rap monster

vine

Suga VS S.coups FIREWORKS 😂😂😂😂😂😭😭😭

youtube

New video: 1+ Hour of BTS speaking in English

Other groups:

You wanna know what a bias ruiner is?

Well sit down and pay attention cuz here’s an example for ya

This here is Suga (Min Yoongi) from Bangtan

He’s the cool rapper guy with a lot of swag. And your like yeah he’s pretty cool, but then

He has these outbursts of cuteness when you least expect it

Hes got a cute smile but is handsome at the same time and hes also

really down to earth. He’s actually pretty blunt, honest and also pretty entertaining even when hes not trying lol. He’s really talented (as all the BTS members are) passionate about his music too. Music is his life!

He can also do this ^ lol

personally my bias from Bangtan is actually J-Hope, but its honestly actually really hard to make a bias list in Bangtan….like for realz. Its a legit struggle.

I know I’m not the only ARMY who’s having this bias ruiner prob either xD 

the struggles of a K-Pop fan~

vine

Idk why I feel like me and kookie share the same personality 😂😂😂😂🌚🌚👌