omg this is so much fun for me

anonymous asked:

i love dan and phil but your enthusiasm for them makes me love them even more!! i love reading your video analyses maybe more than i like watching the actual videos lol

omg what an honor!!!!!! i honestly sometimes feel a bit nervous sharing my unfiltered thoughts via timestamps bc i feel like i should be a bit calmer and more level-headed but at the same time,,,,, it’s so fun sharing how genuinely excited they make me feel and i’m glad you enjoy reading it so much <3 thank you <3333

good-work-anon  asked:

Hello! I'm stopping by to say that your art is gorgeous! I really like your lineart and your style is so smooth and adorable! I also love the colours that you use! Keep up the good work! -Good Work Anon

Omg thank you so much?? I’m so glad you like my work ahh and YEAH I love colors they’re really fun to play around with!!

Thank you I will! ^^

THANK YOU VISUAL ART EXPO FOR MAKING HISTORY WITH US!! I HAD SO SO SO MUCH FUN DURING THE YOI COSPLAY PANEL AND MAPPA STUDIO PANEL TALK!! OMG!! THE RING!!! I’M JUST SO HAPPY!!! VIKTURI 4EVAAAAA!! 💖😭

I also wanted to thanks those who supported me and bought my Yuri On Ice merchandises during VAX! I’m happy that all of my acrylic charm sold out!! My posters and some of the prints sold out too! THANK YOU VERY MUCHHH!!!!

Sadly I won’t have any charms for CAFKL, but I’ll re-print the charms along with other new designs for Animangaki! Do look forward to it!! 😄

iilesgemeauxii-deactivated20170  asked:

I really liked your awkward Hanzo comics~ Could you make one where McCree compliments his hair (particularly the white little hair-wings part thing) and the next day someone (Genji? Symm?) finds him with a little smile trying extra hard to make them perfect? (not in a snooty/prideful way. more of a "i hope they look good today maybe he'll talk to me again" way) I am not sure if I'm allowed to make requests/suggestions so i hope this does not come off as pushy~ '3' Welp, 25 letters left so this -

im super glad you liked it omg thank yOU!!! i am 1000% down for requests & suggestions hehe there u go!!!

@lances-legs mentioned something about needing a Klance selfie? But it seems it didn’t go so well.

Positivity about the signs

My gemini sun is taking over and so I’m feeling filled with positive things to say!!

Aries: These individuals are so fiery and fun to be around. They’re the friends that’ll volunteer you to do something you would have never done otherwise but have fun doing anyway. They give off these lovely energetic vibes and are some of the most outgoing people you’ll ever meet. Even if they are shy, they still show their amazing lively personalities in one way or another.

Taurus: These people are so down-to-earth and are actually secretly so caring and sweet it’s fantastic. Their the person you want to go out to a movie with and yes they actually will share their popcorn, stop with the stereotyping guys. Their also so level headed they’re just the right people to talk to when you need advice.

Gemini: These guys are so much fun to be around omg they’re always so humorous and playful it’s just great. They’re the best people to hang out with when you need a good distraction from life. They give off such optimistic vibes it’s just great. Even if they’re a shy Gemini you can just tell by their laugh that they are full of fun. And they always have the best topics to chat about! They’re great at keeping awkward silence away. 

Cancer: These people are so sweet and pure omg I love them. I swear they’re even cute when they’re pissed. Sure they can be a bit emotional but that just means you’ll never have to worry about them hiding something from you. They’re some of the most kind people I have ever meet and honestly I really hope my next girlfriend is a Cancer!

Leo: You are so kind and generous and yes you are a bit prideful but that isn’t necessarily a bad thing! It’s lovely to have people around who like themselves, it brings positive vibes. I always find that there is something magnetic about a Leo’s personality which makes everyone just love them which I am super jealous of, you guys are so lucky!

Virgo: Ahhh you guys are so kind and organized I LOVE YOU. I love that while you can be super kind and caring you also can be real and serious and just get to the damn point it’s awesome of you. You’re also such hard workers and I can really appreciate that! 

Libra: I love how kind you guys are and omg may I just say that you are all so pretty! You make such fun, nice, and funny friends. You may not be my favorite sign but I can still find plenty of things I love about you guys. Like you give off such great vibes <333

Scorpio: You guys are so hot and yet so cool and that is awesome. I love your sarcastic sense of humor and your powerful presence. Sure you intimidate me a bit but hey I still think you guys are wicked cool. You’re always like that badass friend that people are always just aspire to be!

Sagittarius: YOU ARE SO MUCH FUN TO BE AROUND OMG. I love adventuring you you guys you are so exciting and yet so chill and omfg I just love how accepting you are of everything. Idk why but I just love your good vibes and your explorative attitude and how you take initiative.

Capricorn: I absolutely love the energy you put towards your work. I mean I absolutely aspire to be like you in that aspect! Sure you can be a bit serious at times but I’ve seen that you can still be really nice! You’re also just so much more level headed than the rest of us plebeian non-Capricorns that like honestly I bow down to you.

Aquarius: Ahh I love how unique you guys are! You groove to your own beat and that is just fantastic, I really wish I could be more like that! You’re also so smart like that is so great. I also always have so much fun when i with you guys like I really appreciate your presence.

Pisces: Oh my you sweet little thing I know you’re really sensitive but you’re so kind and empathetic it’s just so lovable. You’re so caring and your smiles are always just the most heartwarming things. Ah I may not get along with some of you due to your sensitivity but I still really love this sign and your cheerful, calm, caring vibe.

I’m digging through my secondary school notebooks and omg these old story ideas were hype af and I wanna draw the characters from all of them

Voltron Dream Daddies

OKAY so i spent way too long thinking about this but who cares we’re doing it, a couple of people seemed interested at least n thats reason enough for me lmao

dream daddy if u haven’t seen it is a new game (not released yet) where u play as a dad and date different dads, and i couldn’t stop myself from making a voltron au bc i have no self control, so voltron dream daddy au here we go!

right first up, we got the obvious Dad Shiro™

do i even need to explain?? buff daddy shiro af okay, 10/10, lift me over ur shoulder n carry me dad

then we got mr fancy but actual sweetheart Dad Lance™

baking n cute stuff w his kids? doing sick kickflips? dislikes when people dont get along? fashion hoe & disgusted w cros? LANCE so damn lance 

now here we have bad boy Dad Keith™

knife loving, cryptid hunting, leather wearing & emotionally stunted edge boi? hElla keitH

next up is best boy Dad Hunk™

taking his kids out n having fun, doing cute hearts in stuff he makes for people, & being slightly uncomfortable and anxious sometimes? beautiful hunk confirmed 

i thought why not just do everyone, so have a Dad Pidge™ (gender regardless, this is jut for the au)

intellectual, yup, appreciative of books & book adaptations, check, against “cool dude” vape kids, lmfao pidge aint having ur shit, defo fits 

now we got ultimate i dont want to be out-dadded Dad Coran™

ur a fool if u dont think coran’s gonna brag about his kids, he loves all animals, corgis included, & wants to be best dad,, like do u see how much he looks after everyone?? no one can beat this dad

just gonna add this in real quick, but dad lance and dad keith would have such a great dynamic as well, just imagine their interactions, lance is so clean and neat and into his beauty, then u got dirty n rough keith out all night on his cryptid hunts and lookin like a mess 

like here’s some fancy dad n cryptid trash dad fanart that just screamed klance to me: https://twitter.com/Smalls2233/status/880969400492359681

also bonus lance dad art bc honestly, he channels lance so strongly just look at him: https://twitter.com/CubbPrince/status/879739316976537600

there’s an additional dad that hasn’t been revealed yet, the goth dad, & im still unsure what i’ll do with him at this point but we’ll see lmao

honestly dream daddy just looks so fun and i love that it exists,, plus they seemed to fit the voltron crew pretty well and im weak for aus- this is all i have so far, but feel free to add ur own thoughts or hcs! 

9

every mitch outfit: ptxperience edition (part one) // (part two) (three) (four)

[muffled ‘dream weaver’ playing in the background]

8

shows i started watching in 2017 meme
1. the good place - “you’re a giant chunk of spinach in the teeth of the universe.”

focc buddies!!

ive been working on this for many days and i accidentally saved it as a jpg and it had to get parts redrawn BUT i finally made it aaa

i love lolbit so much theyre good and kind.