rosman

3

Kaki PENIPU. Pasangan Daddy dan Boyfren kat taman melaka baru batu Berendam Melaka.

Yang Tua umurah 56 thn dari Melaka dan yang muda 48 thn dari Indonesia.

Modus Operandi: Mencari lelaki yang suka daddy2.

Bila kenal dia..dia akan tabur dengan kata2 kasih sayang. tapi bila kau terjerat, mulalah kisah sedih dia minta simpati.

Dia tidak kira tua atau muda. Janji anda lelaki yang baik dan lurus yang suka sama dia. Mangsa la kamu.

-Dia duda bercerai. Isteri minta cerai kerana dapat tahu dia main sex bersama lelaki lain.
-Dia akan ckp bekas isteri sudah meninggal dan selalu bersedih kerana merindu arwah isterinya.
-Akan cakap tak cukup duit sbb anak samada belajar dekat UKM jurusan doktor atau belajar kat overseas. Wang tak cukup selalu.
-Akan cakap anak kemalangan Jalan raya, keluarga meninggal dunia, keluarga ada kenduri kawin dan sebagai nya.
-Akan cakap dia adalah pegawai polis, kastam atau mana mana unit beruniform.
-Tetapi sebenarnya di buang kerja dari polis trafic sebab disiplin dan rasuah.
-Ramai yang dah kena. berpuluh ribu ringgit.
-Akaun FB guna nama Erman Osman. tapi sudah di tutup sebab takut org tahu. ada mamat pose kat FB dia yang dia ni PENIPU.
-Nama sebenarnya ROSMAN BIN HASSAN.
-Bekerja sbg Pengawal Keselamatan dekat UTAC Melaka. Bukan sebagai pegawai pentadbiran di sana.
-Boyfren dia nama YANTO. Fb akaun nama SINAR SINAR. selalu posting pasal agama sahaja dan berpakaian mcm nak pergi solat. semua utk mengaburi mata sahaja. sebenarnya dia ni tidak sembahyang pun. Mat Indon ni pun kurang ajar juga selalu cakap buruk pasal kita orang malaysia. tak sedar dia tu pendatang.

maklum di diatas adalah dari 5 mangsa yang telah berkumpul. sebenarnya ramai lagi tapi malu nak hebohkan.

Jadi siapa2 yang baca ni harap maklum dan jangan jadi mangsa seterusnya.