rebellioussoul

V.S.O.P

Hope you make the rest of my life
V.S.O.P.
Gotta take chances when given the opportunity
Time is of the essence, the moment and not the magazine
Dirty around the edges yet you like it when I come clean

So
When I hit the lights
Don’t let know one see you get down
But it’s alright
You here with me putting in work making rounds
You and I
Have something they can’t know about

Why not? Well what’s the fun in knowing?
I ain’t hear to tell but ill have fun showing

Very special

The Right One

You got the right one…..

To do wrong to
Sad that you dont realize that you did wrong too
Had all these answers multiple choices for a few questions
Trying to pass these tests well why you up here second guessing

And here you go saying
“F you and all that”
She gonna blast me all on twitter and she want me to respond back
She wanna act ratchet
Imma let her be that

You got the right one

Not the typical man
Not gonna sit back imma take a stand
Get it all out vomit at the mouth
I’m gonna direct this anywhere when it this ish tries to turn south

Yeah you got the right one

Against K?

Today my friend told me her mom doesn’t listen to K.Michelle & wouldn’t go to a concert because she dislikes the way she acts. I personally never watched Love & Hip Hop so my opinion of K is strictly based off of her music. However, I think we have no right to judge…the fact that she opened her life for us to see is brave in my opinion. It’s whatever, I’m waiting for her to go on tour so I can buy my VIP tickets (if she has a package and they’re not a million dollars haha). I support K. ❤ Do you?

vimeo

K.Michelle feat. August Alsina - V.S.O.P Remix (Audio)

youtube

My Fav K Michelle Joint