real nice work

2

table for two

@larvesta and I did a collab; liv did the pretty af sketch and I coloured these gay, non-subtle ladies out on a romantic date of sorts and did some bg effects and all that fun jazz ~(˘▾˘~)

The Patrick Birthday Project!

Patrick will be 33 soon and I was hoping the fandom would help me make this a birthday to remember!!

It’s pretty simple, the goal is to create a video with fans from all over the world explaining why they love this inspirational, talented and amazing man!!

If you would consider participating in giving Patrick an amazing birthday gift from his fandom then please reblog or like.

I would love to know how many people might be interested! :)

If enough people are interested, I’ll make a post with all the details!!

Thank you!

yall i had a dream that we got a clip from evens pov and it was the most beautiful thing ive watched

I did a lot of doodling today so here’s a bunch of Gorillaz/Blur related sketches

toxic/addicting

art from stream - thank you to @crescentmoonrider, @arodote, @j97masaki, and anyone else who came by to hang!! I had a ton of fun during the stream, yelling along with the music and testing the lighting on this piece. also sorry I massacred your ears with my singing it will never happen again pls dont sue me Im broke

til next stream :33

Model Keith and Makeup artist Lance!

I wanna draw more of this au where they’re all working for Allura at a fashion magazine. Keiths the new ‘natural talent’ model and Lance is salty, till he realises Keith has no idea what the fuck he’s doing… also… he has a real nice face to work with… 

Maybe I’ll write it all one day as a fanfic.  

9

One Piece Ladies - Viola

Episode 632: “A Dangerous Love! The Dancer Girl - Violet!

anonymous asked:

I just wanted to let you know that you have literally been my sole inspiration when I've been working on my Hamburr fic. I've read all your works (all of them at least twice), and I just really adore you haha. I hope my stories can amount to yours one day

!!! 😱😱😱oh my gosh this is so nice, thank you. I’m so glad that my fics inspire you to write like….that is a goal all creators should have. And their are a lot of great fic writers out there who have inspired me to write.

And I’m sure your work is just as good! Just remember to keep going and keep improving! And if you ever feel comfortable to send a fic my way I would love to read it! :)

everyone else: omg I just hit a billion followers i’ve only had this blog for like a month!!

me: *still sits at a super low amount of followers after almost 8 months of owning this blog*

Mother Nature, when I tell her that a snow day would actually really mess up my plans and make everything a million times harder.

anonymous asked:

you seem like a quiet calm sort of person with mind full of strange and beautiful things. i hope you'll have peaceful and happy days ahead.

anonymous asked:

Hello! Im wondering if you allow reposting to fb? I'm guessing not - i saw your art posted in this page called Izuku "Deku" Midoriya, w/o credits. Just wanted u to know

hi!! I allow reposting if they ask and give credit, which this person did neither of lol thank you so much for taking the time to let me know! I really really appreciate it!

lmao okay so i had the weirdest dream

me and my mom were on the couch talking right? she ended up talking about her Krogan co workers and im like “wait mom Krogan are real?” and shes like “what?? girl yeah!” i was thinking how did i miss something like that? I asked her about salarians and she was like “no we haven’t discovered them yet”. and honestly i was so in awe that my mom had a Krogan co worker and she said they were real nice to work with etc lmao