sing leklek tee reak wa... rak

All of us have someone who is hidden in the bottom of the heart. When we think of him, we will feel like… always feel a little pain inside. But, we still want to keep him. Even though I don’t know where he is today… What is he doing… But, he is the one who makes me know this… a little thing called LOVE.
—  Nam
youtube

I’m begging you please know it… someday.

youtube

Wan Deuan Pee (Day Month Year) by Jeab   

Gak, saya gak ngomongin menit-menit awal waktu Nam didandanin(?) segala macem sama Cheer sama yang lain. Saya cuma mau ngomongin waktu Cheer sama dua temen Nam yang lain duduk-duduk itu dan Nam dateng tapi dicuekkin. Setiap lihat bagian ini, saya selalu nangis. Entah berapa kali saya nonton ulang film ini (gak inget udah berapa kali saking seringnya, engga malem ini gak nonton.. cuma, udah lama pengen posting ini tapi gak jadi-jadi), part mereka nyanyiin lagu ini sampai akhirnya maafan dan nyanyiin lagu ini bareng selalu buat gue sedih. Lirik lagunya juga bagus, pas banget aja gitu. Jadi kepikiran, nanti… kalau lulus dari SMA bakal kayak gimana yah tanpa Dina, Nindy, sama Nublah? :’D Atau tanpa Deux gitu… padahal udah sama-sama selama 3 tahun kan. Errr, sedih aja gitu tiap liat video ini, jadi keinget hal-hal semacam itu. Emang mungkin terlalu cepet buat udah mikir soal perpisahan kayak gini. Cuma, yang namanya perpisahan itu bakal datang cepat atau lambat dari waktu ini kan…

Monday, im waiting
Tuesday, im still waiting to see you to see, see how you’re doing
wednesday you still don’t come
nothing in the late morning
thursday is empty
whether it’s friday saturday or sunday
there isnt a day i dont think of you
there wont be a day when youll come back
to revisit our past
the day i met you
the day we became close
the day we held hands
the day i fell in love with you
the day i confessed it
the day that you heard it
will it be much longer? i just dont know
will it be several months or another year?
of the tens of thousands, countless memories we shared
ive never not thought of you
january is endless
february is dull
march is also vague
april im restless
may is painful
june is empty
will it be much longer? i just dont know
will it be several months or another year?
of the tens of thousands, countless memories we shared
ive never not thought of you
will it be much longer? i just dont know
of the tens of thousands, countless memories we shared
ive never not thought of you