polaroid-picture

Honestly I feel so sorry for my future boyfriend if he doesn’t like pictures. I literally take countless pictures for anything because I love creating memories. Going on a date? Expect cute selfies together. Anniversary? I’ll have polaroid camera ready to go. Random cuddling moment? Don’t be surprised when you see pics of us while you’re not looking.
Not doing this to annoy him in anyway, but I do it because I love taking pictures so much. I love pictures not because I’m photogenic or anything, but because it means more than just a picture to me. It’s a memory

5 Things Tag

I was tagged by @mingyoose and @hansn0w thanks guys ♥♥♥!

5 things you’ll find in my bag:

  • pencil case
  • gum
  • charger
  • mascara
  • water

5 things you’ll find in my bedroom:

  • a bookcase full of books (i have so many that there’s some that can’t fit)
  • Pictures & Polaroids of my family and friends (and some kpop groups)
  • my kpop cd collection (right now it’s approx 2 cds lol)
  • my guitar
  • My endless supply of sketchbooks and art stuff

5 things I’ve wanted to do in life:

  • study abroad in japan or europe
  • spread a lot of love
  • be the cool aunt (lol idk)
  • learn a bunch of languages
  • learn and absorb a lot of knowledge about life and different cultures

5 things I’m currently into:

  • kpop duh (My favorite songs atm are Don’t Listen & Let’s See by Seventeen  and and U by KNK
  • DRAWING (i just bought a new sketchbook!)
  • learning new songs on the Piano (I JUST LEARNED FIRST LOVE BY BTS ITS MY FAVORITE THING)
  • spending as much time with my friends and family as possible
  • Learning korean!

5 things on my to-do list:

  • be healthier 
  • Connect with more people
  • Try new things
  • Accept myself way more than I do
  • Study harder

5 things people may not know about me:

  • I have dual citizenship (USA & Australia!)
  • My mom’s family is Chinese and Malaysian 
  • I love sushi
  • I want to own 2 dogs
  • I love to give gifts more than receiving them

Sooo yeah! I’m tagging @iluvmingyu @svthansols @sevuenteen @manzae @bts-aegyo @spicyjunhui @monstajaebum @aegyotaeyong @caratcrush @roodseok @yasaenghobi @17dad @subinbun @plantsoo @rosehui @soohao @jinyoung-shi but only if you want to! ♥♥

incendavery  asked:

polaroid; bones; blue hair dye

bones has been answered

Blue Hair Dye: One thing you like about your appearance? 

i feel like i always answer ‘my hair’ to this question so we’re gonna continue shaking things up around here. i love my calves

Polaroid: Post a picture that makes you feel good about yourself.

that candid my boy took of me listening to the choir in oxford ;)