pajama-jeans

When I was younger
I was taught that soldiers fight in wars.
I was taught they wear green uniforms,
and that you can spot one from afar.

Then I grew up,
and found out by myself,
that this description of a soldier,
couldn’t be more narrow.

Soldiers do, indeed, fight in wars.
But they don’t always wear green uniforms.

Sometimes they wear short skirts,
and are trying not to blame themselves for it.
Sometimes they wear jeans and tights,
and are trying to keep their lunch down.
Sometimes they wear loose pajamas,
and are trying their best to get out of bed.

Soldiers do, indeed, fight in wars.
But you can’t always spot them from afar.

They blend in,
and seem like the most normal
person in the world.
They blend in,
and you could never guess,
that they’re in the middle of a war.

See,
soldiers don’t always fight wars
that we know of.

Sometimes - often, actually,
soldiers are people who are fighting the wars
we know nothing about.

Often,
a soldier would sit right next to you,
wounded, tired and afraid,
and you wouldn’t even know.

—  Poetic Moon Child (Soldiers) 

floridian-trash  asked:

10, 11, 14, 50, 55, 84, and 98 for the unusual asks

10) How would you describe your style?

uhhhhh…. In terms of fashion, if I’m trying: hipster/indie i guess, if im not trying: pajamas/jeans and a sweatshirt. in terms of art…. hm…. cartoony bullshit????

11) Favorite social media account?

haha Tumblr for sure. I really like Twitter too tho but I like Tumblr the most

14) If you can live anywhere in the world where would it be? Why?

somewhere in the country, preferably (like rural, not just specifically the US. actually, i’d rather it not be in the US. ugh.) maybe northern NJ. I like it there. It’s kinda forest-y and farm-y. me like. OR I’d live in France. but definitely in the country there too.

50) What was the last text you sent?

I texted “oh my god“ to my brother lmao

55) What is your dream job?

I guess I don’t have a specific one. I’d love to either be a graphic artist, a professional illustrator/ comic artist or whatever, a voice actress, or a biologist. I could always be all those at once, tho. A voiceartologist. ok maybe not….

84) Chocolate or rainbow sprinkles?

Chocolate sprinkles barely taste like chocolate so I’d rather have rainbow. who doesn’t want something more colorful anyways? also cuz gay and rainbow. yes. very good.

98) Favorite month?

October probably… because Autumn, and Halloween, and Emi’s b-day, and my fam’s annual trip to Knoebels (a little amusement park here in PA). oh and my brother and sister in-law’s wedding anniversary!


Ask me more maybe????

papayagoddess  asked:

Multiples of 3

33. Do you prefer warm or cold weather? 3. If your boyfriend or girlfriend was into drugs, would you care?

So long as A. they’re safe while under their effect B. they are aware of their dangers and C. are not addicted to the,/don’t make it their life’s focus, then no

6. Have you ever wanted to have someone but you messed it up?

lmao ye

9. Where was your last kiss at?

at a party

12. Where did you sleep last night?

my apartment

15. You’re locked in a room with the last person you kissed, any problems?

nay

18. Are you wearing jeans,sweatpants,or pajama pants?

skinny jeans that make my legs look hella good

21. Have you ever kissed someone with a name that starts with an S?

no clue lmao

24. Have you ever considered getting a tattoo? 

everyday 

27. Do you dry off in the shower or out of the shower?

Both. It depends on the body part

30. Do you like text messaging?

sure?

33. Do you prefer warm or cold weather?

It depends. I’ve been freezing my ass of lately but I don’t miss the scorching Florida heat

36. Are you a simple or complicated person?

simply complicated or complicatedly simple?

39. Is there a girl that knows everything or almost everything about you?

I would say so, yeah

42. What is wrong with you right now?

I want to go home but I’m stuck at school

45. Would you date someone right now if they asked?

Depends on who, but I’m down

48. What color shirt are you wearing?

black

51. Do you hate the person you fell hardest for?

Not at all

54. Do you care if your boyfriend/girlfriend drinks?
So long as they’re safe and responsible

57. Are you shy?

it depends on the situation, but sometimes

60. What do you carry with you at all times?

wallet and phone

63. Think back to October, were you in a relationship?

Nope

66. How old are the last three people you kissed?

Tbh idk

69. Do you have any stickers on your car?    

my student decals lol

72. When’s the last time you had pizza from Pizza Hut?

eons ago

75. Are you 16 or older?    

older

78. What are your initials?    

JVBP

81. What does your last status on facebook say?    

some meme probably

84. Have you ever done cheerleading or gymnastics?    

nope

87. Would you rather wear heels or flip flops? 

Flip flops

90. Have you ever snuck out of your house?  

ya

93. …Had sex in a car?  

yaya

96. When’s the last time you saw fireworks?    

new years 

99. Have you ever passed out from drinking?

HAHAHAHA and more

102. Name your favorite Kesha song:

don’t have one