’t perhaps pay you on the downlow to pretend-
  • but yuta is like heY im not you mr. chicago and ur like ????? and johnny is like fine fine fine
  • taeyong pats your shoulder and is like “good luck, he’s a handfull.”
  • you also learn of yuta’s undying fondness when it comes to transfer winwin which you dont mind because,,,,,the kids adorable and you and yuta are both like “he’s so cute” like 24/7
  • much to the disdain of literally everyone else,,,,,,,,winwin is lowkey savage though he told you once that you were too good for yuta who apparently is much more airheaded than it seems
  • but you were sure he was joking
  • until yuta literally almost burned down the dorm trying to make homemade takoyaki,,,,,,
  • but boyfriend!yuta is just,,,,,the best
  • he’s so fun and upbeat and never,,,,,like,,,,,,pushy
  • like sure he makes jokes about being prince of plant biology or the only man worthy of your attention
  • but he’s coming from a place of genuine love,,,,,and his want of your attention
  • which is kinda cute because if you ignore him for more than like twenty minutes you meet aegyo!yuta which,,,,,,,can either infuriate you or melt you it’s always a 50/50 draw on that one
  • yuta also loves taking photos which is something you leaned when everytime you’d go on a date he’d start taking candids of you
  • and you’d be like babe im just ordering off the menu we don’t need to take pic- but yuta is already like its fine i took one of you and it’s up on insta i tagged you check it out
  • his sister calls to check up on him and you’re always nervous to talk to her,,,,even though she roasts yuta to you and it’s amazing,,,but you’re always like i want your family to like me,,,,and yuta is like how could they not like you when i like you so freaking much
  • his sister told you about his flowershop job in highschool which you think is just the CUTEST so you always jokingly ask him to get you pretty custom bouquets 
  • but the thing is,,,,,,,,he does,,,,,,,he really does
  • and he surprises you with this big arrangement on the 100th day of dating and each flower has a meaning for what he thinks about you and it’s so beautiful,,,,,,,,yuta no matter how greasy he comes off secretly is a big sappy romantic. fight me on this
  • takes you hiking with him and if you get tired he’s always trying to get you to let him carry you and you’re like NO and he’s like “why not i am a man of nature, man of the mountains-” and ur like man of the mountains when you drop me accidentally off the cliff hell no nakamoto
  • if anything you do like hearing him talk about his major,,,,because people think he’s good looks and athleticism
  • but he’s also so smart,,,,,and his notes are all over the place sure but he knows what he’s doing and it makes you so proud
  • you caught him dancing in the lab once when he thought no one was alone. did he serenade a plant? he most def did
  • the hottest thing about him though,,,,is during his soccer matches it’s like 0 to 10000. at the beginning he smiles and waves at you blows air kisses and does the usual cringy sappy stuff
  • but,,,,,once the game is in heat,,,,,he changes completely
  • the softness in his eyes and smile are gone,,,,,,it’s just a fierce stare and raw determination 
  • and,,,,,,it’s ,,,,,,,,,a turn on especially when he wins and runs up the bleachers right up to you to get a kiss and slip his medal off to put around your neck
  • liKE,,,,,,,how idea,,,,,,,,,also getting to shower with him afterward?????? even more ideal
  • even though yuta can get pretty interesting,,,,intimately he’s always mush and goo for the kisses you give him on the tummy
  • when you both are just lazing around and he’s playing some 3ds game and you heads on his stomach going through your phone and you just lift up the hem of his shirt and kiss his tummy 
  • he makes the cutest,,,,,,,like the CUTEST hehehehe laugh,,,,,,,
  • “yuta,,,,don’t you have lab hours to do?” “yes,,,,but i also have cuddle hours to do so get over here”
  • when you’re upset,,,,,,yuta is,,,,,actually really good at comforting, he reminds you that he’s here,,,,,,by your side and nothing will hurt you and he’ll help you no matter what
  • and no matter how childish his interests are like video games and amusement parks,,,,,,he’s a serious man when it comes to you and your happiness
  • his mom texted you like 40000 baby photos of him which you love and cherish and yuta isn’t actually embarrassed at all tbh he thinks it’s adorable you fawn over him
  • (aka he lives for your attention. if you don’t give it to him, like i said, he turns into a mess of bad attempts on getting you to show him your love LOL) 
  • sleeps in class and still gets straight A’s - it’s infuriating 
  • but also,,,,,whenever you guys have time you’ll head into the city to the amusement park and get on the ferris wheel because no matter what yuta remembers it as your “first official date spot” even though that’d technically not be true
  • but it’s cute and it’s important to you two even though doyoung is like “go to a restaurant like ADULTS” but you and yuta aren’t rushing to grow up
  • any1 who spreads rumors about him gets you super worked up and you’ve screamed at a good number of people and yuta and the boys always hold you back
  • but afterword yuta is always kissing you madly because “wow i love you so much you stand up for me all the time and wow i love you ok im gonna keep kissing you no-”
  • you guys are a fun couple ok
  • still flirts with u even tho ur dating but he does it with plant puns to be cheesey. “will you never leaf me?” “if you were a flower you’d be a damndelion” “we were MINT to be”
  • what im saying is yuta comes off as not being a dork, but he’s the biggest dork
  • OH wearing his soccer team hoodie and people being like “wait, you’re dating nakamoto?” and you getting to be like yes ;-) yes i am ;-)

find other college!aus:

taeyong | bangtan | vixx | monsta x | got7 + kard + amber | seventeen