please please please don't stop eating

How can Jin eat so much?

Here’s why

- Practices dancing/singing/performances for hours a day.

- Constantly on the go to school and to events go go go.

- Ultra bouncy, IATC alone he probably burned like a million calories. 

- So plush needs extra body energy to stay so silky.

- Shoulders extra wide causes extra wind drag needs extra calories when dancing / walking / moving.

- Probably playing a dance video game right now.

- Wrestling around with Jimin and/or Kookie all the time, because neither one of those boys can leave him alone for two seconds.

- Taking care of Rap Line as they work on end of year projects, especially Hope who is rapping and dancing.  

- It’s gonna be winter time soon and it’s getting cold and he has to burn hotter to keep both himself and Yoongi warm at night.  

- Not to mention keeping the dorm clean all the time, sure he makes the others help but you know he does the most.  

- He knows that he’ll be beautiful no matter what he weighs, because he has confidence in himself.  That takes energy too.

GotBang group chat be like...
  • Jackson : Namjoon-hyung
  • Jackson : Namjoon-hyung !
  • Jackson : NaMjOoN-hYuNg~ !¡
  • Namjoon : what
  • Jackson : WHY ARE YOU SO COLD WITH ME
  • Namjoon : Jinyoung-hyung please calm your son down
  • Jinyoung : Do you seriously believe I have any control over him
  • Namjoon : ...
  • Namjoon : You're right sorry
  • Jackson : I just wanted to ask if you wanted to go eat something with me DAMN IT NO ONE LISTEN TO ME
  • Seokjin : I'm listening to you Jackson. Are we talking about food?
  • Jackson : Thanks hyung
  • Yoongi : Jin-hyung stop lying, you only listen when someone mentions food
  • Seokjin : You go back to sleep
  • Jaebum : Why do I feel like this is going to end up badly
  • Bambam : Because you're an old man
  • Bambam : You always think things will end up badly
  • Youngjae : Be nice with our tired leader!
  • Bambam : Sorry hyung
  • Jimin : You don't look too sincere ^^;
  • Jackson : I just wanted to go eat with Namjoon-hyung ㅠㅠ
  • Taehyung : LET'S GO EAT TOGETHER
  • Taehyung : LIKE, ALL OF US
  • Taehyung : NOW
  • Jaebum : That's a very bad idea
  • Yoongi : Tru we should never be together
  • Hobi : Yeeeeeeeeeeees let's hang out!!!
  • Yugyeom : I feel like he screamed while writing this message
  • Seokjin : He did
  • Yugyeom : I knew it
  • Jungkook : I wanna eat lamb skewers.
  • Namjoon : Oh my GOD can you stop with your lamb skewers please
  • Jungkook : Lamb Skewers.
  • Jungkook : Lamb Skewers.
  • Jungkook : Lamb Skewers.
  • Bambam : Bruh
  • Yugyeom : And they call ME the evil maknae
  • Seokjin : So are we really eating together or?
  • Jimin : Can we? It's been a long time! ^^
  • Youngjae : Please? :3
  • Seokjin : I'm hungry
  • Taehyung : As always, hyung.
  • Jinyoung : I already have a headache
  • Jaebum : Same tbh
  • Namjoon : Well if it makes the kids happy...
  • Jackson : SO YOU SAY YES TO EVERYONE BUT YOU DON'T EVEN ANSWER TO ME WHAT KIND OF FRIEND ARE YOU >.<
  • Mark : Can you please calm down
  • Jackson : ...
  • Jinyoung : ...
  • Jaebum : ...
  • Bambam : ... Bruh...
  • Jackson : I'm not dreaming, Mark actually talked on the group chat
  • Yoongi : Isn't it the first time in five months or something
  • Seokjin : It is
  • Hobi : AWESOME LET'S GO EAT
  • Jungkook : Lamb Skewers
  • Namjoon : I'm so done with all of you rn
The parenting moments of Scorose
  • Scorpius: "Come on baby girl, eat your veg!"
  • Cassiopeia: "No, it's yuck!"
  • Scorpius: "I don't blame you, it tastes like shit..."
  • Caelum: "Dad, do you know what shit tastes like?"
  • Rose: "I would appreciate it of you didn't encourage our four and six year old children to swear at the table, Malfoy."
  • Caelum: "Malfoy, will you eat my vegetables?"
  • Scorpius: "Don't call me Malfoy, Malfoy!"
  • *Cassiopeia starts crying*
  • Cassiopeia: "I HATE PEAS!"
  • Rose: "Just eat them Cassie!"
  • Scorpius: "She probably wants ice cream..."
  • Cassiopeia: "Please mum! Please Ice cream please mum mum mum muuuuum!"
  • Rose: "Scorp! Look what you've done!"
  • Caelum: "Dad what does shit taste like??"
  • Scorpius: "Stop asking stupid questions, son."
  • Caelum: "Dad am I allowed to say 'stupid' too?"
  • Scorpius: "You two eat your vegetables and then we will negotiate ice cream."
  • Rose: "Scorpius! Instead of looking like a fool in front of your kids, how about control our son's bad mouth that he is learning from you!"
  • Cassiopeia: "Mum, can I tip my vegetables on the ground?"
  • *plate crashes*
  • Scorpius: "Cassie! You're supposed to put them in the bin!"
  • Rose: "NO! you are supposed to EAT THEM!
  • Caelum: "Dad, is mum angry?"
  • Rose: "Where is the BLOODY wine?"
  • Cassiopeia: "Oooooh mum said the bad word!"
  • Scorpius: "...I'll clean up tonight babe."
  • Rose: "Excellent. Kids, let's get into the lollies! Dad is looking after you tonight!"
30 Most Likely Things You'll Hear In Stark Tower When All the Avengers are There
  • 1. "Thor please stop eating the PopTarts"
  • 2. "TONY NO"
  • 3. "PEPPER"
  • 4. "Ow!"
  • 5. "THOR STOP SWINGING MJOLNIR AROUND"
  • 6. "Where the hell is Clint"
  • 7. "AAAHHH JESUS FUCK"
  • 8. "Stop fucking dropping from the air vents Clint"
  • 9. "Natasha please let Tony out of that headlock"
  • 10. "It's called twerking Steve"
  • 11. "LET'S GO ON A SCIENCE ADVENTURE BRUCE"
  • 12. "Don't try and tease the Hulk, Tony"
  • 13. "NATASHA OKAY OKAY I YIELD"
  • 14. "NATASHA PLEASE LET GO"
  • 15. "NAT-CKKFDAGVH"
  • 16. "Where's Tony"
  • 17. "He went for a ........ walk"
  • 18. "WHAT IS THIS MAGICAL BOX OF BOOMING YOU SPEAK OF"
  • 19. "It's called a boombox Thor"
  • 20. "THIS MUSIC PLEASES ME."
  • 21. "Sing along if you want"
  • 22. "INDEED I SHALL. ALL THE SINGLE LADIES, ALL THE SINGLE LADIES"
  • 23. "Tony!"
  • 24. "PEPPER HELP"
  • 25. "Tony stop teasing Steve"
  • 26. "Tony stop teasing Bruce"
  • 27. "Tony stop teasing Thor"
  • 28. "Tony stop teasing Natasha"
  • 29. "Natasha please put the gun down"
  • 30. "STOP FUCKING DROPPING ON TOP OF ME CLINT"

Happy 20th Birthday, Ashton!

(ps you’re still a teenager to me okay bye)

This was originally a crappy doodle in my sketch book but I thought why not make it a birthday present because I don’t have any other talents derp

5sos-official

I wouldn’t worry about Britain’s decision to leave the EU. Historically, the combination of economic depression and ultra-nationalism has only ever ended well.

  • Friend: Ugh, why can't people just eat healthy and work out it's not that hard.
  • Me: I don't know lol maybe they just like donuts too much hahahahaha...
  • What I really mean: You have no idea what you sound like you arrogant asshole, You can't stop because when you eat to feel good you realize you’re forever in a destructive eating loop which worsens an already existing depression, and you really don’t want to quit because the really bad food releases immediate endorphins, and it feels so good because you’re so depressed and that is the quickest relief and it feels better than crying, and by the time you stuff yourself full you have no desire to workout because then you’re tired all the time because the bad food gives you no energy and the depression takes away what little motivation you had left, so you just keep eating more and more, until none of your clothes fit, and you get even more depressed about how you look and have absolutely no confidence in yourself or your body, so you fall back into old habits of eating to make yourself feel better, thus perpetuating the cycle of eating to feel good.
  • <p> <b><p></b> <b>Anti-racism activists:</b> please don't discriminate<p/><b>Tumblr:</b> yeah we can do that<p/><b>Feminism activists:</b> please don't be sexist, please change your view on women<p/><b>Tumblr:</b> yeah omg everyone!!!<p/><b>Environmental activists:</b> please stop destroying the environment<p/><b>Tumblr:</b> who wouldn't care about the environment wow reblog reblog reblog<p/><b>Animal rights activists: </b> please stop hurting animals, take a stand for them</b> <p/><b>Tumblr:</b> I could never hurt an animal :'c save the bees! Save the whales!!!<p/><b>Vegan activists:</b> please stop destroying the environment and hurting animals<p/><p/><b><b></b> Tumblr:</b> OH MY FUCKING GOD GET OFF YOUR HIGHHORSE!!! I CANT STOP EATING MEAT AND MILK AND CHEESE THIS ABOUT ME ME ME ME MEEEEE<p/></p><p/></p>

anonymous asked:

Ok this will be my last post because clearly you refuse to hear people who disagree with you so I'm not gonna waste my time trying to educate you lol. I don't care if you eat meat, that's your health and moral issues, not my problem. But please, even if you disagree with the idea of having a plant based diet for whatever reason, stop spreading false information to try to discredit the vegan community because that's ridiculous.

Please stop denying science then we wouldn’t have a problem :D I’m not spreading false information, as a physical anthropologist I’ve literally had classes on human evolution and the importance meat played in our evolution. 

If we were ‘meant’ to eat just plants please explain why the following main stays of a vegan/vegetarian diet are poisons to humans when consumed raw? 

  • Potatos
  • Lentils 
  • Split peas 
  • Legumes
  • Soybeans
  • Almonds (have to be processed to remove cyanide) 
  • Cashews 
Llama's reaction to Tokyo ghoul
  • Me: Okay lets go!
  • Me: Okayyyy no opening, shame this could have a b.a opening
  • Me: Oh lovely
  • Me: Just what I wanted to see at lunch
  • Me: So basically this anime is a cannibal's binge eating
  • Me: Fun
  • Me: Ew
  • Me: Okay so this dude is huge
  • Me: She seems b.a you ant gonna catch her
  • Me: Is that a weapon? Or a part of you
  • Me: YOU HAVE PILERS? WHY YOU HAVE THIS HUGE CRAB THING
  • Me: Weirdo
  • Me: Love that way that's the only thing you've said weird to Llama
  • Me: You gave them back/ Okayyy...
  • Me: Awhhh! Two shota's in there natural habitat
  • Me: That ones gonna die
  • Me: You can just feel it
  • Me: And he hasn't got white hair, nice
  • Me: I like hide, thought there will probably be pain with him later
  • Me: That boy seems sweet
  • Me: Oh its a girl
  • Me: Never mind still seems sweet... maybe
  • Me: So this is the girl?
  • Me: ....
  • Me: Not that pretty really, annoying hair tie
  • Me: WAIT
  • Me: SHE HAS THE SAME HAIR AS THE GHOUL
  • Me: DONT DO IT BABY
  • Me: DONT GO TOWARDS THE LIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
  • Me: Hide you little bitch I love you, He's the best type of friend
  • Me: Nice to have a nerd character though
  • Me: KaneKI DONT LOOK DOWN HER TOP
  • Me: Surprised you didn't get a nose bleed
  • Me: Don't walk her home
  • Me: No don't do it
  • Me: The reson the attacks have been near her is because she's doing it come onnnnnnnn
  • Me: No way she's the same age as you she's like 30
  • Me: DONT GO DOWN THE DARK ALLEY
  • Me: DID HORROR MOVIES TEACH YOU NOTHING KANEKI
  • Me: Oh look the girl
  • Me: You know don't you
  • Me: You gonna help him?
  • Me: No?
  • Me: Your not some kinda of ghoul hunter?
  • Me: That would be cool! Like buffy
  • Me: Kaneki
  • Me: KaneKI
  • Me: KANEKI NO BABY RUN
  • Me: JUST TOOK A CHUNK OUT YOUR NECK DUDE RUN
  • Me: YOUR NOT A GHOUL
  • Me: YOUR A CRAB
  • Me: OR AN OCTOPUSS
  • Me: THIS ISNT SOME WEIRD CREEPY HENTAI
  • Me: RUN KANEKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!
  • Me: Oh come on you'd be dead by now
  • Me: Scrambling insides.... Ew she's weird
  • Me: *oh so now you think she's weird, shut up Llama*
  • Me: I wonder why it collapsed on her? Hmmmmm...
  • Me: COME ON KANEKI YOU CAN LIVEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
  • Me: LIVEEEEEEEEEEEEEE!
  • Me: Orangan transplant okay your gonna live man its okay, youll be okay!
  • Me: .... Why is she naked and now hugging you?
  • Me: Suppose it'll make sense later *btw it does*
  • Me: HOLY MOTHER OF HELL
  • Me: NICE FACE DUDE
  • Me: DAT EYE THO
  • Me: DIDNT SCARE ME
  • Me: YOU GHOUL NOW
  • Me: WOULDNT YOU REALISED IF HE WAS BITTEN BY A GHOUL THAT THE DEAD GIRL WAS THE GHOUL AND NOT TO PUT HER ORAGANS IN HIM?
  • Me: I MEAN I WOULDNT WANT THE PERSONS ORAGANS WHO TRIED TO KILL ME INSIDE ME EITHER BUT THE FACT SHES A GHOUL MAKES IT 120% WORSE!
  • Me: I give you permission to go eat the doctor
  • Me: Hell yer you take full responsibility when you fricked up my life, Thanks dude
  • Me: ...
  • Me: That is nice hospital food, eat it or I will
  • Me: He hides, awh baby doll
  • Me: But wait he looks fine?
  • Me: AWH DONT IGRONE HIDE
  • Me: HE SO SWEET
  • Me: SEE HE EVEN LEFT YOU FOOD
  • Me: oh baby doll I'm sorry
  • Me: We knew I was coming
  • Me: You ghoulllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  • Me: No don't eat the food
  • Me: Don't do it
  • Me: You wont like it
  • Me: See it told you
  • Me: Stop it
  • Me: PLease
  • Me: PLEASE
  • Me: EW
  • Me: I HATE SICK
  • Me: STAP ITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!
  • Me: Ew please no or I will puke
  • Me: Nope I srsly cant look right now
  • Me: *love the way I can look at cannibals but not puke*
  • Me: HIDE SAVE ME
  • Me: Awhhh! Hide I don't want you to get hurt
  • Me: Oooo! You have a brother
  • Me: Hmmm.... I don't trust you
  • Me: You will be a plot twist I know it
  • Me: You look kinda cute thought so ill probably love to hate you and feel sad for Hide
  • Me: Kaneki In a hoodie, yolo swag going on there
  • Me: No
  • Me: No don't sniff people
  • Me: NO DONT EAT THE CHILDREN
  • Me: KANEKI DONT EAT PEOPLE AT SHIBUYA CROSSING
  • Me: DONT DRIPPLE IN PUBLIC
  • Me: ESPICALLY OVER EATING PEOPLE
  • Me: LADY DONT TRY HELP HIM, HE JUST SAID FLESH ALOUD WFT MAN
  • Me: GO HOME DUDE
  • Me: ...
  • Me: I'm sorry
  • Me: I mean its not that bad?
  • Me: Just one eye right
  • Me: omg THERE SHE IS
  • Me: GET HER
  • Me: HELL YER
  • Me: Wait
  • Me: NO BABY NO DONT DO IT
  • Me: I DONT KNOW WHAT GOOD WILL COME FROM THAT
  • Me: IT WILL HURT DONT DO IT
  • Me: DONT STAB YOUR SELF ARGHHHHHHHHHH I CANT LOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!
  • Me: ...
  • Me: Okay it didn't work
  • Me: Phew
  • Me: DUDE DONT DO THAT!
  • Me: Character internal battles with good and evil inside themselves
  • Me: Like Ukyo all over again gosh darn it
  • Me: You sure your that hungry?
  • Me: THAT ANIT YOUR MUMS COOKING THATS A DEAD PERSON MAN
  • Me: WHAT DID YOUR MUM COOK YOU
  • Me: GO EAT SOME RAMEN MAN ITS BETTER FOR YOU
  • Me: He looks like he should be in Naruto
  • Me: Does it look like he's okay?
  • Me: WOAH how easy was that guy to kill
  • Me: WAIT I KNOW YOU
  • Me: I TOLD YOU
  • Me: I TOLD YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
  • Me: THATS HIDE'S BROTHER
  • Me: I KNEW YOU WERE TROUBLE WHEN YOU WALKED INNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!
  • Me: Oh no what about poor baby Hide...
  • Me: See like I said your awful but I kinda of like you
  • Me: I think its just because you look kinda b.a
  • Me: He doesn't recognise him?
  • Me: Oh wait till he finds out
  • Me: Oh god I feel for hide so much man, everyone he loves is a ghoul
  • Me: DONT HURT MY HIDE
  • Me: That sounds weird
  • Me: Oh srsly
  • Me: Your gonna kill the kid
  • Me: Really, well what did I expect from a cannibal really
  • Me: I should higher expectations
  • Me: Oh look its that girl!
  • Me: COME SAVE HIM ALREADY POOR BOY
  • Me: ....
  • Me: SRSLY
  • Me: YOOU GONNA DO THIS TO ME!?!
  • Me: YOUR A GHOUL TOO!
  • Me: AND YOU NO HIDE
  • Me: Ima just cry over here for Hide okay
  • Me: They have different tribes of Ghoul?
  • Me: Maybe she's a none-eater or something
  • Me: I can have faith right?
  • Me: Right?
  • Me: No?
  • Me: NO
  • Me: God damn it
  • Me: Got cool powers tho!
  • Me: Don't tease him
  • Me: Help him
  • Me: He doesn't want to be ghoul
  • Me: Awhhhhh bABY COME ON YOU CAN DO IT!
  • Me: DONT EAT IT
  • Me: YER IRGONE HER
  • Me: YOUR A HUMAN
  • Me: GO FOR IT
  • Me: YOUVE GOT A BIG CASE OF DELUSION BUT GO FOR IT
  • Me: WAIT
  • Me: NO
  • Me: NO
  • Me: PUT IT DOWN
  • Me: NO
  • Me: DONT FEED MYY BABY DEAD PEOPLE
  • Me: OH MY GOD NO DONT YOU DARE DO IT
  • Me: PUT
  • Me: IT
  • Me: BACK
  • Me: DOWN
  • Me: NOW
  • Me: OH MY GOD
  • Me: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
  • Me: MY POOR BABY HAS JUST BEEN SLAPPED IN THE MOUTH WITH HALF A KINDEY
  • Me: YOU BITCH
  • Me: WHY
  • Me: WHY YOU DO THAT
  • Me: *CRIES
  • Me: THAT WAS UNCALLED FOR
  • Me: HE WANTS TO BE HUMAN
  • Me: *cries*
  • Me: I hate this show
  • Me: ...
  • Me: I cant wait for the next episode!