pls reblog or like if u want or smth idk

hi guys i drew a thing digitally for the first time in like forever uhmgmmhhh take her

i used autodesk sketchbook on ipad and a wacom bamboo pen

i understand im bad at shading thx ill improve hopefully

uhmnnhmmhmh idk who she is yall can name her if u want i guess idk im p nervous to share this tbh cause tumblr is brutal but i hope u guys like her

if u like it itd be rlly nice if you pressed reblog like hoo wee thatd make me super happy!

uhm pls dont repost and like credit me if u use it for smth?? thatd be great imma stop ramblin bye