7

MARVEL NOW! — (ONGOING) SOLO FEMALE TITLES AS OF OCT. 2014

elektra: (comixology) words by w. haden blackman and art by michael del mundo

black widow: (comixology) words by nathan edmondson and art by phil noto.

ms. marvel: (comixology) words by g. willow wilson, art by adrian alphona, and colors by ian herring. guest art by jacob wyatt. cover art by sara pichelli and jamie mckelvie.

captain marvel: (comixology) words by kelly sue deconnick, art by david lópez, and colors by lee loughridge. guest art by marcio takara.

she-hulk: (comixology) words by charles soule, art by javier pulido, and colors by muntsa vicente. guest art by ron wimberly and rico renzi. cover art by kevin wada.

storm: (comixology) words by greg pak, art by victor ibáñez, and colors by ruth redmond. guest art by scott hepburn, david baldeon, and rachelle rosenberg.

thor: (comixology) words by jason aaron, art by russell dauterman, and colors by matthew wilson

2

ladies who should be part of the mcu tbh get on this

laverne cox as she-hulk
stephanie beatriz as spider-woman
afshan azad
as ms. marvel
arden cho as hawkeye
gina rodriguez
as america chavez
gwendoline christie
as thor

(credit GettyImages for actor shots)

Getting to physically hold my cosplay variant cover for the first time. I’m overwhelmed with emotions. To everyone who ever cheered me on, thank you. To everyone who ever felt discouraged by bullies, told that their features were ‘too Black’ to cosplay, don’t give up. Don’t you ever let them make you feel like you’re not good enough. You’re beautiful and you can do anything. We can be heroes too.

SIT THE FUCK DOWN BECAUSE I’M GONNA TELL YOU ABOUT DAVID ALLEYNE


Have you heard of him? Probably not, but I’m gonna give you fuckers a crash course on this sexy ass motherfucker real quick.

David was always pretty damn smart as a kid (like you probably when you were reading on a college level in elementary school or some shit), but when his mutation got kick started, HE GOT SMART AS HELL. AS IN HE WAS ABSORBING PEOPLE’S KNOWLEDGE RIGHT OUT OF THEIR FRIGGIN HEADS. HE GOT TO THE X INSTITUTE AND THEY GAVE HIM THE CODE NAME PRODIGY BECAUSE HE’S A FUCKING BAMF.

SO, instead of being all cocky and douchey like I’m pretty sure I would be if I had just become a human search engine, HE WANTS TO MAKE SURE THAT HIS KNOWLEDGE IS LEGIT AND BECOMES A GENIUS IN HIS OWN RIGHT.

Flash forward and he’s been a member of the The New X-Men, the New Mutants, AND THE FUCKING YOUNG AVENGERS. He even got depowered by the Scarlet Witch on M-Day and still managed to be a fucking bad ass because realized that he could keep all the knowledge that he had absorbed and has a fucking SUPER BRAIN like PROFESSOR X AND THE BEAST.

Oh yeah, did I forget? HE’S OPENLY BISEXUAL. THAT’S RIGHT. EAT YOUR HEART OUT, FOLKS, AN OPENLY BISEXUAL BLACK MUTANT (he did kiss Hulking, though, scandalous)!

IN CONCLUSION, if you want a sexy, smart, bisexual, genius mutant to follow in Marvel comics, LOOK NO FURTHER BECAUSE THIS GUY IS ALL YOU NEED.