sasas

8

In March 27th of 2007, Cassandra Clare’s City of Bones was published for the first time by Margaret K. McElderry Books

“We’re called Shadowhunters. At least, that’s what we call ourselves. The Downworlders have less complimentary names for us.”
“Downworlders?”
“The Night Children. Warlocks. The fey. The magical folk of this dimension.”
Clary shook her head. “Don’t stop there. I suppose there are also, what, vampires and werewolves and zombies?”
“Of course there are,” Jace informed her. “Although you mostly find zombies farther south, where the voudun priests are.”
“What about mummies? Do they only hang around Egypt?”
“Don’t be ridiculous. No one believes in mummies.”
- Cassandra Clare, City of Bones

Thank you, @cassandraclare, for creating such a wonderful story and unique characters that have changed so many lives (including my own)
(Feel free to add your own message if you’d like ♡ ) 

Abg din kaki pancing

Tak leh nak memancing lah kalau hujan terus begini, Man,“ Abang Din tetiba bersuara. Aku terkejut dari lamunanku dan menoleh ke belakang ke arah Abang Din. 
"Nak wat cam mana, bang. Takde rezeki Man,” jawabku sambil melemparkan senyuman. Abang Din membalas senyumanku. Senyumannya begitu manis sekali. Walaupun dah berusia 45 tahun, Abang Din masih nampak segak dan tampan. Pada hari itu daya tarikannya lebih terserlah. Aku mula rasa berdebar-debar apabila memikirkan yang aku hanya berdua dengannya di pondok itu, jauh di tengah hutan dan dalam cuaca hujan. 
“Dah pukul tiga sekarang, Man,” sambung Abang Din. “Abang nak baring-baring dulu,” ujarnya sambil merebahkan badannya ke atas lantai beralaskan tikar rotan. 
“Baik, bang,” ujarku. Abang Din berbaring mengiring membelakangi aku. Mataku rakus melihat punggung Abang Din yang pejal di sebalik seluar trek biru yang dipakainya. Aku jadi tak keruan. 
Sebelum ini pernah terjadi beberapa insiden di antara aku dan Abang Din. Aku pernah dipeluk oleh Abang Din sewaktu kami memenangi perlawanan badminton peringkat cawangan. Sukar digambarkan perasaan aku pada masa itu. Buat pertama kalinya dipeluk oleh seorang lelaki dewasa. Dadanya yang bidang, lengannya yang sasa… dan meskipun perutnya nampak sedikit boroi, kurasakan bahagian perut Abang Din itu sebenarnya keras berotot. Saat yang paling sukar untuk aku lupakan ialah apabila dia mengangkat tubuhku, bahagian sulitnya bergesel dengan bahagian sulitku. Walaupun tidak keras, tapi bonjolan itu dapat kurasakan. 
Aku selalu teringatkan peristiwa itu. Aku mula tertarik kepada Abang Din secara seksual. Abang Din yang selama ini aku anggap macam seorang pak cik, seorang teman sekerja dan seorang sahabat. Aku mencari peluang untuk selalu mendampanginya. Walaupun begitu, aku buat dengan cara yang tidak tampak ketara agar orang tidak perasan, termasuk Abang Din yang sudah mula menganggap aku sebagai adiknya. 
Abang Din dah lama bercerai. Hidupnya tak bahagia dengan bekas isterinya. Dua orang anaknya dijaga oleh ibu mereka. Memang bekas isterinya adalah pilihan keluarga tetapi kalau jodoh dah tak ada nak buat macam mana kata Abang Din. Kebelakangan ini Abang Din banyak menceritakan kisah hidup rumahtangganya dulu. Bagaimana dia telah dilayan buruk oleh bekas isterinya dan keluarga bekas isterinya itu sehingga dia terpaksa menceraikan bekas isterinya itu. Aku menjadi pendengar setia. Aku sememangnya suka mendengar cerita Abang Din; daripada cerita politik, sukan, bisnes, hiburan ke cerita hantu. Abang Din ada banyak pengalaman yang menarik untuk didengar. Bagaimanapun, Abang Din selalu mengelak untuk berbicara mengenai seks dengan aku. Mungkin sebab jurang usia di antara kami menyebabkan dia tidak selesa. Pernah aku terlihat Abang Din dari jauh sedang bergelak ketawa bersama rakan sekerja yang lain dan seusia dengannya sambil membuat aksi sedang melancap… Aku tak tahu apa yang diceritakannya tapi aksi Abang Din itu telah membuat aku teruja sampai dibawa ke tidurku. Aku bermimpi yang Abang Din melancap di depanku. Walaupun tak pernah melihat susuk tubuh Abang Din tanpa seurat benang, dalam mimpiku itu Abang Din berbadan tegap dan mempunyai zakar yang panjang. Abang Din melancap sambil tersenyum memandangku dengan kakinya mengangkang dan batang zakarnya dituju ke arahku. Aku tidak perasan yang aku pun telanjang sama. Aku yang tidak tahan dengan pemandangan indah di depanku terus memusingkan badanku dan membongkok. Tangan rakus menarik badanku ke belakang dan aku dapat merasakan objek keras dan panas di celah bontotku… 
“Man!… Termenungkan apa tu?” tiba-tiba suara Abang Din mengejutkan aku. Aku dapat merasakan batang zakar aku sedang mengeras, terus aku memalingkan tubuh agar Abang Din tak perasan. “Baring-baring lah dulu,” sambungnya kemudian. Abang Din bangun dari tempatnya dan berjalan menuju tempat aku sedang duduk di depan pintu. Hujan masih lebat seperti tadi. Terasa sejuk dan nyaman. Aku berdebar-debar apabila Abang Din duduk di sebelahku sambil menyalakan api rokok. Aku memerhatikan bibir Abang Din menghisap rokok. Bibir yang sungguh seksi. Inginku lekap dengan bibirku… 
“Eh Man… kau ada masalah ke?” Abang Din memulakan perbualan. “Tak ada lah bang. Man jarang pergi hutan jadi rasa lain sikit kat tempat macam ni,” jawabku memberi alasan. “La… rilek la. Bukan ada apa-apa yang bahaya kat sini. Cuma kita berdua aja…”. 
Aku dan Abang Din senyap seketika. Aku tak tahu apa yang difikirkannya tetapi aku rasa lain macam aja. Horny. Keadaan yang selesa begitu membuat aku jadi tak selesa. Aku membaringkan diri dengan sebelah kaki di sebelah Abang Din kuangkat agar bonjolan pada bahagian sulitku terlindung daripada pandangannya. Aku menutup mata cuba untuk tidur tapi fikiranku masih nakal. 
Tiba-tiba Abang Din merebahkan badannya tidak jauh dariku. Aku menahan nafas. Aku takut untuk bernafas sebab jantungku berdegup kencang. Aku menutup mata rapat-rapat. Walaupun hujan di luar, kurasakan dahiku mula berpeluh. Kupasang telinga. Nafas Abang Din kedengaran normal. Aku memalingkan muka ke arahnya. Abang Din berbaring terlentang. Mataku tertumpu ke bahagian sulitnya. Ada bonjolan kecil. Tidur macam tuannya, bisik hatiku… 
Apa yang harus aku lakukan? Tubuh badan Abang Din terasa semacam magnet yang menarik badan aku agar lebih rapat kepadanya. Tiada perkara lain yang hendak aku lakukan pada saat ini melainkan memeluk tubuh Abang Din dalam keadaan telanjang. Aku menghulurkan kaki kiriku menghampiri kaki Abang Din. Masih lagi tidur, bisik hatiku… 
Sengaja aku rapatkan tapak kakiku begitu hampir dengan tapak kaki Abang Din. Aku tak berani menyentuhnya sendiri. Biar kaki Abang Din ‘tersentuh’ kakiku. Aku nak tau bagaimana reaksinya nanti. Perlahan-lahan aku sorongkan juga tangan kiriku agar rapat dengan badan Abang Din. Manalah tahu kalau-kalau Abang Din mendepakan tangannya mesti akan kena tanganku. Tapi tiada apa-apa yang berlaku walaupun sepuluh minit dah berlalu. Tanpa aku sedari, aku dah terlelap. 
Sebenarnya aku dah nekad untuk mencuba hubungan seks dengan lelaki. Selama ini aku hanya mampu berimaginasi dan melihat melalui vcd mahupun di internet. Secara teori aku tahu bagaimana caranya melakukan seks dengan pasangan sesama lelaki. Aku dah tak dapat membendung keinginan nafsuku terhadap seseorang lelaki. Pada tika ini sememangnya aku mengharapkan lelaki itu adalah Abang Din. 
Aku terjaga apabila tiba-tiba aku merasakan tangan kiriku kena tindih. Dengan sereta-merta aku diselubungi oleh perasaan ghairah yang teramat sangat kerana aku tahu Abang Din yang menindih tanganku dengan badannya. Aku masih memejamkan mata dan menahan nafas seolah-olah masih tidur. Kaki Abang Din telah menyentuh kakiku. Aku tak dapat menahan perasaan gementarku pada ketika itu. Gementar tetapi seronok. Batang zakarku dah mula mengembang dan mengeras. Begitu juga dengan objek yang menindih tapak tanganku. Fikiranku mula tak tentu arah. Adakah itu bahagian alat sulit Abang Din? Terasa hangat, keras dan memanjang di atas tapak tanganku walaupun berlapik dengan kain seluar. Aku tak bergerak. Aku takut untuk bergerak. 
Objek itu tiba-tiba mengembang kucup dan semakin keras seolah-olah meminta untuk diramas. Namun aku masih takut untuk berbuat apa-apa. Kedengaran bunyi nafas Abang Din makin laju dan hembusannya terasa di cuping telingaku. Rupa-rupanya Abang Din dah berbaring sangat dekat denganku. Aku cuba memberanikan diri untuk berbuat sesuatu. Aku cuit kaki Abang Din. Abang Din membalas. Hatiku melonjak gembira. Ada respons. Giliran Abang Din pula mencuit kakiku. Aku juga membalas. Kali ini aku dah semakin liar. 
Objek di tapak tanganku terasa berdenyut-denyut. Semakin mengembang dan mengeras. Aku menggerakkan jari-jemariku dan meraba-raba permukaan objek itu. Terasa bentuknya bagaikan pisang. Objek itu bergerak-gerak dalam tanganku. Aku semakin melupakan perasan takutku. Aku menarik tanganku. Terasa badan yang menindih tangan aku itu terangkat sedikit membolehkan aku menggerakkan tanganku. Aku tidak menarik tanganku keluar, sebaliknya terus menyelinap masuk ke dalam seluar dalam Abang Din. Abang Din membiarkan sahaja. 
Sememangnya jangkaan aku tidak salah. Batang zakar Abang Din memang bersaiz besar, terasa penuh dalam genggamanku. Tanganku semakin galak meramas batang Abang Din dan kerandut zakarnya. Abang Din memberi kerjasama yang baik walaupun masih buat-buat tidur. Bagaimanapun, aku masih belum puas. Aku belum puas selagi belum memasukkan batang zakar Abang Din ke dalam mulutku. Aku nak hisap batang zakar Abang Din. 
Aku cuba menarik tanganku keluar tapi Abang Din seolah-olah tak mahu melepaskannya. Makin berat ditindihnya. Aku memberi isyarat dengan jari-jemariku agar Abang Din mengangkatkan badannya. Agak lama juga aku cuba memujuk. Akhirnya Abang Din mengalah lantas memusingkan badannya dan terlentang. Masih lagi berpura-pura tidur. 
Kini bonjolan objek pada bahagian sulit Abang Din jelas di pandanganku. Nampak garisan batang keras di dalam seluarnya. Mata Abang Din masih lagi pejam dan ditutupi oleh lengannya. Aku tahu Abang Din pun berdebar-debar dan takut sepertimana aku tetapi dia biarkan sahaja. 
Aku memulakan perbuatanku sekali lagi. Aku mengusap-usap bonjolan bahagian sulit Abang Din. Dapat kurasakan yang zakar Abang Din kembang kucup di dalam seluarnya itu. Perasan ghairahku semakin melonjak-lonjak dengan tindakbalas yang diterima daripada Abang Din sebegitu. Aku merapatkan mukaku kepada bonjolan objek sulit Abang Din dan membenamkannya di situ. Aku jadi khayal mencium bau jantan Abang Din. Rasanya air maziku dah mula menggenangi lubang zakarku. 
Tiba-tiba Abang Din mengangkat punggungnya ke atas. Akupun mengangkatkan mukaku. Abang Din melondehkan seluar treknya dan hanya seluar dalam putih sahaja yang menutupi alat sulitnya. Tanganku ditarik oleh Abang Din dan diseluk ke dalam seluar dalamnya. Pun begitu, Abang Din masih memejamkan mata. Bagaikan diarah, aku terus meramas-ramas batang zakar Abang Din. Tapi aku tak puas. Dengan rakus, aku tarik seluar dalam Abang Din ke bawah. Bagaikan mengizinkan, Abang Din mengangkat punggungnya agar mudah bagiku membogelkannya. 
Kini di depan mataku, terpacak batang zakar Abang Din. Batang konek Abang Din. Kote Abang Din. Butoh Abang Din. Padaku zakar Abang Din sudah cukup panjang, tapi yang menarik perhatianku ketebelannya yang agak luar biasa. Kugenggam dengan tangan dan kugoncang dengan gerakan atas bawah, manakala tangan sebelah lagi menjalar masuk ke dalam baju Abang Din, meraba-raba perutnya dan mencari puting teteknya. Kepala konek Abang Din kini membentuk cendawan, mengembang dan bersinar. Aku tak pedulikan air mazi yang telah membasahi kepala konek Abang Din dan terus memasukkannya ke dalam mulutku. Kedengaran bunyi Abang Din sedang mendesah. 
Aku mengulum kepala konek Abang Din dan kuhisap puas-puas. Sekali-sekala aku cuba untuk memasukkan keseluruhan batang konek Abang Din ke dalam mulutku. Aku tak peduli dengan air mazi Abang Din. Malah setiap kali aku terasa air mazinya keluar, aku menjadi semakin ghairah menghisap koneknya. Aku tidak puas dan ingin merasakan air mani Abang Din pula. 
Aku semakin ligat melancap batang konek Abang Din. Aku guna jari, aku guna mulut dan aku guna lidah. Inilah masanya aku praktikkan apa yang aku lihat selama ini. Aku bermain-main di bahagian takuk koneknya dengan lidah dan kukulum. Aku buat gerakan keluar masuk dengan mulutku dan kukulum. Kuhisap. Tanganku menggoncang batang konek Abang Din di bahagian pangkal dan sekali-sekala jari-jemariku bermain-main di bahagian telurnya. Kujilat juga. 
Abang Din memberi respons yang baik. Walaupun masih memejamkan mata buat-buat tidur, kutahu Abang Din tengah bergelumang dengan nikmat. Setiap sentuhanku mendapat gerakan tindakbalas daripada Abang Din dan sedikitpun dia tidak menghalang malah merelakan aku berbuat apa saja ke atas dirinya.
Aku pula semakin seronok melancap Abang Din sehingga dia keluarkan mazi. Aku jilat air mazinya dan aku berasa puas. Setiap kali aku memasukkan batang konek Abang Din jauh ke dalam rongga kerongkongku, Abang Din akan mengeluh kesedapan. Tatkala itu juga aku dapat rasa air mazi Abang Din keluar. Aku sedut. 
Entah berapa lama masa dah berlalu, mungkin dah dua puluh minit aku melancap, mengulum, meramas dan menghisap batang konek Abang Din. Aku sendiri dah terpancut banyak air mazi. Tapi aku masih belum puas selagi Abang Din belum memancutkan air maninya. Aku menarik baju Abang Din ke atas sehingga mendedahkan bahagian perut dan dadanya yang berotot. Sungguh cantik. Aku menjilat bahagian perutnya dan mencari pusat Abang Din. Tangan kananku masih bermain dengan konek Abang Din. Lidahku menjalar ke atas dan berhenti di bahagian dada kiri Abang Din. Aku mencari-cari puting tetek Abang Din. Abang Din bagaikan terkena renjatan elektrik apabila lidahku terkena puting teteknya yang sudah menegang. Aku menjilat-jilat di situ. Abang Din mendesah lagi kuat. Aku mencari puting tetek yang lagi satu dan memasukkannya ke dalam muncung mulutku. Aku main tarik-tarik dengan mulutku. Aku sedut, aku jilat, aku gigit ringan-ringan. Abang Din jadi tak tentu arah. Kepalanya dipalingkan ke kiri dan ke kanan walaupun matanya masih lagi pejam. Sebelah tanganku melancap koneknya, sebelah yang lagi satu menggentel-gentel puting teteknya sebelah kiri manakala puting sebelah kanan dinyonyot oleh aku. 
Tidak lama kemudian aku merasakan air mazi Abang Din keluar lagi. Walaupun kerap keluar tapi kuantitinya sedikit, mungkin hanya setitik dua sahaja setiap kali ianya keluar. Jari dan lidahku dapat mengesan cecair mazi yang jernih, licin dan rasa mineral setiap kali ianya keluar. Aku terus mendapatkan konek Abang Din. Aku jilat lubang koneknya lalu kumasukkan koneknya ke dalam mulut. Kuhisap puas-puas. Kali ini aku masukkan konek Abang Din dalam-dalam. Aku puas mendengar Abang Din mengeluh resah menahan kesedapan. Tanganku masih lagi menggentel-gentel puting teteknya. Aku dapat rasakan Abang Din suka dikerjakan di situ. Aku semakin selesa menyonyot konek Abang Din. Abang Din pula semakin ganas memberi tindakbalas. Punggungnya bergerak-gerak ke atas dan ke bawah mengikut iramaku. Abang Din sudah pandai menujah-nujahkan batang koneknya ke dalam mulutku. Tidak lama kemudian, Abang Din mengangkangkan kakinya dan punggungnya terangkat ke atas. Tangannya memegang mukaku dan menolaknya ke atas. Abang Din cuba menarik batangnya keluar daripada mulutku. Aku tahu itu maknanya Abang Din sudah hampir mencapai klimaks dan bersedia untuk memancutkan air mani. Aku memang menunggu saat ini. Mana mahu kulepaskan sahaja. 
Aku melawan Abang Din daripada mengangkatkan kepalaku ke atas manakala kedua-dua belah tanganku menarik punggungnya agar koneknya masuk semula ke dalam mulutku. Abang Din dah tak dapat nak buat apa-apa kerana klimaksnya dah datang. Punggungnya terduduk semula di atas lantai. Tangannya sekadar memegang kepalaku. Tiba-tiba badannya kejang seperti terkena renjatan. Tatkala itu air mani Abang Din terpancur di dalam mulutku. Aku nekad untuk menelan kesemuanya. Kurasakan cecair hangat menerjah dinding tekakku. Lima, enam kali pancutan. Aku tidak pedulikan rasa geli tetapi terus menghisap dengan penuh bernafsu. Kutelan air mani Abang Din dengan rasa puas. Kusedut lagi agar tiada lagi yang tertinggal. Rasanya tidak jauh berbeza dengan rasa air maniku sendiri. 
Aku melepaskan batang zakar Abang Din yang telah mula mengendur. Aku terus membenamkan mukaku pada bahagian alat sulit Abang Din dengan perasaan puas. Abang Din menarik badanku ke sebelahnya. Matanya masih bertutup. Tiba-tiba badanku dipeluknya erat-erat. Aku terkejut. Perasanku bercampur baur, antara terkejut, gembira, seronok dan sayang. Agak lama juga kami berdua dalam keadaan begitu sebelum Abang Din ke bilik air membersihkan diri. 
Hujan berhenti sepuluh minit sebelum pukul 6 petang. Kami berdua beredar pulang sejurus selepas itu dengan menaiki motosikal Abang Din. Sepanjang perjalanan aku mengelak untuk bersentuhan dengannya. Fikiranku berkecamuk. Abang Din tidak bercakap banyak selepas peristiwa di pondok tadi. Itupun sekadar mempelawa aku minum air dan mengajak aku balik selepas hujan berhenti. Aku tak tahu apa yang sedang difikirkannya. Yang pasti aku tahu dia tak marah kepadaku. Aku pula sudah mula menyimpan perasan sayang terhadapnya. 
“Terima kasih, bang,” ujarku selepas sampai di pintu pagar rumah. “Abang yang perlu berterima kasih dengan Man,” jawab Abang Din dengan penuh makna. Matanya tak berkelip memandangku. Aku tunduk malu dan melemparkan pemandangan ke tempat lain. “Abang minta maaf ya kita tak jadi memancing”. “Tak mengapa, bang. Ada hari lain”. “Esok Ahad boleh pergi lagi. Nak tak?” tanya Abang Din. Aku terdiam seketika, “Boleh gak, bang.” jawabku gembira, “Nak gerak pukul berapa, bang?” “Kita pergi awal sikit dalam pukul 8.30 pagi. Nanti abang call”. “Ok,” jawabku ringkas. 

Assumptions (M)

Yoongi assumes and you make him a deal. He agrees.

Pairing: Yoongi x Reader

Word count: 2.2k 

A/N it’s smut, my first smut wow. so ye it’s pretty vanilla, since it’s my first i gotta play it safe. but yeah i’ve been wanting to write smut for a while and here it finally is (if I’m gonna post this) and it’s with Yoongi… duh. and ofc it ends with fluff bc who doesn’t love fluff. so, uhm, have fun reading and tell me what you thought of it? It’s my first pls be soft on me lol.btw use protection kids!

Warnings/contains: riding, cream pie, bruising, teasing (only a bit), hair tugging.

Originally posted by parkejimins

You lean into your boyfriend’s chest when the after credits appear on the screen of your television. It’s a friday night and you and Yoongi are sitting in your living room in your apartment, snuzzy snuggled against each other. He came to your house earlier because you had texted him you felt lonely. Not 30 minutes later he was already knocking on your door smiling at you as you open the door. He probably had something else in mind, though, something more heated. Because when he arrived, he had a surprised look on his face seeing you holding multiple DVD cases. It seemed he had assumed wrong and it appeared you just wanted to watch a movie with him. When you heard he hadn’t seen your favourite movie yet, as it was one of the DVDs you were holding, you gasped. You quickly grabbed his hand to drag him to the couch to watch it. He struggled - of course he did - but when you told him you had a proposition he quieted down.

“I promise we’ll do what you assumed I wanted after, but first you’re going to sit still and watch this with me. We got a deal here?” you had asked and Yoongi agreed disgruntledly making you grin and peck his cheek. You knew you had power over him. Your friends never cease to tell you that he’s obviously weak for you. You’ll never deny that you’re proud of it, because you are. Yoongi may look unapproachable to people but he’s actually the softest being. Well, to you at least. To others he could be a jerk, but never to you. You grin to yourself at the thought.

“Did you like it?” you mutter as you lay with your head on his chest and you can hear the calming sound of his heart. He hums a “yeah” and kisses the top of your head lazily. You smile in satisfaction and move your body slightly to be able to softly kiss him on his lips. You rest your forehead against his’, smiling at him softly.

“So, what were you expecting when you got here after I texted you?” You ask him teasingly. He grabs your hips and pulls you onto his lap making you straddle him. You giggle and automatically place your arms around his neck.

“Something more, you know, sexual?” Yoongi offers with a snort and you laugh. Of course he did.

Keep reading