omg the photo in the background

omg I’m laughing so hard, so my wallpaper on my mac is set to change ever hour and it just switches from various pictures and photos I like and of course my Mother walks into my room and sits down at my desk in front of my computer while the wallpaper is set on THIS and I just am sitting in the background nervously awaiting the question of “Why is there a grown man with a facial mask on your computer?”

So, um. Not that long ago (feels like fuckin ages tho honestly) this kind of amazing thing happened to me?????? I am blessed. c’: 

(look at me jfc im dying. sorry for my face) 

(i could kiss the photographer tbh? credits to him…)

i get annoyed by the dumbest shit omg but i hate when people can’t take normal photos of items they’re selling. did you HAVE to use a blurry pic??? you couldn’t give it one more try? also, do we HAVE to see your dirty laundry in the background?? WHY???

taehyngs asked:

Emma!!! 👼💕 I posted a pic on peach already but I need to say this again ;; I LOVE THE NECKLACE SO MUCH OMG asdfasdf!!! It's so pretty and I love how minimalist it is. The material it's made w/ is also so pretty and I love the colour so much!! 💖💖💖 Rose gold my fav omg ;;; Thank you sosososo much bb, I don't know what to say but tysm - I'll definitely wear it a lot and will send you pics of outfits I make w/ it hehe. :~) Totally matches my aesthetic!!! As expected my ult knows me best 👸💕

omg im so glad you like it!!!!! they had like 5 options for color choices and i was really debating which one to choose 🌸AND I SAW IT ON PEACH!!!! with your lovely taehyung photos in the background… taehyung’s true gf right here im gonna cry!!!!! next year ill definitely be more on top of this and get you something that is even more fitting for my ultimate bias ;uu; 

and responding to your other message like you’re welcome!!!!! it’s only fitting to tag his actual gf in all of the posts ;uu; I KNOW I LOVE THE SIDEBAR GIF it’s one of my favorites of him he looks so good and smiley and precious… 😭😭😭😭😭

Am I gonna look super desperate at the premiere if I wear a shirt and tie to it? Most likely. I’m gonna laugh if there is a photo background thingy just for the premiere. What if there is a meet up at a bar after the whole thing. Oh god. I think I might not go. I don’t know a single thing about how to order the drink that I want. Oh no. “Can I get an old fashioned?” “We don’t have that.” “What do you have on tap?” “*lists beer names that I don’t know because I don’t know what I’m doing with my life*” “I’ll have a pint of the -domestically made beer because support Canadian’s right-.” “Coming right up.” “Takes small sips for the rest of the night because I hate beer.”