popianestum

Masa untuk ngunyah ^_^
Siapa suka Popia Nestum ? Angkat tangan ! Haha~ kita geng kita geng :) Popia Nestum ni mmg terangkatt!!! Sedaap tu confirm!
Rangup betul ! Yg ni Popia Nestum Kacang Peas taw.sbb tu ada warna hijau sikit :) Harga cuma Rm16 sahaja utk 1 bekas ni :) haa~ murah kannss.. Beli Online : Whatsapp 012-3199026
Apa tunggu lagi tu! Jom ke @izzlegacy_boutique skrg!! Alamat @izzlegacy_boutique
No 28-1, Blok A, Jalan Atmosphere 3, Pusat Perniagaan The Atmosohere, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor.
No telefon butik : 03-89596970

#popianestumsedap #popianestum #popianestumkacangpeas #popianestumserikembangan #sayajualpopianestum #serikembangan #giantserikembangan #theatmosphereserikembangan #artsphere #bandarputrapermai #serdang #bangi #kajang #putrajaya #cyberjaya #mines #equinepark #puchong #shahalam

Popia Nestum. Popia Nestum. Popia Nestum. Sesiapa berkenan, sesiapa teringin, sesiapa mengidam mahupun sesiapa yang ingin-suka-suka mencuba, marilah membuat tempahan.

Bukan bersempena raya atau keraian istimewa. Bila-bila duduk depan TV, bekerja atau belajar, boleh jadi kudap-kudap. Silalah. #vscocam #popianestum #kudapan #tempahan #simpledish #abbyhakka

Akhirnyaaa! Sampai jugak popia nestum aku. Seminggu weyh gua tunggu. Mana tak nya, @atengawesome pakai alamat Ipoh, tapi nama bandar dengan negeri pi letak Shah Alam, Selangor. Kalau aku laa jadi posmen, dah makan dulu dah kot popia nestum tu. Dah la sedap. Anyway, thanks Ateng. Akhirnya, kempunan aku tercapai. Sampai dekat budak kelas, depa pi perabih sampai separuh balang. Belum satu kelas lagi tu. Haaaa. Nampak tak Popia Nestum tu memang awesome. Teringin nak makan? Contact @atengawesome. Nanti dia pos kat hampa. Tapi, bayaq dulu naa. No money, no talk. Kui kui kui. #PopiaNestum #Awesome #Sedap #MenjilatJari #Suka

Masa untuk ngunyah ^_^
Siapa suka Popia Nestum ? Angkat tangan ! Haha~ kita geng kita geng :) Popia Nestum ni mmg terangkatt!!! Sedaap tu confirm!
Rangup betul !
Ada 3 Perisa Popia Nestum taw!
1- Popia Nestum Original
2- Popia Nestum Kacang Peas
3- Popia Nestum Milo
Harga cuma Rm16 sahaja utk 1 bekas ni :) haa~ murah kannss..

Beli Online : Whatsapp 012-3199026
Apa tunggu lagi tu! Jom ke @izzlegacy_boutique skrg!! Alamat @izzlegacy_boutique
No 28-1, Blok A, Jalan Atmosphere 3, Pusat Perniagaan The Atmosohere, Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor.
No telefon butik : 03-89596970

#popianestumsedap #popianestum #popianestumkacangpeas #popianestummilo #popianestumcheezy #popianestumoriginal #popianestumserikembangan #sayajualpopianestum #serikembangan #giantserikembangan #theatmosphereserikembangan #artsphere #bandarputrapermai #serdang #bangi #kajang #putrajaya #cyberjaya #mines #equinepark #puchong #shahalam (at Izzlegacy Boutique)

By @izzlegacy_boutique “Popia Nestum in da house bebeh!! mmg sedap sangat!! Boleh habis sebalang ni kalau mkn ngadap tv. Ngap ngap ngap.. budak2 pun suka ni. Popia nestum dari @flovejcloset ni mmg terbaikkk!!! Cedaaap giloss
Harga sebotol ni Rm16 shj. Nak beli boleh la datang ke @izzlegacy_boutique taw. Kat mana? Haa ni alamatnya : No 28 - 1, Blok A, Jalan Atmosphere 3, Pusat Perniagaan The Atmosphere, Bandar Putra Permai, Seri Kembangan.
Ada banyak lagi popia nestum ni..meh datang beli meh ^_^
#popianestum #popianestumsedap #sayajualpopianestum #serikembangan #srikembangan #equinepark #giantserikembangan #farminthecity #downtownprimatropika #puchong #serdang #lestariputra #lestaripermai #bangi #putrajaya #cyberjaya #pekanserikembangan #ukm #upm #uniten #inspens #artsphere #muralarts #vendorboutique #pasarborongselangor #juscoequine” via @PhotoRepost_app