rm16

instagram

Richard mille RM 16 month old retail 90 K for sale 45k #watchfinder #rm16#richardmille

RM16 Richard Mille ▪️tag a Richard Mille fan and comment on your thoughts below ⏬ image via ➡️revo-online.com◀️ @blacktunagang_watch_blog @blacktunagang_watch_blog
by blacktunagang_watch_blog from Instagram http://ift.tt/1bZeAAQ

烟熏鸭与咖啡番茄酱意大利面, 很极端的口味, 不知道你是否能接受? 😀

Extreme flavour of Coffee Pomodoro with Smoked Duck RM16

#意大利面 #咖啡 #烟熏鸭 #美食
#smokedduck #coffee #pomodoro #spaghetti #extreme #extraordinary
#food #blogger #review #iluvfood #love #followme #luvfeelin www.luvfeelin.com

lipstick harga asal (RM16-27)
OFFER PRICE
1.MN kissproof (hot item) RM12
2.Artist Lipstick ( hot item) RM12
3.NYX soft mate RM12
4.NYX girl gloss RM12
5.MN long lasting (new) RM15
6.Candy tint lipgloss RM12
7.NAKED4 lipgloss (new)RM13
8.NYX LIP CREAM RM12

✔️Beli 3pcs mana2 item RM8/pcs
✖️Excluded postage
✔️Jimat RM12.
❌Kecuali item no 5. & 7. 3pcs RM11/pcs
✔️postage RM6sm/RM9ss


**Promosi selagi stok masih ada !
**Barang DIJAMIN sampai… Saya juga membenci peniaga online yang MENIPU sama seperti anda.
***Jaminan Puas Hati 100%

Whatsapp order
0133965894

SALE 20% (till 31 March)
♡ INNER NECK MAGIC ♡
*anti tembam *muncung depan
Sale Price : Rm16 
Material : Lycra Cotton
Size : 17 × 8 inch

Pertanyaan warna yg available boleh Whatsapp 012-3199026 
Walk in @izzlegacy_boutique
03-89596970

#innerneckmagic #innernecksoft #innermagic #innersale #innershawl #antitembam #inner #innermuncung #innermagicborong #serikembangan #theatmosphereserikembangan #bandarputrapermai #vendorboutiqueserikembangan #equinepark #lestariputra #lestaripermai #lestariperdana #puncakjalil #bukitjalil #cyberjaya #putrajaya #bangi #serdang (at Izzlegacy Boutique)

14 March 2015 #throwback. White Valentine’s Day. Had hot chocolate at The Bakery, Genting. Shared this with husband and ended up buying another cuppa. RM16 each. Quite pricey for just a small cup, but apart from hugging and cuddling each other, sweet choco drinks like this is simply irresistible in cold weather. #cc1m #vmy2015 #thebakerygenting #rwg #rwgenting #gentinggrandhotel #weekendgetaway

BBW madness! Spent one BB1M voucher and additional RM16, and I got these. Worth the long trip with the labmates. 😁😁😁😁

Salam & happy Saturday #FALabies . We have restocked our #FaPentorch . ✔Blue ✔Purple ✔Red✔Gold ✔Silver ✔Black✔Green
Some colours are quite limited, so grab them FAST❗😱
RM 20 INCLUDED 💌+ 🔋
………………………………………………………… OR #FAminiMedicpax for only RM45. Cheaper in pax than separately👌☺ ✔#FaPentorch RM20 +AAA🔋+💌
✔#drugsbooksfordummies RM7
✔#FaMiniTendonHammer RM16
✔#FaBMItape RM7

RM50 but save up . #FAminiMedicpax RM 45 ONLY❗😊 WhatsApp 0176562553, pm@fb or #agentfasignature …………………………………………………………
#medicalstudent #pharmacist #doctors #fydo #dentist #houseman #radiologist #biologist #labtechnologist #chemist #physiotherapist #nutrionist #dietician #veterinar #labtechnologist #lecturers #chemist #radiographer #forensics #staffnurse #engineer #beautician #art by f.asignature https://instagram.com/p/0NWtQ3wsiu/

Sale 20% for all inner :-
Inner Magic Rm8
Inner Soft Magic Rm20
Inner Neck Magic Rm16 

Whatsapp us 012-3199026 / 012-6907705 for colours available.

Walk in @izzlegacy_boutique (at Izzlegacy Boutique)

Apa yang Tuhan wajibkan adalah menutup aurat. Bukan sahaja bagi melindungi yang cantik-cantik tentang perempuan, tetapi juga sebagai ujian, adakah perempuan mampu bertahan dalam menurut perintah, melindungi yang cantik-cantik tentang mereka.

Inilah himpunan kisah ‘bagaimana akhirnya aku bertudung’. Kisah bagaimana mereka patuh dan taat pada suruhan menutup aurat, juga kisah-kisah bagaimana mereka bertahan dalam ujian yang ganjarannya adalah syurga.
Tajuk: Hijabsista Hijrahsista (Bagaimana Akhirnya Saya Bertudung)
ISBN: 978-967-411-471-8 
Muka Surat: 136
Saiz: 6” x 9” Harga buku: RM18.00. WA sy utk harga istimewa RM16.00 😍😍 Postage: RM6.00.
Memang nak bertudung tu berat sgt. Sama mcm disuruh solat. Liat sgt. Berat je tulang ni nk angkat kaki. Tapi bila sebut syurga cepat2 angkat tangan nak masuk 🙋. Haaa.. Aku pun terkesan. Lagi-lagi bila dengar kisah RaRa. Kita belajar dari kesilapan. Mungkin dari pengalaman mereka ni kita akan dapat sesuatu yg direct masuk jiwa. Ya, walaupun kita sudah bertudung. 😉