sexing

If Sehun has a thing for Chinese men, then Yixing definitely has a thing for Korean men

like look

let me just remind you that he chose sehun

in short

Zhang Yixing gets all the oppas and there isn’t shit we can do about it

you peasants got nothin on me

You don’t  have any idea of how many photos/gifs i have of EXO being gay cute with each other

there

are

so

many

gay- i mean- cute

moments

i

can’t

handle

it’s

too

much

h elp

woahhh

omg suho wtf your hand!! 

Yeol no

i can’t

are you serious?

sehun… not in public!

cute

¬u¬ omg look at Baek’s face hahah Jongin and Suho are having a good time 1313

you are too close… what is personal space?

C U T E

WHAT THE…

ok… i don’t know, this is so intimate LOL

CUTENESS OVERLOAD

Baek is like “oh man.. sorry.. i-i just…”

JUST… CUTE!! squishy and akdjksadlas

akdhasd

*u*

Yixing can’t control his lips

for real

JONGDAE’s FACE LOOKING AT XIUMIN OMG

 cute Jongdae!

seriously, these two don’t know what is personal space.

O-oh… ohhhhh ohhhh

:333333333333333

xingxing weak point

xingxing so gay cute

who is the real maknae? idk!!

Xingxing the real namja again.

:’))))

guys… plz hahah

*stare*

W H AT? 

 W H A T???

¬u¬

These two…. 

BAEKHYUN NO!

ajhdsak cute

no comments here…. gay

gay

xiubooty touched by Xingxing the real namja

Sehun plz P ERSONAL SPACE!

this is so funny LMAO

was he trying to… kiss yeol or??

that’s pretty cute you know

ahemmm… well… idk what to say

e-ehhh guys???

GUYS???

;A; GUYS????????????

can you not?

Did jongin just sat in kyungsoo’s….

well trained puppy

AND THIS WAS JUST A LITTLE PART OF MY EXO BAING GAY CUTE GALERY !!  i could upload gifs of them and all their interactions for centuries XDD

PART 2 PART 3 / Kyungsoo ver. ChanBaek ver.  SuChen ver.