paparin

vimeo

[Engsub] 141221 Airi bd show

Before going on hiatus, I still have a small project to do to congratulate Airi’s bd and I think I’ll release it someday (when I have mood to do, sorry).

By the way, please enjoy :D

"Kabagjaan teh sanes mung seueurna harta atanapi sae na rupa..Kabagjaan teh aya dina hate urang nu teu weleh ngucapkeun syukur naon nu di paparin ku Gusti Alloh swt"
#ReboNyunda
#quotesurangsunda

Jadi, bersyukurlah dengan idung pesek mu karena meskipun pegek dia membantu pernapasan mu. :D

2014-07-20 23:37:08 Furukawa Airi's Ameba Blog

Happy Birthday Paparin!!!!! Thank you for giving birth to such an awesome girl!!

————————————————————————————————————————

Furukawa(゜∀。*)Birthdayyyyyyy


Good evening!

First of all, today’s Chibi Airin

(Today is Paparin’s birthday. “Paparin, how many years did you pass?”) (T/N: In other words, “How old are you now?”)

(6 years!)

(Happy Birthday Paparin!!
Paparin: 6 years!!
Chibi Airin: *6 years?)


Yes!

Therefore…


Paparin
Happy Birthdayyyyyyyyyyyyy!!!


Although I also noticed his birthday at 0:00 yesterday


I wasn’t able to say it easily www


Properly, today

I said to him after coming back to home w


I also gave present to him~♪


Well, when I was writing this blog
Before my eyes

Dad is also *clack-clack*-ing on PC w


Probably he will see this blog subsequently….w


I’m not going to appear in the stage performance tomorrow,

but I’ll do my best for work!

Photo with Goudo-chan…(T/N: She wrote Saki’s name wrong AGAIN! When typing “Goudo” on PC, it also pops out “神戸” but it’s usually read as “Koube”)

Huh….There is something behind…..


Is it..Birdy?


Airin(゜∀。*)

2014-06-15 23:56:29 Furukawa Airi's Ameba Blog

Furukawa(゜∀。*)Recently

Good evening!

Today is

Father’s Day!


But it’s because,

I wasn’t at home.


Although I met Paparin this morning

I haven’t been able to do anything yet


Therefore


I’ll celebrate it an annual illustration♪

Picture 1

Because Paparin is a music lover

I want us to go a live together someday

Papa~ Let’s go to a liveeeeeeeee!!

When I go back home, I’ll talk about music

Well,

In an event recently

I’ve received a beautiful flower from everyone
Furukawa is glad ♪

Thank you for everything!

To be honest, my favourite flower looks like this.

But it’s deserted that the flower withers…

The flower that I received
I wish I can preserve it beautifully all the time!


I wonder if a machine like that is impossible~

….


Well,


The last performance was

Ruka’s birthday celebration!

I like this photo of Ruka w

Ruka is really cute cute www

Somehow I want to pet her.

And I consider that it should be this child www

I came to like her more when we’re in the same team w

Ruka~~~Happy birthday ♪

Let’s keep being friends from now on~♪♪


Well~~~~

Just from now

After finish working

Let’s go to bedddddddd


Everyone

Goooood nightttt

Let’s have a nice dream

This photo was taken during the public recording of 2 janai yo.


New hairstyle..

Churi was behind.


Airin(゜∀。*)

Me-time

Tentu aja gue ga suka kalo pikiran gue diem atau otak gue berenti mikir yang susa2. Selama ini gue banyak di bantu dengan jadwal membosankan yang padat ataupun pelem beruntun yang mesti mikir buat ngertiinnya (ada kalanya males mikir jadi suka skip)

So,yang jadi masalah kali ini adalah
Gue mau main mmorpg,kok elu ga suka? Katanya maksudnya ga mau ngelarang dan biarin ngerasain yang namanya kesel ditinggal main.

Nih gue paparin cara kesel yang dimau-in tanpa perlu bawa alesan mainan
1. Ketergantungan
Ini faktor utama yang paling penting
Kalo idup lu isinya itu yang bikin lengkap,
Sekali itu ilang atau itu brubah juga alam bawah sadar pasti kesel
Pertanyaannya : ada ketergantungan elu buat nyariin gue biar idup lu berasa lengkap? (Boro2 nyari,pas lagi sepi aja berasa ga punya apa2)

2. Pas lagi pengen ditemenin tp orang yang lu pengen nemenin ga bisa
Ini egois kalo di liat dari satu sisi
Tp bikin kesel nya juga sampe ubun2 kok
Pertanyaannya : pernah pengen ditemenin?

3.lagi ga ad topik ngobrol berasa banget yang di sebrang sana ga niat manjangin
Oke ini emang ngeselin
Secara kalo dr posisi elu pengen ngmg tp ga ad topik cuma keliatan banget yg disono ga mau lanjtin
Ini pasti bikin kesel
Pertanyaan : pernah pengen ngobrol panjang?

Intinyaaa
Disatu sisi gue ngerasa kaya cuma gue doank yang ngejalanin secara baik dan benar
Kalo emang ga pengen gue berkelana lagi ke dunia laen, plis ngmg pake bahasa manusia bukan homonculus
Dan emang tampaknya elooooooooo lebih demen gue sendiri terpuruk tersungkur serta terkubur di kesendirian gue daripada cari udara seger buat bikin niat pengen mati gue cepet ilang kan?