or to shut up ever

I was tagged by @transgenderperidot aka the coolest guy ever

Nicknames: Nicki, N, Nico, Tesla (because of Nikola), Tzar Nikolas, Nickeroni and Cheese, Soup apparently, CAPTAIN, Squid, Slick Nick, and a bunch more y'all give me too many to keep track of (which is cool keep doing what ur doing)

Star sign: aquarius

Height: like 5'8"

Time right now: 9:37am

Last thing I googled: “how to evolve an espeon in sun” (this game has taken control of my life oops)

Fave music artist:  Idk it changes maybe the killers ?

Song stuck in my head: that one song in Scott Pilgrim where they’re singing about garbage trucks, and I don’t know why or where it came from nor do I know how to get it out

Last movie I watched: Heathers probably

Last tv show I watched: who knows really

What I’m wearing right now: a black shirt with the Nightwing symbol and some green pants I don’t know how to describe the shade of

When I created this blog: 2014

What I post: my blog is some weird mix of everything from plants to cryptids to queer things to politics and social justice stuff to neo-dadaist humor to god knows what else

Do I get asks regularly: not really unless I post an ask prompt or beg for them, but every once in awhile I’ll get an ask about growing plants out of nowhere and it always makes my day, I wish people would send me more asks tbh

Why did I choose my url: because I like squids and odd wordplay

Gender: nb but masc leaning

Hogwarts house: slytherin

Pokemon team: in go, valor

Favorite colour: black, purple, cool colors

Average hours of sleep: anywhere from 2 to 14 but it’s never enough

Lucky number: Idk, 17 ? 4 ?

Favorite Characters: lance (voltron), lapis (steven universe), yuuri (yoi), Hau (pokemon sun), finn (star wars), idk really

Dream job: being nessie’s and mothman’s and the flat woods monster’s caretaker (and for all cryptids really)

Number of blankets I sleep with: one

I tag: @sunshine-zenith, @cameruptites, @cats-in-a-trenchcoat, @more-tarts, @imnotcuteimadorabloodthirsty, @yulenebblets, @cuidabeja, @fenkoli (I don’t remember if Alex tagged u but either way I’m doing it too), @shineon-youlittlefeministdiamond, and if anyone wants to do this pretend I tagged you, I’d love to see it I just don’t like being a nuisance idk

Turkey and Egypt were bombed just this week and the syrian government is literally committing genocide and nobody fucking gives a fuck
I’m sorry but where are the hashtags? the facebook pictures? Why does nobody give a fuck about terrorism when non whites people are victims? if this was paris or bruxelles y'all will be talking about it for weeks, if this was the usa y'all will be talking about it for years. Honestly wtf why don’t you care about us? Why?

  • [during yoshi's cookie]
  • arin: i'm sorry. did i mess everything up for you?
  • dan: whatd'ya mean? you'd never mess anything up for me.
  • arin: really?
  • dan: yeah, your friendship is a treasure.
  • arin: okay, now you're just being facetious.
  • dan: [sounding legitimately offended] no, it's a fucking treasure, arin.
3

>>Shut Up and Dance With Me<< Chapter 3 update!! @wittyy-name has been working her ass off for thi s one

These boys needs to get over themselves. Pidge and Allura both have too much power.