Like 5 seconds of Love x3
  • Like 5 seconds of Love x3
  • Chanyeol ft. some weird thing in the middle idk what it is sorry.

Chanyeol singing a line from Love Love Love on Happy Camp and then being impressed with himself afterwards.

150105 Lu Han || Southern Entertainment Weekly Interview (full article)

Lu Han’s time  Cute Warmth invades (said to be the most ‘comprehensive and detailed’ of all Lu Han interviews)

cr. & cr

On the morning of New Year’s, the Lu Han who had just finished participating in the New Year’s Countdown on TV updated his weibo, 22 words (characters), the reblog and comments amount rapidly exceeded 200 000. To this darling who’s new to the media, the craziness of the numbers had created a miracle. Earlier, his sole weibo post that has exceeded 13 million comments has become a part of Guinness World Records. But in his fans’ eyes, Lu Han is from time to time called the cold boy who 'lives at the top of Himalayas’, shy; from time to time his style is wrong, is called the cute airhead 'Lu-Ge’, and in short is personally 'good to eat’, and 'cute’. However the workers say that, when Lu Han is met with people he is familiar with, he is always a blabbermouth. So, on New Year’s Eve, the staff reporter frequents Lu Han’s working space, shot 'Back to 20’’s announcement notice from its advertisement and has spoken to his 'good friend’ Lao Gao. Finally, the Lu Han who has let down his guard had given the staff a lot of 'Firsts’, which has made this article to be probably and currently the only comprehensive and detailed of all Lu Han’s interviews. Fans, do scream, the questions you have thought about and haven’t thought about, the staff has helped you and asked all of them.

Keep reading


Brazilian Harmonizers are amazing!!! One of the harmonizer’s mom took these pics of the girls at the immigration/customs place like how? Is that even legal lol but seriously amazing!!! best mom ever tbh

  • People who are not religiously muppet fans:URGH, Muppets Most Wanted was so bad! I mean it wasn't heartwarming or cute The Muppets are ALWAYS supposed to be sweet not make us laugh!
  • The Great Muppet Caper:[Exists]
  • People who are not religiously muppet fans:OMG this new muppet show is ruining my childhood!!1! We need this off the air because Muppets are family friendly not adult! Sign my petition because KERMIT IS NAKED!!!!1!!1
  • Muppets:[have been making subtle adult humour and saying words like 'hell' for DECADES]
  • Muppets:[many do not wear clothes while doing so]
  • Muppets:[also has an original pilot called 'Sex and Violence']
Hobbitcon 3

Oh boy it’s been an AMAZING weekend and i apologize in advance for the grammar and any spelling mistakes that this post will include (i am so ver y tired)

okay so first of all, the actors have been incredibly kind and it was all in all just a great atmosphere! Not a single actor was rude or made stupid comments or something. I kinda feel like they don’t fully realize how much the people idolize them, which is really cute i think!

there were sooo many great things and highlights of my weekend, so i will definitelly forget something while typing this down! but anyway…

  • Graham McTavish in a kilt!!!!! (boy he has nice legs)
  • Luke Evans singing like 10 times oh my god my heart melted
  • the disco in the evenings!! the people there were so funny and drunk lmao but they were still polite and there was no groping or stalking of the actors
  • also i high fived john callen at the bar during a party
  • adam browns audition story!!!! omfg he is so fucking funny
  • sylvester mccoy??? the man is just a highlight for himself!! his panels were hilarious, he was walking through the audience the entire time
  • PORNOBALKEN (r,i,p)
  • seeing all the drunk and hung over actors omg you dont know how hilarious it was
  • mark hadlow cAN SING SO WELL HOLY SHIET
  • the  costume contest!!!!!!!!!! jesus christ there were so INCREDIBLY DETAILED COSPLAYS omg i loved all of them
  • possibly 5 hour extended edition of botfa (REST IN FUCKING PIECES ME)
  • we’ll get to see more of batteling dwarves and how Bifur lost the axe in his head!!!!!
  • John Bell is the cutest okay protect this boy at all cost
  • also my photo with Graham McTavish omg he smells nice and hes HUUUGE

I’m so annoyed right now! I saw earlier on twitter that thing with yeol saying that love isn’t something only between a woman and a man (and I agree with him) and now everyone is like “omg pcy are you hinting at something” or “my bakeyeol heart”. People can say those kind of things without being gay you know? Plus if he had said the opposite of it I’m sure everyone would called him not so cute names. 

Alden Lesson Of The Bae Compilation

The undeniable charm of Alden Richards made us giddy with Lesson of the Bae segment of That’s My Bae, so I decided to compile some of my faves… Here they are:

Hangin Pa Bae 

another ver.

pabebe wave + kilig? hihihi

Damn, that smile!

Manly ver.

Maintain Lang Bae

MLB + Pabebe Wave

Para Sa’yo Bae

Punas Pawis Bae

Wag Na Cry Bae

Pabebe Wave pa more!

Sapak Sa Sarili

I couldn’t resist that smile.. srsly!

“Ikaw at Ako” + Pabebe Wave

Here’s MY FAVORITE!!!!!

He’s super cute, OMG!! I love him here very much!!


What? What did he say?

I hope you liked this, our Pambansang Bae is really capturing my heart from day to day but he belongs to Yaya na… ALDUB FOREVER! lol

© Eat Bulaga (I made the gif, take out with full credits) 

Yours Truly, 



Rammstein - Interview USA Revolver TV, 20.4.2011
aka “hey gimme two Rammstein guys but i’ll speak to only one of them and totally ignore the other one”.

Poor Schneider. He’s like :
“Ya~y i’m intervie~wed!”
“Hum.. hey, i’m here ?”
“Are you gonna ask me a question or not ?” (1’20)
“SRSLY STUPID BRAT wut der hölle ! You fuckin ask me a fuckin question ?!” (1’36)
“I think i’ve become invisible” (1’58)
“Dude i’ve killed you hundred times in my head during these two minuts”

♡Blog Rates&Compliments♡

So i’m about to hit 4k followers (which is so crazy cause i’ve only had this blog for less than 2 months and I wanna scream bc ily all so much im gonna cry), so i’d really like to do some blog rates! Also, i’m super bored atm  ೕ(•̀ᴗ•́)

♢ must be following me

♢ reblog this post

♢ send me an ask about anything at all (or tell me ur fave anime/character if ur into that kind of stuff)

[please blacklist “blog rates” for the time being if you don’t wanna see these]

Keep reading

Naruto Gaiden 8

Well, after a shitty day this chapter really made my day 😊   I fucking love it ! 😍😍😍

Srsly, Naruto’s speech was awesome. His talks always touch my heart.
And those flashbacks, omg !! were beautiful. Sakura really is a super mama  😊 😊  besides, she looked beautiful with long hair and young Sarada , looked so cute    😍 😍

The best parts of this chapter (IMO), besides that awesome Naruto’s talk was these:

Omgg!! Extremely cute !! *sobbings*  😍 😍


Sasuke ! my bae ! Is defending his waifu !! He has so much confidence in her!  😍 😍 I love this panel so much !! 

Overall, this chapter left me like this:

Originally posted by artlstheweapon

Originally posted by gifsncraftyshiz

Originally posted by relatable-anime-moments

Originally posted by lluliaaa

I can’t wait for next week ! yay !!

anonymous asked:

Your art is so amazing and so cute im happy I found your blog :)


this made my heart skip a beat

like srsly

everyone talks about getting hate anons and im over here

having so sweet anons i love them omg i love this person

i bet u this person is cute and amazing and their art is beaut

and thank you!!

blxxdstained-and-brxken  asked:

[[I've been struggling to say this but aye managed to push my anxiety away to do it. I've been following you for a while now (on my other one and now here) and I just wanna say, that rude anon is blind af. Did they even send that to the right person? Like????? Come on now. No no. Also wanted to say I love seeing you on my dash, seeing your posts always brighten my mood or give me a good laugh! You really are a wonderful person and I hope you continue! Much luvs much luvs. Stay perf. @~@]]

i srsly need more crying spange icons i can’t believe thi skjshdfkjshff

i die tho thank u… for taking the time to send this i’m so alksjdfklahsdg it means a lot even tho i’m a lame-o who doesn’t know how 2 respond to messages like this omg i’m so awkward. i rlly appreciate it tho… have a cute icon of mon-okuma dancing to prove my gratitude :’)

^ what a loser amirite…