rob a. johnston

10

For @kidneys-and-custard

                For Sammy: In this (fandom and many others) family, certain people, the kind that hate will try to tare you down faster than the people you like (or the people that like you) could build you up. The haters will crush you before others can create you. 

The problem with any family is that you always have those few people who are miserable so they create misery in happy people. They bully because they too were once bullied. 

So they believe it’s socially acceptable to sit behind a computer and spread hate cos it kind of makes them feel better. It’s ridiculous cos in the end all it does it cause them more misery.

The moral of the story here, before I rant and rave about crap you don’t wanna hear…. Don’t let one (or a group of) small human being(s) define who you are as a person by keeping you away from what you love. 

Love yourself first.

Remember……You are wanted. 

You’re apart of this family. 

You matter. 

You’re important. 

You’re not alone, you’re never alone so always, always, always keep fighting.

Haters are gonna hate, and players are gonna play… So do yourself a BIG favor and just shake it off

I know it seems stupid and maybe too simple but if you can shake it off, you’ll be happier for it. 

Block the haters and love the players that love you. (wow, I’m totally lame. Dude, don’t pay attention to me. Do what you want, in the end find your happiness and stick with it.)  :)

We love you Sammy.

(bonus gifs below)

                                                                                                           -thespnboys

things I learned at njcon:

• Matt Cohen is a total flirt and a wild man at karaoke. 

• Osric wanders around and stops to talk to people.

• Travis is sweet and will introduce himself to you if you’re standing close enough. He also consoled a crying fan in the lobby.

• Misha rarely smiles during photo ops in the photos, but the moment Chris snaps the picture, he beams at you. 

• Jared curses as much as I do, which a shit ton, and will talk to you like you’re already buddies.

• Jared is also a flirt.

• Rob is so kind and sweet and when he smiles at you, the world is a better place.

• Jensen is intimidating, but tries not to be. Uses a lot of petnames. He’s kind and polite.

• These guys will banter with you if you’re brave (or stupid) enough to ask a question. Jared will also try to fight you if you say Supernatural will eventually end. (yeah, hi, that was me.) 

• Misha gets impatient when Jared doesn’t listen in photo ops and will allow you to manhandle them into position. 

• Tyler has the most intense stare and will look you dead in the eye when you talk to him.

• Jared doesn’t talk to you like a fan. You really feel like you’re on the same level. He’s super validating and genuine.

• Misha listens when you talk and is so sincere in his gratitude.  

• Jensen protects the no-judgement-zone fiercely. Only Jared gets judged, ha. 

• The fans at the con are special. It truly is a huge family and we all look out for each other. 

Supernatural Parody has just gained over TEN MILLION VIEWS! 🎉

The SPN Family is truly AMAZING! Thank you from the bottom of our hearts! We love y'all so much and can never tell you how thankful we are for you! Let’s celebrate with a re-watch!

Overwatch Character Playlists

So I’ve spent the last few weeks compiling some of my favorite music to all the playable characters in Overwatch.  The playlists can be found on Spotify by clicking HERE and going to the “Public Playlists” tab.

Each playlist has 10 songs and is roughly 30-45 minutes.  Most are lyrical, although there are some instrumental songs mixed in.  Each playlist ends with a song that has something to do with the character’s ultimate ability (whether it be the song title matches the ultimate name, or the song gives off a vibe of how you feel while using the ultimate).

Below the Keep Reading tab I’ve put the track lists and links to each individual playlist.

Keep reading

VanCon pt 1

The road so far…

Richard and Rob are massive effing dorks, they made a song about the rules of the con and everything

Porncouver became a thing again for about 10 minutes

Gil sang most of his panel and my heart melted into a puddle

His favourite Disney princess are Ariel and Jasmine

Tyler Jonhston tells a lot of stories about dicks, normally not his own

Osric Chou is addicted to phone games about cats with X’s for buttholes

He also named one of the cats Napkin

Erica Carroll keeps greeting everyone with Russian accents and it’s adorable

Ruth Connell crashed the panel and had eaten half of the prize for Erica’s competition winner

She then said she wanted to go to have whiskey, she is my personal hero rn

Karaoke tonight, and there are secret plans and cosplays being rumoured, I’m excited for this shit

8

‘Cause the angels gonna play play play play play,

and the demons gonna hate hate hate hate hate (demons gonna hate)

Baby I’m just gonna shake shake shake shake shake

Shake it off, shake it off

Sam’s heart is gonna break break break break break (Yeah, it’s gonna break)

And I’ve got the Mark of Cain Cain Cain Cain Cain (Cain Cain Cain)

Baby I’m just gonna shake shake shake shake shake

Shake it off, Shake it off

 

Supernatural Parody by The Hillywood Show

the freaking hillywood supernatural parody is an actual gift from god i swear i haven’t laughed that hard in ages (plus it also fixes the heartbreak that is the season finale)
Watch on payuyiis.tumblr.com

Thanks a lot Sadness 😒 #insideout Rob Johnston, Elliott Smith

XD

Day 1 so far...

I got to hug my Jess.

I was about three feet away from Richard Speight for a few seconds and it was kind of awesome. I have a major crush on Rob Benedict.

Tyler Johnston was adorable.

Osric Chau has big plans for Kevin.

We were led to McDonald’s by a wonderful Cas cosplayer.

Kim and Briana are my new heroes. Seriously, I can’t tell you how perfect and wonderful their advice was. (But I will try later, lol.)

Travis Aaron Wade is super sweet with the fans.

I am now headed to the karaoke party!!

Love you guys! XOXO